Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heel fijn
Mja was uiteindelijk toch 'maar' 35 e ofzo, na aftrek en alles..
75 euro voor te hard rijden.... Zou het de goden verzoeken zijn om hier te posten over je bekeuringen
Terwijl ik toch al 2 jaar vrolijk rondrij en me niet altijd netjes aan de snelheid hou!
. Wel heb ik nog weleens zo'n banketstaaf parkeerboete te pakken. Die vervelende parkeerwachters ook altijd hier in Scheveningen
. Die bekeuren echt om het minste geringste.
Niese1987 schreef:Heb nu ruim anderhalf jaar me rijbewijs en ben nog nooit geflitst om snelheid, terwijl ook ik het gaspedaal errug graag wat dieper intrap. Wel heb ik nog weleens zo'n banketstaaf parkeerboete te pakken. Die vervelende parkeerwachters ook altijd hier in Scheveningen
![]()
Nouks schreef:Niese1987 schreef:Heb nu ruim anderhalf jaar me rijbewijs en ben nog nooit geflitst om snelheid, terwijl ook ik het gaspedaal errug graag wat dieper intrap. Wel heb ik nog weleens zo'n banketstaaf parkeerboete te pakken. Die vervelende parkeerwachters ook altijd hier in Scheveningen
![]()
Ik wilde dat er hier eens af en toe wat van die mafketels rond liepen... Hier is denk ik 15% van de parkeerplaatsen onbruikbaar door mensen die dubbel parkeren
. Dus wees blij dat je ze niet hebt Nouks
(Ik dacht dat ik nog net oranje meepikte...) Dat was ook een duur grapje...
Wirobelgje schreef:heb al een geruime tijd mijn rijbewijs en heb nog nooit een bekeuring gehad.
Ik vraag me toch ook af hoe jullie dat doen hoor.
En wat ik nog wel gek vind is dat jullie precies nog trots zijn ook op de bekeuringen die jullie hebben gekregen...

Chiqa schreef:Nooit, ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen