s*x met jonger iemand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maar10e

Re: s*x met jonger iemand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 20:08

Blue_Eyes schreef:
Even een uitstapje Maar10e, over leeftijd heb ik je ook net mijn mening en wat onderbouwing gegeven Knipoog

ja weet ik, thnx

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:08

nowornever schreef:
Ja ik vind 17 erg jong met een volwassen maar kan er weinig van zeggen. Maar als het in dit geval vrijwillig is. Dan is het aan die personen zelf.

dat hangt ervanaf hoe volwassen die 17jarig is vind ik persoonlijk
ik ben ook 17 en mijn vriend is er 24 Lachen

cooper

Bedoel je dan een dertig jarige vrouw en negentienjarige jongen?

Vind het een beetje een gek idee, maar als je je er goed bij voelt, waarom niet.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Als die vrouw dat leuk vindt... als ik haar tegen zou komen zou ik zeggen dat ze het goed gedaan had Ja
Al moet ik er niet aan denken, om een veel jongere vriend te hebben... Maar dat kan ook zijn omdat ik zo blij ben met mijn 6,5 jaar oudere vent Knipoog

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:09

17 en 22? no problemo.. zolang jullie je dr allebei goed bij voelen Knipoog

Emilia

September schreef:
En een vrouw van 43 met een jongen van 28? Wat vinden julie daar dan van? Nagelbijten / Gniffelen

Samir schreef:
Not done. Clown

Waarom eigenlijk niet? Zou het zelf ook niet bedenken maar het komt wel voor.

dennisje

mijn vriend is 26 en ik 17 veel mensen maken daar een probleem van oke er is wel een verschil in maar we houden van elkaar het is serieus en het draait bij ons niet om de s*x dus soms vind ik dat mensen te moeilijk. als je echt om elkaar geeft en van elkaar houd ben ik het er mee eens voor de lust niet echt

September

timilon schreef:
of een man nu jonger is,kleiner is,getrouwd is of weet ik veel wat...als t om s*x gaat maakt t allemaal geen ruk uit,voelt gewoon nog steeds als s*x hoor.

Ben ik het wel mee eens. Ja

Zit volgens mij ook een groot verschil in bijv. s ex om de s ex (bijv. one night stand) en een vaste relatie.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:10

Als je moet vragen wat iemand ervan vindt, moet je het sowieso niet doen...
Verder vind ik het geen probleem, zolang beide partijen zich er goed bij voelen. En niemand onder de 16 is.
Het maakt toch niet uit hoe oud, dik, dun, lang, mooi, lelijk iemand is. Zolang jíj je er goed bijvoelt is er toch niets aan de hand. Het ben jij die seks heeft niet degene die je te oud voor hem vindt. Clown

Al zijn er wel bepaalde grenzen. 50 en 25 vind ik bv. not done. Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 08-07-08 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Nettieejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:10

Blue_Eyes schreef:
Artikel 'Seks en de wet' schreef:
De wetgever trekt de grens bij 16 jaar. Het is dus strafbaar gemeenschap te hebben met iemand beneden de 16 jaar. Of hij of zij het nu gewild heeft of niet. Nu wordt er onderscheid gemaakt tussen personen beneden de 12 en personen tussen de 12 en 16 jaar. Het is beide strafbaar, echter vervolging van degene die gemeenschap heeft met een persoon tussen de 12 en 16 jaar vindt alleen plaats als hierover een klacht is ingediend (het is een zogenaamd klachtdelict3 ).

Dus als een iemand van 17 seks heeft met iemand van 20 is het niet strafbaar, maar als iemand van 14 seks heeft met iemand van 16 is het wel strafbaar? Vind het sowiezo raar dat ze seks strafbaar maken!
Laatst bijgewerkt door Nettieejj op 08-07-08 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Maar10e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 20:10

ik zal het wel willen hoor als ik 43 was!!! Vork Extreme duivel
Laatst bijgewerkt door Maar10e op 08-07-08 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:11

Hm, ik niet... met seks kun je ook heel veel schade aanrichten!

Maar10e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 20:12

ja das waar...

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:13

Wat mij ook opvalt is hoe ouder je wordt hoe minder belangrijk leeftijd is, tot op een bepaalde hoogte dan! Toen ik 18 was vond ik een vriendje van 17 al bijna not done. Toen ik 24 was vond ik dat een vriendje van 21/22 nog wel kon. Nu bijna 30 en m'n laatste "relatie" was met iemand van 24, en het boeide me helemaal niets!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:14

Maar10e schreef:
mensen het gaat hier niet over de groote maar over leeftijd.

Om eerlijk te zijn vind ik het leeftijdsverschil vrij groot. Ik ben zelf 21 en moet er niet aan denken om het met een jongen te doen die 5 jaar jonger is. Gewoon omdat ze op die leeftijd heel anders denken en doen dan mijn leeftijdsgenoten. Maar het hangt natuurlijk ook van de persoon af hoe volwassen hij/zij is.

