Politie!

Of Douane
Of intructie (eigen manege)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

wilde ik "gewoon" hondengeleider bij de politie worden maar nu ik een tijdje in de politiewereld meedraai trekken de snuffel/speurhonden toch meer. Elessar schreef:Paula schreef:Ambulanceverpleegkundige! Absoluut.
Dat lijkt mij ook echt geweldig! Of bij de politie werken.

Of met kunst, cultuur, fotografie enzo. Citaat:Ooh ik vind jou ook wel een politie-agente Juul. Ik zie je al lopen in je pakkie, petje op.
Ik wil zelf iets worden in de richting van socioloog, psycholoog.Of met kunst, cultuur, fotografie enzo.
Tenzij er pers is of officiële gelegenheden zijn.
)
fiekhe schreef:En ook eigenlijk dolgraag iets met dieren maar geen dierenarts. Alleen vrees ik dat het hier nogal moeilijk en hard werken is om "in" dieren je brood te verdienen...Graag iets met mensen/kinderen. Iets in de richting van kinderpsychiater of soort dokter zoals dermatoloog.
En anders forensische geneeskunde, boeit me ook heel erg.
heb een economisch profiel, en ik wil dus bedrijfsrecht gaan doen!
lijkt me super spannend beroep. Wat me ook leuk lijkt is communicatie wetenschappen, weet niet waarom. Ik heb gewoon wat met praten
leeneliefje schreef:het valt me wel op dat super veel mensen dierenarts willen worden
. Ik denk dat als je deze vraag op een juristenforum stelt, bijna iedereen advocaat/rechter/juridisch medewerker wil worden

leeneliefje schreef:Wil ik nou juist helemaal niet.het valt me wel op dat super veel mensen dierenarts willen worden
) GrandPrix dressuurruiter.Uthrick schreef:leeneliefje schreef:het valt me wel op dat super veel mensen dierenarts willen worden
Ja, gek hé op een paarden/dierenforum. Ik denk dat als je deze vraag op een juristenforum stelt, bijna iedereen advocaat/rechter/juridisch medewerker wil worden
fiekhe schreef:leeneliefje schreef:Wil ik nou juist helemaal niet.het valt me wel op dat super veel mensen dierenarts willen worden