Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Equidea schreef:Ik spreek wel vaker met mensen af via internet, gewoon altijd iemand meenemen met een telefoon oid.
Nooit fout gegaan hoor.
Somebitch schreef:Equidea schreef:Ik spreek wel vaker met mensen af via internet, gewoon altijd iemand meenemen met een telefoon oid.
Nooit fout gegaan hoor.
Pasageleden nog op tv geweest oudere mannen die naar 14 jarige kwamen die zeiden dat ze alleen thuis waren.. Echter wisten ze niet dat dit werd opgenomen.. Eenmaal binnen kregen ze dat wél te horen.
Somebitch schreef:Equidea schreef:Ik spreek wel vaker met mensen af via internet, gewoon altijd iemand meenemen met een telefoon oid.
Nooit fout gegaan hoor.
Pasageleden nog op tv geweest oudere mannen die naar 14 jarige kwamen die zeiden dat ze alleen thuis waren.. Echter wisten ze niet dat dit werd opgenomen.. Eenmaal binnen kregen ze dat wél te horen.
. Dat laatste heb ik nooit gedaan, dat is puur vragen om moeilijkheden.
Maar ook met zijn 2en kan je iets overkomen

Loesje88 schreef:@Somebitch, een vriend van mij is vrij recentelijk ook begonnen als vuilnisman.. waarom? hij studeert (HBO, geen strafblad van toepassing hier), dit paste er qua tijden goed bij en het verdiend goed... dus vuilnisman zijn zegt niets over iemands sociale achtergrond
@TS, Als jij nieuwsgierig bent naar iemand, moet je het gewoon doen, neem de tips mee die in dit topic genoemd worden, en al bevalt het niet ga dan gewoon gelijk weg.

Het gaat om het persoon zelf!
Lang leve google.
naadje24 schreef:Ik zie het hele verband niet met zijn vuilnisjob en een strafblad maargoed
ik heb vorige week toevallig ook afgesproken met iemand waar ik al 2 jaar mee chat....
Nou had ik ook afgesproken op een neutrale plaats, en tevens mijn bull meegenomen , you never know
Maargoed was een groot succes!! we hebben nu helemaal elke dag contact en vinden elkaar erg leuk
Maarja niet rot bedoeld...ik ben 28 en zie daar een heel groot verschil in dan iemand van 14 jaar
als je mijn dochter had geweest had je dit nooit van mij gemogen! Ik vind 14 jaar een beetje erg jong om je op dat soort paden te gaan begeven....
upendo schreef:Somebitch schreef:
Dr. Phil, toch?
.daNiielle_ schreef:Leeftijd of beroep maakt toch niets uit?Het gaat om het persoon zelf!
Als jij met hem wil afspreken, dan doe je dat. Neem iemand mee die je te hulp kan schieten, en verder gewoon doen vind ik!
Wel verstandig dat je hem eerst even opzoekt op hyves
Trouwens die Site...Zoveel zet ik niet op internet, maar je ziet zowat mijn complete (paarden) geschiedenis.Lang leve google.
daNiielle_ schreef:Leeftijd of beroep maakt toch niets uit?Het gaat om het persoon zelf!
Als jij met hem wil afspreken, dan doe je dat. Neem iemand mee die je te hulp kan schieten, en verder gewoon doen vind ik!
Wel verstandig dat je hem eerst even opzoekt op hyves
Trouwens die Site...Zoveel zet ik niet op internet, maar je ziet zowat mijn complete (paarden) geschiedenis.Lang leve google.

Lovely schreef:Even wat anders, je bent 14, hoor je dan niet gewoon wat rond te hangen met klasgenoten, vrienden enzovoort. Gewoon ergens buiten op een pleintje en lippenstiftjes gappen bij de Etos? In plaats van veel te veel te internetten met veel te oude mannen?
Of zeg ik nu iets heel geks?

Miss_Malfoy schreef:Met mijn ouders helaas niet bepaald, Lovely...
Ik ken hem nu iets van anderhalf jaar via msn.
Heb altijd goed met hem kunnen praten enzo, tja dan word je gewoon niewschierig.
Ik ken voor en achternaam, geboortedatum staat meestal toch op hyves?
Hij heeft net naar een baan als vuilnisman gesolliciteerd.
@ Juul: gewoon zien wie er achter de msn persoon zit ja, veel meer verwacht ik niet.
Haha inderdaad, dat hoor ik dus heel vaak.
Lovely schreef:Even wat anders, je bent 14, hoor je dan niet gewoon wat rond te hangen met klasgenoten, vrienden enzovoort. Gewoon ergens buiten op een pleintje en lippenstiftjes gappen bij de Etos? In plaats van veel te veel te internetten met veel te oude mannen?
Of zeg ik nu iets heel geks?
pharagirlke schreef:Op 14 is iemand van 23 heel wijs hoor...Kwa levenservaring.

dan weet je altijd dat er iemand bij je is als je vermoord word of verkracht