Maar10e, je schetst niet duidelijk wat de situatie precies is. Ik ga er even vanuit dat je het over jezelf hebt. Jouw vraag en reacties geven aan dat jij er zelf moeite mee hebt. Wat dat betreft kan ik maar een ding zeggen; als het goed voelt ga ervoor, voelt het niet goed doe het dan niet!

Als jij het prima vind dan is er niks op tegen. Ja, je zal wellicht wat reacties krijgen van je omgeving maar daar moet je je dan niks van aantrekken.

Nettieejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:15

Blue_Eyes schreef:
Hm, ik niet... met seks kun je ook heel veel schade aanrichten!

Ja maar stel: ik heb een vriendje, en hij is 16 (heb ik niet, maar dan nog!) en ik wil seks met hem hebben, en wil het ook echt zelf, dan moet dat toch niet strafbaar zijn? Als het eigen keuze is!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:16

[
Artikel 'Seks en de wet' schreef:
De wetgever trekt de grens bij 16 jaar. Het is dus strafbaar gemeenschap te hebben met iemand beneden de 16 jaar. Of hij of zij het nu gewild heeft of niet. Nu wordt er onderscheid gemaakt tussen personen beneden de 12 en personen tussen de 12 en 16 jaar. Het is beide strafbaar, echter vervolging van degene die gemeenschap heeft met een persoon tussen de 12 en 16 jaar vindt alleen plaats als hierover een klacht is ingediend (het is een zogenaamd klachtdelict3 ).
[/quote]
Dus als een iemand van 17 seks heeft met iemand van 20 is het niet strafbaar, maar als iemand van 14 seks heeft met iemand van 16 is het wel strafbaar? Vind het sowiezo raar dat ze seks strafbaar maken![/quote]

je kan sexs wel strafbaar maken maar het helpt toch ze gaan echt aa je vragen heb je al sexs gehad en ze kunnen het echt niet controleren

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:17

femmefatale1 schreef:
Voel je niks van Haha!

een 11 jarig meisje voelt vast wat van een 16 jarige jongen...

Maar10e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 20:18

ik wil mijn situatie niet duidelijker schetsen sorry maar ik heb er wel mee te maken.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:18

Emilia schreef:
September schreef:
En een vrouw van 43 met een jongen van 28? Wat vinden julie daar dan van? Nagelbijten / Gniffelen

Samir schreef:
Not done. Clown

Waarom eigenlijk niet? Zou het zelf ook niet bedenken maar het komt wel voor.

Tja, het was meer ter betrekking op mijzelf eerlijk gezegt. Schijnheilig

Voor andere maakt het mij niet uit, zal best wel kunnen. Maar dan is het ook de vraag, alleen de sex of relatie?

Blue_Eyes

@Nettiej
Je moet ergens een grens stellen als wetgever. Als je seks wilt hebben, moet je ook in staat zijn eventuele gevolgen te dragen. Stel nou dat de pil niet werkt en het condoom scheurt en je bent zwanger? Daar sta j dan, als 14-jarige.
Buiten dat ben je als 14-jarige nog zo beinvloedbaar, dat als jij een vriendje hebt die per se met jou naar bed wil, het niet zo moeilijk is om jou zo om te praten dat je zelf ook echt denkt dat je dat wilt. En later heb je dan spijt als haren op je hoofd...
Dat geldt natuurlijk niet voor alle 14, 15-jarigen, maar zoals gezegd - je moet ergens een grens trekken.

sibbe

ik ben 29 jaar en mijn vriend word 25 jaar over 2 maanden en wij hebben alweer bijna 2 jaar verkering
wij hebben er zelf geen problemen mee, schoonmama had er in het begin meer problemen mee Haha!

Maar10e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 20:19

ikenindi schreef:
femmefatale1 schreef:
Voel je niks van Haha!

een 11 jarig meisje voelt vast wat van een 16 jarige jongen...

HAHAHA! ooh die is wel heel erg....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:20

[quote="Blue_EyesBuiten dat ben je als 14-jarige nog zo beinvloedbaar, dat als jij een vriendje hebt die per se met jou naar bed wil, het niet zo moeilijk is om jou zo om te praten dat je zelf ook echt denkt dat je dat wilt. En later heb je dan spijt als haren op je hoofd...
Dat geldt natuurlijk niet voor alle 14, 15-jarigen, maar zoals gezegd - je moet ergens een grens trekken.[/quote]

Helaas ja, maar daar hoef je geen meerderjarige voor te hebben toch?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:21

Dat klopt. Maar het is dan ook als minderjarige van 14 ook strafbaar om seks te hebben met een andere 14-jarige.