vaak jonger geschat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: vaak jonger geschat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 22:00

ik ben trouwens ook 'maar' 1.63

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:01

Het boeit mij echt niks, mensen die me kennen (zoals de buren) blijven nog weleens steken bij 19. Neehee woon alweer veel langer hier, 21 graag. Onbekende ook vaak 16 ofzo, ach he ik weet beter, maakt mij het uit.

Trouwens wat lüllig is, ken iemand die ging wijn halen, vroeg die kassamuts of die wel oud genoeg was. Dus hij legt zn rijbewijs voor haar neus, gaat ze serieus berekenen hoe oud die is als dat geboortejaar erop staan.. KANSLOOS haha

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:04

Pff, jammergenoeg herken ik het ook Sigaar Ik ben 17 (bijna 18) en word regelmatig 14/15 geschat. Dan zijn ze helemaal verbaast als ik zeg dat ik bijna 18 ben en in januari me eigen ''huisje'' heb.

Ik zie nog niet echt voordelen ervan. Daarom doe ik ook zo goed mogelijk me best er wat ouder uit te zien. Misschien tijd voor een paar tattoo's Pling

Ik word altijd gezien als het schattige/lieve meisje wat nooit wat kwaad zal doen Extreme duivel

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:07

Hier nog een "jong oudere" ROFL Ik ben 32, maar wordt met enige regelmaat 24 geschat, nu niet erg meer Schijnheilig vroeger vond ik het wel vervelend er zo jong uit te zien Sigaar

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:08

verschrikkelijk! Clown ik wordt ook regelmatig een jaartje of 17 geschat, zeker in paardenkleding, maar ik wordt in augustus 22. Met werk vind ik het wel vervelend.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:09

ik ben 17 en word meestal tussen de 21 en 25 geschat haha

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:13

Hmm.. dat herken ik, dat je vaak jonger word geschat in rijkleding. héél vervelend. Mij schatten ze maximaal 13 Rolleyes

Edit: Nouja, ik overdrijf ook wel een beetje...

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:17

Niemand die mij gelooft als ik vertel dat ik 37 ben...
Ik zweer 't je dat ik nog niet zo heel lang geleden m'n ID heb moeten laten zien voor een flesje port. Ook ben ik wel eens aangezien voor het vriendinnetje van mijn broer (ventje is zes jaar jonger) en waren mensen serieus verbaast dat ik mijn rijbewijs al had ('mag je dan al autorijden?!?').
Laatst wilde een paardenkennisje nou toch wel eens weten hoe oud ik was, na een opmerking over '20 jaar geleden'. Ze begon bij 25 en bleef steken bij 35 omdat ze me niet meer geloofde. Ik heb maar weer mijn ID laten zien...
Ach, op deze leeftijd is het niet erg meer als je jonger wordt geschat en ik kan alleen maar hopen dat het over 20/30 jaar nog gebeurt (die ID geintjes vind ik nog wel vermakelijk ook, stiekum).

Ik ben wel een geluksvogel op dat punt. Toen ik 14 was vroeg een jongen waarom ik nog geen rijbewijs had ('uhm...mag nog niet?') en kwam ik in elke discotheek/kroeg/drankgelegenheid waar ik zin in had, leeftijdsgrens of niet... Haha!

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:42

idinn schreef:
Het boeit mij echt niks, mensen die me kennen (zoals de buren) blijven nog weleens steken bij 19. Neehee woon alweer veel langer hier, 21 graag. Onbekende ook vaak 16 ofzo, ach he ik weet beter, maakt mij het uit.

Trouwens wat lüllig is, ken iemand die ging wijn halen, vroeg die kassamuts of die wel oud genoeg was. Dus hij legt zn rijbewijs voor haar neus, gaat ze serieus berekenen hoe oud die is als dat geboortejaar erop staan.. KANSLOOS haha

oeh die is wel erg Nagelbijten / Gniffelen

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:47

Ow gelukkig ik ben niet de enige...ik haal ook net de 1.63 en ben nu 18 maar je moet die koppen eens zien als ik uit de auto stap...staan me echt op hun raarst aan te kijken. Ik zit nu in 5 havo maar in 4 havo, nieuwe school, dachten ze ook allemaal dat ik 15 a 16 was...tot zn mn geboortejaar zagen...

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 23:04

Ik ken het ook,, ben 16 (aug. 17)
Wordt vaak rond de 14 geschat.... soms best banketstaaf Bloos!
Ben 1.68 ong, maar heb gewoon een heel jong lijkend gezichtje Bloos! ((hoeveel make-up ik er ook op smijt Nagelbijten / Gniffelen ))

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 23:18

Ik wordt eigenlijk nooit jonger geschat, eerder ouder, maar dat komt denk ik door mijn lengte. (16 en 1.80)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 23:19

hmm ik ken het Tong uitsteken
een jaar geleden was ik 14 en mijn zusje 8 we stonden naast elkaar en werden beide 11 (!) geschat,, dier persoon heeft een behoorlijk kwade blik gehad van me Bloos

ik wordt tegenwoordig vaak 12 geschat (moet zeggen ik heb een groeiachterstand) en dat werkt wel nadelig als je (een poging doet tot) flirt (en) Boos!

