Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxx schreef:ja je bent blind in die relatie.
en hij ook, heb even in je profiel gekeken, wat een bloedmooie meid ben jij zeg!
dumpen die loeser, wees hem maar voor, anders doet hij het wel, of hij bedriegt je op vakantie, jij verdient beter.
hij zal d'r niet wakker van liggen als het uitgaat, tssskkk, geloof me, als jij hem verlaat staat hij nog eens jankend voor je deur, als jij allang een veel leuker vriendje hebt die de grond kust waarop je loopt.
sukkel.
hallow schreef:Indd.. ik zit nu zeker te twijfelen... het is gewoon zo dat ik hem vertrouw op zijn woord. Maar als dat woord niet te vertrouwen is houd het op.
Ik heb hem in het begin al meer dan duidelijk gemaakt dat mijn vertrouwen erg snel beschadigt... en dat is het nu nog steeds ookal zijn deze obstakels achterwege (behalve van mijn kleine update-je) ik ben wel degene die ermee blijft lopen.
Hij heeft zijn excuses aangeboden over dat achterhouden van mijn bestaan enzo... iedereen weet nou ook dat ik besta (gelukkig maar....)
Maar het is niet dat hij het van de daken moet schreeuwen... het is het idee dat hij blijkbaar een tijdje gewenst heeft dat ik niet bestond...
Of hij dat meisje waar hij het met een klasgenoot over had bedacht heeft of niet (volgens hem gewoon stoerdoenerij?!?!?! sinds wanneer ben je een watje als je een vriendin hebt... magoed had hem dus weer vergevgen) of dat hij tegen me zit te liegen... ik kan er geen hoogte van krijgen
Citaat:- hij zegt dat hij het jammer zal vinden als we niet meer bij elkaar zijn maar wakker liggen zal ie er niet om.
hallow schreef:Ik heb er veel over nagedacht.. maar ik weet het gewoon niet... ik kom er niet uit...
hallow schreef:Ik heb er veel over nagedacht.. maar ik weet het gewoon niet... ik kom er niet uit...