Hoe iemand natrekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe iemand natrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:06

Aah okee. Ja

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:06

Equidea schreef:
Ik spreek wel vaker met mensen af via internet, gewoon altijd iemand meenemen met een telefoon oid.
Nooit fout gegaan hoor.

Pasageleden nog op tv geweest oudere mannen die naar 14 jarige kwamen die zeiden dat ze alleen thuis waren.. Echter wisten ze niet dat dit werd opgenomen.. Eenmaal binnen kregen ze dat wél te horen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:07

Somebitch schreef:
Equidea schreef:
Ik spreek wel vaker met mensen af via internet, gewoon altijd iemand meenemen met een telefoon oid.
Nooit fout gegaan hoor.

Pasageleden nog op tv geweest oudere mannen die naar 14 jarige kwamen die zeiden dat ze alleen thuis waren.. Echter wisten ze niet dat dit werd opgenomen.. Eenmaal binnen kregen ze dat wél te horen.

Dr. Phil, toch? Ja

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:08

Geen idee weet het echt niet meer. Clown

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:08

Somebitch schreef:
Equidea schreef:
Nooit fout gegaan hoor.

Zit wel een verschil tussen afspreken en een kennis meenemen en je adres geven aan een wildvreemde Clown. Dat laatste heb ik nooit gedaan, dat is puur vragen om moeilijkheden.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:09

Tuurlijk Knipoog Maar ook met zijn 2en kan je iets overkomen Knipoog
En het kan goed gaan.. Maar het kan ook een keer fout gaan.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:09

@Somebitch, een vriend van mij is vrij recentelijk ook begonnen als vuilnisman.. waarom? hij studeert (HBO, geen strafblad van toepassing hier), dit paste er qua tijden goed bij en het verdiend goed... dus vuilnisman zijn zegt niets over iemands sociale achtergrond Knipoog

@TS, Als jij nieuwsgierig bent naar iemand, moet je het gewoon doen, neem de tips mee die in dit topic genoemd worden, en al bevalt het niet ga dan gewoon gelijk weg.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:11

Loesje88 schreef:
@Somebitch, een vriend van mij is vrij recentelijk ook begonnen als vuilnisman.. waarom? hij studeert (HBO, geen strafblad van toepassing hier), dit paste er qua tijden goed bij en het verdiend goed... dus vuilnisman zijn zegt niets over iemands sociale achtergrond Knipoog

@TS, Als jij nieuwsgierig bent naar iemand, moet je het gewoon doen, neem de tips mee die in dit topic genoemd worden, en al bevalt het niet ga dan gewoon gelijk weg.

Tuurlijk niet.. Maar TS kent persoon in kwestie niet irl.
Ik zeg ook niet dat alle vuilnismannen een strafblad hebben maar het zou kunnen toch? Knipoog

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 15:14

Die tips zal ik zeker onthouden.
Blij dat ik dit topic geopend heb, heb er mooi iets van opgestoken.
En heb nu iets meer zekerheid, ben normaal niet iemand die dit soort dingen doet, maarja... Ik ben toch wel héél nieuwschierig. Schijnheilig

@Somebitch: Vind het goed dat je zo meedenkt, het is inderdaad een twijfelachtig beroep, maar het lijkt me nog minder te vertrouwens als hij beweert rijke bankier te zijn ofzo.
Het is in elk geval iets dat waar zou kunnen zijn.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:16

Ik zie het hele verband niet met zijn vuilnisjob en een strafblad maargoed Verward

ik heb vorige week toevallig ook afgesproken met iemand waar ik al 2 jaar mee chat....
Nou had ik ook afgesproken op een neutrale plaats, en tevens mijn bull meegenomen , you never know
Maargoed was een groot succes!! we hebben nu helemaal elke dag contact en vinden elkaar erg leuk Knipoog

Maarja niet rot bedoeld...ik ben 28 en zie daar een heel groot verschil in dan iemand van 14 jaar
als je mijn dochter had geweest had je dit nooit van mij gemogen! Ik vind 14 jaar een beetje erg jong om je op dat soort paden te gaan begeven....

