vlinders voor een artiest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alexx

Re: vlinders voor een artiest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:25

Sorry maar na dat hij je heeft afgewezen heb je nog sex met hem gehad? Woowzers, wat relaxed voor die jongen, hij heeft gewoon twee meisjes tegelijk!! Laat alsjebliefd niks meer van je horen, en breek het contact, je bent veel te leuk voor hem! Kom nou, wat een zak zeg! Ik zou lekker niet voor deze gozers gaan, vissen genoeg in de zee. Deze is maar rot.
Ik hou niet van dit soort kerels, hij houdt je aan een lijntje..

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:43

Hier komt mijn advies dan: lekker laten gaan die gast. Van een " normale" jongen zou je dit ook niet acepteren toch, waarom van hem dan wel? Hard maar waar: als jij je schuil moet houden in zn bed omdat de andere bandleden niet mogen weten dat je er bent, en zij jou verder ook niet aanspreken, is het wss normaal voor hen dat er meisjes meekomen (groupies.) Nou snap ik dat jij hem echt leuk vindt, dus ik wil jou geen groupie noemen, maar hij probeert je duidelijk te maken dat hij verder niks wil.

Ik vind het wel sneu voor het meisje in Duitsland, je zal maar zo'n vent hebben die op tour meiden meeneemt zn bus in. (ook al is het natuurlijk niet zeker dat t zn vriendin is, maar grote kans..)
Maargoed ik bekijk het ook meer als vriendin van een muzikant he, als ik er achter zou komen dat mn vriend meiden meeneemt op tour, dan kon ie hard voor me gaan rennen, hehe Knipoog
helaas zijn veel muzikanten zo.. daarom is het meestal ook niet aan te raden om er wat mee te beginnen, tenzij je er echt zeker van bent dat hij ECHT voor jou alleen gaat..

Jammer meis, maar ik had er al een beetje een voorgevoel over toen ik je verhaal las...
Ik zou ook geen contact meer met m zoeken..

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:08

tja, je hebt 2 mogelijkheden:
-je laat hem nu zitten en praat er niet meer tegen
-je gaat door op deze manier, maar dan moet hij accepteren dat ook jij in de tussentijd een relatie met iemand kunt beginnen... dan hebben jullie elkaar als 'speeltje', maar toch ook nog vrijheid...

jouw keuze... denk er wel goed over na...
ik denk dat hij wel respect voor je heeft dus optie 1, tja, zou ik niet kunnen...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:37

hij wel respect voor je heeft??.. haha, waarom die andere meid dan? Waarom meteen seks, terwijl ie daarna naar een ander gaat? Is dat tegenwoordig respect?

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 22:17

nee dat is gewoon seks om de seks pinuts niks respectvols aan
dumpen die loser

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:05

ik ken er niet veel die zo eerlijk zouden zijn om het op te biechten hoor!
daarom zeg ik respect, voor hetzelfde geld had hij je aan het lijntje gehouden...

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 14:47

Ed belde me Donderdag & toen zei hij dat het vreemd was dat meisje terug te zien, dat hij aan mij bleef denken en dat hij me echt terug wou zien. Ik zei dan dat hij zich dan mooi mocht haasten want dat ik nog maar een maand vakantie heb & dat hij daarna naar australie en zuid amerika moest dus dat ik hem dan lang niet zou zien. Hij zei dat dat geen probleem was en dat hij m'n vliegtuigtickets wel zou betalen om naar amerika te komen Haha! Dan zei ik dat hij zeker dronken was en dat hij mij maar eens moest terug bellen

zaterdag belde hij mij terug toen ik op een fuif zat.
maar ik was vrij zatjes en de muziek stond te luid dus ik hoorde hem niet Haha!
Dus ik zeg dat hij mij maar moest sturen en ik legde af. 5 minuten later krijg ik een berichtje "I love u dag! Have fun"
ik zeg da hij ne zeveraar is, dat hij da ni moet zegge als hij da ni meent & dat hij naar z'n liefje moet gaan en da daar nog is moet herhalen
Weer 5 minuten later "No belgium guys i'm comming for u baby! Big soft smakkerds" (ik zei maanden terug dat 'smakkerds' ene heel normaal woord is voor 'zoen' ) Haha!
en dan "I really mean that"
ik was erg blij natuurlijk maar kwist ni goe wa ik moest zeggen dus zeg ik gewoon dat het bier hier heel goed is Haha!
"can't help it u make me crazy, big night smakkerds for u my Daggie"
Dus ik was een beetje verward, maar toch heel blij, want 'k vond dat wel lief (aangezien hij tegen z'n 'vriendinnetje' nog niet gezegd had dat hij van haar hield)
Nouja, 's morgens stuur ik een berichtje terug, heel normaal, nix boeiends. Hij stuurt dan nog een lief berichtje terug, maar gisteren nix van hem gehoord. Ik heb hem 2 keer proberen bellen, maar zijn telefoon staat af en ook berichtjes komen niet aan. Vreemd