ik ben nu ook 1.68 alleen die vrouwelijke vormen tsjaa die willen niet komen .. dat zit ook in de familie :S

als ik het er met vriendinnen over heb kan ik ze ook altijd mooi pesten als ik zeg dat ik er straks jonger uitzie als ik 40 ben..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 23:30

je hebt een groeiachterstand? en je bent 15.. en bent 1.68? waar is die groei achterstand? ik ben kleiner dan jou.. en ik ben 18.. en ik zal geen cm meer groeien hoor Tong uitsteken althans.. niet in de hoogte!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 23:36

ik ben nu sinds 2 maanden erg aan het groeien (ben ik ook erg blij mee Bloos) ik ben nu dus ook echt een plank met niets van voor en niets van achteren Boos!

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 11:47

Ik wordt ook vaak jonger geschat dan ik eigenlijk ben. Niet altijd leuk maar het heeft ook zo zijn voordelen: ben laatst voor onder de 15 door gegaan bij de TT, scheelt weer heel wat aan entree kosten Haha! Ben overigens bijna 17.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 11:50

Ik ben bijna 22 en wordt meestal tussen de 16 en 18 geschat.
Ook niet altijd leuk. Moet me ook altijd legitimeren als je ergens 18+ moet zijn. En dat is wel vervelend.

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:21

Dat heb ik ook vaak, kan er eigenlijk wel om lachen Lachen
Op ponykamp vroeg een meisje een keer: "En hoe oud ben jij? 14?" "Euh, nee 17.. Knipoog " Je had haar hoofd eens moeten zien, ze schaamde zich dood *LOL*
Kga daar altijd met jongere meisjes om dus dan krijg je dat al gauw Tong uitsteken
Mja ik gedraag me nou ook niet echt bepaald volwassen ofzo Schijnheilig

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:54

Janine1990 schreef:
Ik ben 17, bijna 18.
In mijn profiel staan wel wat foto's van mij en me zusje.
Ze schatten mijn zusje vaak ouder.. :/
Terwijl ze 2 jaar jonger is!!!!
Dat voelt best poedersuiker! Nagelbijten / Gniffelen

oh ik vind juist op die foto in je profiel dat jij er juist ouder uitziet, maarja irl kan dat natuurlijk heel veel verschillen.

TS ik ben ook 18jaar, en ook ik word maximaal 16j geschat, maar vind het totaal niet erg. Later is het alleen maar een leuk voordeel als het zo blijft Haha!

Mijn grootte (1m61) heeft er ook veel mee te maken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:01

Haha ik heb dat ook, ik ben 20 en bij mij op stal krijg ik vaak te horen: 'He? 20?!! Maar ik dacht altijd dat jij een jaar of 17 was!' Ja hoor, daarom kom ik elke dag met de auto naar mijn paard ROFL

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:11

Haha, heb er ook last van... Ben 28 jr. maar wordt vaak zo 23/24 jr. geschat... Nu moet ik wel zeggen dat de gem. leeftijd van mijn vriendenkring ook op 23/24 jr. ligt..
Vorig jaar was het heel extreem, was ik ergens in een winkel met mijn ouders en toen dacht de verkoopster dat ik een jaar of 16/17 was... Hmmm, zit 10 jr. tussen.. Nagelbijten / Gniffelen

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:18

Ik ben van mijn 18e tot zeker mijn 25 e jaar geregeld aangehouden met de auto of ik wel 18 jaar was. Ik ben zelfs tijdens de autorijlessen aangehouden toen ik gewoon 18 was en moest mee naar bureau, omdat de politie dacht dat ik jonger dan 16 was. Clown Haha! Het uitleggen kostte me destijds 2 lesuren Clown

Nu ben ik 44 en nog steeds word ik 10 jaar jonger geschat en ik zit er niet mee. Ik rijd ook nog steeds op een E pony en een D pony tussen de paarden.

Geregeld wordt mijn man, die maar 2 jaar ouder is, aangezien voor mijn vader Pling Pling

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:43

Ik heb er ook last van..
Ik ben bijna 18, ze schatten mij meestal 15. Laatst zelfs iemand die dacht dat ik 14 was.
Héél erg frustrerend, maar niets aan te doen denk ik.
Ik ben redelijk klein, met een rond en jong gezicht met grote ogen. Tsja.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:57

Ik word ook al mijn hele leven veel jonger geschat.
En natuurlijk kan dat op je 31-ste leuk zijn, maar soms voel ik me gewoon minder serieus genomen, op mijn werk bijv.

"Maar hou oud ben jij dan eigenlijk??"

Zulke opmerkingen kunnen wat kleinerend overkomen soms....

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:09

Heb hier ook eens een soortgelijk topic over gehad! Ik had het 2 weken geleden nog;
Ik ging met mn vader wat boodschappen halen en bij de groenteboer vroeg een vrouw op z'on toontje of ik een appel lustte en of ik al lekker vakantie had! Clown
Niks mis mee, maar wel als je al 24 jaar bent Haha! Ik heb haar dan ook uitgelegd dat ik gewoon werktte en ik bedankte voor de appel. Mn vader kwam niet meer bij van t lachen Clown