En the Village
vond ik ook zo eng
tot ik hem tot het einde af heb gezien
toen vond ik hem niet eng meer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Desperado_ schreef:diesel83 schreef:oh en welke ook doodseng zijn daar heb je meerdere films van. Pothergeist ofzo. met dat meisje en de tv waar ze ingetrokken word. De rillingen lopen gelijk over me rug heen ieeeeeeeeeellll
Polthergeist jaaa die vond ik ook eng ja
White noise.. vond ik ook wel een beetje eng.. maar niks overtreft mijn angst van The exorsist.. blugh zit nu alleen in de woonkamer.. begin aardig bang te worden
OH! en weet je welke ook zo eng is.. The amtyvill horror ofzo.. over dat huis blugh..

(en dan ben je 18
)
Heleaas. 
MieLo schreef:overdag enge films kijken is geen probleem, maar s'avonds
en ik ben ook als de dood voor neppe poppen en clowns(en dan ben je 18
)

Kon ik niet aan. Iinge_ schreef:MieLo schreef:overdag enge films kijken is geen probleem, maar s'avonds
en ik ben ook als de dood voor neppe poppen en clowns(en dan ben je 18
)
Hier nog een, maar ik ben 15.. Ik ben echt overal bang van dan
Ik ken iemand die is heel bang voor clowns, doordat hij ooit IT heeft gezien
Die film will ik nog steedsd heel graag zien.

Walgelijk. Ik had al een hekel aan clowns en nu vind ik zelfs de Ronald McDonald clown bij de Mac niet leuk. En kleurplaten / plaatjes met clowns ook niet.
Armaris schreef:Dan moeten jullie Wolf Creek niet zien, is ook een horrorfilm maar dan echt gebeurd...
Doodeng..
Iinge_ schreef:Armaris schreef:Dan moeten jullie Wolf Creek niet zien, is ook een horrorfilm maar dan echt gebeurd...
Oh bah nee dat wil ik dan niet zien..
MieLo: Ik kan ook niet tegen clowns hoor, en ook niet tegen van die mime spelers, moest er ooit een formuliertje van aanpakkenDoodeng..
En ik heb IT ook niet gezien

DiegoWendy schreef:Enge Films
Zoooo.. he he
Sinds de film "It"
heb ik echt een bloedhekel aan clowns, echt... kan ze niet aankijken... krijg er de kriebels van