Hem net terug proberen bellen (dag later dus) telefoon staat nog af...
hopelijk iets met zijn telefoon :p
kga niet blijven bellen want kost me 1 euro 'n half om op voice mail terecht te komen
dure boel daar!

Dus wordt wel afwachten op een telefoontje van hem nu, want ik wil wel weten wat de bedoeling is van die sms'jes enz
Toch hoop ik stiekem dat hij echt terug naar belgie komt want pukkelpop staat voor de deur en ik wil er echt heen met hem! hihi
groetjes, naieve puber Haha!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:02

ahhhh ik vind het wel zwaar gemeen van hem dat ti gelijk al smsjes stuurt met I love U enzo!!! dodelijk! hahaha

geniet van je naieviteit, is toch elkker.. je hart breken zal toch nog wel een keer gebeuren in het leven, waarom niet bij zn sprookjes verhaal toch! Knipoog

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:06

Ik ben een stille meelezer. Maar wil nu toch reagere.
Als ik dit zo lees dan heb ik meer het idee dat hij met je speelt.
In ieder stadje een ander schatje, dat idee krijg ik erbij.

Persoonlijk zou ik zeggen, doe dit jezelf niet aan en breek met hem. Er wordt nu zo met je gevoelens gespeeld! Ach gut
Maar goed eigen keuze natuurlijk, niemand anders kan voor jou beslissen

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:09

Hij speelt met je meid! Knipoog

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:52

Het klinkt inderdaad absoluut niet of hij oprecht met je is. Hij lijkt met je te spelen en je bent een gemakkelijke prooi. Ik zou zeggen: doe wat je niet laten kunt, heb plezier, maar verlies je hart niet aan hem (en daar is het volgens mij al te laat voor).

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:07

Hij houdt je inderdaad lekker aan het lijntje!
Ik ben dan echt benieuwd wat hij allemaal tegen dat Duitse chickie van m zegt.

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:19

Hmmm, eerst negeer je hem, maar blijkbaar heeft hij je zodanig gemanipuleerd dat je nu uit jezelf hem wil bellen en berichten stuurt... Zou hem laten gaan, hij heeft blijkbaar zijn doel bereikt; je geeft hem weer aandacht en voldoening.
Bah, denk inderdaad dat hij zich nu goed lekker in zijn vel voelt en gewoon een spelletje speelt. zucht, sommige mannen...

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 13:24

gemanipuleerd? Bloos
helemaal niet!
Hij is ook maar een mens met gevoelens hoor... Hij zit enkel al te lang in het artiestenleventje ofzo
Nee hij is echt zo slecht niet als meesten denken.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:27

Nou moet hij niet het slachtoffer worden he?
Zo rot voor hem dat hij al te lang in het artiestenwereldje zit en daarom meerdere meisjes heeft die maar wat graag met hem het bed in duiken. Hij weet niet anders want hij is artiest...

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:28

wat zijn jullie allemaal negatief!?

Iedereen zal een keertje zn hart breken in het leven, daar ontkom je simpelweg niet aan.. Waarom haar nu der droom ontnemen voor iets wat je niet kan verkomen.. laat der genieten en wie weet is het wel zo mooi als iedereen hoopt dat het is!!!

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:36

Romyv schreef:
wat zijn jullie allemaal negatief!?

Iedereen zal een keertje zn hart breken in het leven, daar ontkom je simpelweg niet aan.. Waarom haar nu der droom ontnemen voor iets wat je niet kan verkomen.. laat der genieten en wie weet is het wel zo mooi als iedereen hoopt dat het is!!!

En een paar honderd kilometer verderop zit een duits meisje dat precies hetzelfde denkt??

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:37

Ja dus?

