Blue_Eyes schreef:Even een uitstapje Maar10e, over leeftijd heb ik je ook net mijn mening en wat onderbouwing gegeven
ja weet ik, thnx
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Even een uitstapje Maar10e, over leeftijd heb ik je ook net mijn mening en wat onderbouwing gegeven
nowornever schreef:Ja ik vind 17 erg jong met een volwassen maar kan er weinig van zeggen. Maar als het in dit geval vrijwillig is. Dan is het aan die personen zelf.
September schreef:En een vrouw van 43 met een jongen van 28? Wat vinden julie daar dan van?
Samir schreef:Not done.
timilon schreef:of een man nu jonger is,kleiner is,getrouwd is of weet ik veel wat...als t om s*x gaat maakt t allemaal geen ruk uit,voelt gewoon nog steeds als s*x hoor.

Blue_Eyes schreef:Artikel 'Seks en de wet' schreef:De wetgever trekt de grens bij 16 jaar. Het is dus strafbaar gemeenschap te hebben met iemand beneden de 16 jaar. Of hij of zij het nu gewild heeft of niet. Nu wordt er onderscheid gemaakt tussen personen beneden de 12 en personen tussen de 12 en 16 jaar. Het is beide strafbaar, echter vervolging van degene die gemeenschap heeft met een persoon tussen de 12 en 16 jaar vindt alleen plaats als hierover een klacht is ingediend (het is een zogenaamd klachtdelict3 ).
Maar10e schreef:mensen het gaat hier niet over de groote maar over leeftijd.
Blue_Eyes schreef:Hm, ik niet... met seks kun je ook heel veel schade aanrichten!
Artikel 'Seks en de wet' schreef:[/quote]De wetgever trekt de grens bij 16 jaar. Het is dus strafbaar gemeenschap te hebben met iemand beneden de 16 jaar. Of hij of zij het nu gewild heeft of niet. Nu wordt er onderscheid gemaakt tussen personen beneden de 12 en personen tussen de 12 en 16 jaar. Het is beide strafbaar, echter vervolging van degene die gemeenschap heeft met een persoon tussen de 12 en 16 jaar vindt alleen plaats als hierover een klacht is ingediend (het is een zogenaamd klachtdelict3 ).

femmefatale1 schreef:Voel je niks van
Emilia schreef:September schreef:En een vrouw van 43 met een jongen van 28? Wat vinden julie daar dan van?Samir schreef:Not done.
Waarom eigenlijk niet? Zou het zelf ook niet bedenken maar het komt wel voor.

ikenindi schreef:femmefatale1 schreef:Voel je niks van
een 11 jarig meisje voelt vast wat van een 16 jarige jongen...