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:44

Naja persoonlijk zou ik mezelf wel iets meer waard vinden dan om zo met me te laten sollen Knipoog
Maar goed meningen verschillen natuurlijk.

Ik vind het nogal wat om op zijn woord te geloven,
en er vanuit te gaan dat hij niet precies datzelfde tegen dat andere meisje zegt.
Het is voor een jongen namelijk wel erg makkelijk om 2 meisjes (zoniet meer) aan het lijntje te hebben voor als hij weer eventjes droogstaat.

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:05

Ooh kijk toch ajb uit. Als ik je verhaal zo lees, maakt hij alleen maar misbruik van je.

En als hij je echt leuk vindt....dan zou ik wat regeltjes stellen. Voorlopig heel lang geen sex lijkt mij dan 1 van de regels die je moet hanteren. Dan eens kijken of hij nog steeds zo gek op je is....

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:21

Heb het hele verhaal gelezen en kan me wel voorstellen hoe je je voelt. Je word een beetje aan het lijntje gehouden. Misschien moet je je er gewoon niet te veel van voorstellen en genieten van de tijd die je samen met hem hebt.

Het kan wel zijn dat hij misbruik van jou maakt maar jij vind het toch leuk om sex met hem te hebben en met hem te zoenen? dus in principe lijkt mij dat dan geen misbruik van...

Heb in je profiel gekeken en vind hem erg knap Knipoog

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:49

Sash schreef:
Het kan wel zijn dat hij misbruik van jou maakt maar jij vind het toch leuk om sex met hem te hebben en met hem te zoenen? dus in principe lijkt mij dat dan geen misbruik van...

Als ik het verhaal van TS zo lees, dan is dit niet een "gelijkwaardige relatie".
Hoe veel meisjes vinden het maar wat interessant als een bandlid interesse voor ze toont? Hoeveel meisjes duiken met zo'n iemand het bed in, zeggen dat ze het leuk vinden, puur alleen om de sex doen..... en achteraf blijkt dat het toch iets verder gaat dan sex?

TS heeft al vlinders van deze man.... is dus verliefd aan het worden.... op zo'n moment heb je als vrouw geen sex meer alleen om de sex (dat is gewoon biologisch bepaald).

Ik zou zeggen.... als hij echt om je geeft. Dan voorlopig geen sex..... eens kijken of er dan nog steeds een klik is....

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:54

Citaat:
gemanipuleerd? Bloos
helemaal niet!
Hij is ook maar een mens met gevoelens hoor... Hij zit enkel al te lang in het artiestenleventje ofzo
Nee hij is echt zo slecht niet als meesten denken.[/

Het is maar wat je wíl denken he. Een van de nadelen van verliefd zijn. Clown
En het maakt hem geen slecht mens, maar oprecht is ook even nét wat anders Knipoog

Sterkte meid, je zal het nog nodig hebben..... Bloos
Laatst bijgewerkt door NoaC op 30-07-08 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

fabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:57

Iedereen zal een keertje zn hart breken in het leven, daar ontkom je simpelweg niet aan.. Waarom haar nu der droom ontnemen voor iets wat je niet kan verkomen.. laat der genieten en wie weet is het wel zo mooi als iedereen hoopt dat het is!!![/quote]

Hier sluit ik me helemaal bij aan, je bent nog jong, dus geniet van het leven.

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 15:33

nee jullie hadden gelijk. Ik ben echt naief geweest
en het domme is dat ik dan zelf ook nog eens door had dat ik naief was...
Terwijl ik me zorgen maakte over waarom hij niet terug stuurde, waarom zijn gsm steeds af stond, zat meneerke me zijn liefje op een citytrip....
Ik vroeg hem waarom hij gezegd had dat hij van me hield, terwijl hij dat dus niet meende blijkbaar, zei hij dat hij me superleuk, lief, geweldig... blablabla vond
ik ben zoooo boos op hem! Zijn vriendinnetje weet er allemaal niets van dat hij zo achter haar rug naar mij belt, stuurt, afkomt..; niets!
Ik heb de telefoon afgesmeten.
Nu zit hij weer berichtjes te sturen als "it's really hard to explain what is happening at the moment wish u would understand. I don't want to play games on u"
eikel
kvind het echt dom dat ik die niet kan vergeten
en dat ik niet geluisterd heb
buh, nu baal ik wel verschrikkelijk