Somebitch

Haha ja dat klopt. Achja nouja was gewoon het eerste waar ik aan moest denken..

daNiielle_

Leeftijd of beroep maakt toch niets uit? Nagelbijten / Gniffelen Het gaat om het persoon zelf!
Als jij met hem wil afspreken, dan doe je dat. Neem iemand mee die je te hulp kan schieten, en verder gewoon doen vind ik!
Wel verstandig dat je hem eerst even opzoekt op hyves Ja

Trouwens die Site...Zoveel zet ik niet op internet, maar je ziet zowat mijn complete (paarden) geschiedenis. Nors opkijken Lang leve google. Rolleyes

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:17

naadje24 schreef:
Ik zie het hele verband niet met zijn vuilnisjob en een strafblad maargoed Verward

ik heb vorige week toevallig ook afgesproken met iemand waar ik al 2 jaar mee chat....
Nou had ik ook afgesproken op een neutrale plaats, en tevens mijn bull meegenomen , you never know
Maargoed was een groot succes!! we hebben nu helemaal elke dag contact en vinden elkaar erg leuk Knipoog

Maarja niet rot bedoeld...ik ben 28 en zie daar een heel groot verschil in dan iemand van 14 jaar
als je mijn dochter had geweest had je dit nooit van mij gemogen! Ik vind 14 jaar een beetje erg jong om je op dat soort paden te gaan begeven....

Ik geloof ook niet dat haar ouders hier iets vanaf weten. Bloos

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:17

upendo schreef:
Somebitch schreef:

Dr. Phil, toch? Ja

To catch a predator heette dat hier. Het concept was dat iemand zich voordeed als een 13/14-jarige en ging chatten op het internet. In no-time werd de persoon overstelpt met oudere mannen die een afspraak wilde maken, zelfs hun seksuele intenties blootgaven en daadwerkelijk naar het huis trokken. In het huis vonden ze echter niet het naïve meisje, maar een cameraploeg, werd hun gezicht met naam en toenaam op tv gesmeten en stond de politie hun ook nog eens op te wachten.

Vandaar de àltijd op een publieke plaats afspreken Haha! .

Ik vind het leeftijdsidee ook maar niets om eerlijk te zijn...zeker als je hem al anderhalfjaar kent..toen was je dus 12,5. Vraag me af waarom een volwassen man bevriend wil zijn met een meisje van 12, ook al klinkt ze misschien wat 'volwassener'....
Maargoed als je het dus toch wilt doen alleen op openbare plaats, ook openbaar vervoer gebruiken, en zeker niet op voorstellen ingaan als even op een niet openbare plaats gaan, ook al lijkt hij zo 'leuk'.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:18

daNiielle_ schreef:
Leeftijd of beroep maakt toch niets uit? Nagelbijten / Gniffelen Het gaat om het persoon zelf!
Als jij met hem wil afspreken, dan doe je dat. Neem iemand mee die je te hulp kan schieten, en verder gewoon doen vind ik!

Trouwens die Site...Zoveel zet ik niet op internet, maar je ziet zowat mijn complete (paarden) geschiedenis. Nors opkijken Lang leve google. Rolleyes

Ik zeg ook niet dat zijn beroep iets uitmaakt en dat ze daarom niet met hem af moet spreken.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 15:19

daNiielle_ schreef:

Bij mij vind je via google tegenwoordig lekker niks meer. Haha!
Wel ooit iets over dat ik ooit persé zonder zadel wil, en toen ben gaan zandhappen, dat stond in het manegekrantje. Maar dat is nu dus ook niet meer te zien.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:19

@ Katleentje: Zo ging het inderdaad in een uitzending die ik gezien heb. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:20

Even wat anders, je bent 14, hoor je dan niet gewoon wat rond te hangen met klasgenoten, vrienden enzovoort. Gewoon ergens buiten op een pleintje en lippenstiftjes gappen bij de Etos? In plaats van veel te veel te internetten met veel te oude mannen?
Of zeg ik nu iets heel geks?

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 15:22

Lovely schreef:
Even wat anders, je bent 14, hoor je dan niet gewoon wat rond te hangen met klasgenoten, vrienden enzovoort. Gewoon ergens buiten op een pleintje en lippenstiftjes gappen bij de Etos? In plaats van veel te veel te internetten met veel te oude mannen?

Haha geen idee. Tong uitsteken
Tja, zierikzee is weliswaar een stad, maat het is echt een dorp hoor, ben je er een keer geweest dan snap je wat ik bedoel, het is hier echt een gat.
Zit dus liever lekker te bokken, of naar de manege.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:27

Miss_Malfoy schreef:
Met mijn ouders helaas niet bepaald, Lovely...

Ik ken hem nu iets van anderhalf jaar via msn.
Heb altijd goed met hem kunnen praten enzo, tja dan word je gewoon niewschierig.

Ik ken voor en achternaam, geboortedatum staat meestal toch op hyves?
Hij heeft net naar een baan als vuilnisman gesolliciteerd.

@ Juul: gewoon zien wie er achter de msn persoon zit ja, veel meer verwacht ik niet.
Haha inderdaad, dat hoor ik dus heel vaak. Clown

Weetje, ik heb er toch niet zo een goed gevoel over. Jij was toen nog 13 en hij 20, dat is wel een flink leeftijdsverschil hoor, je kan dan wel verstandig chatten, maar je was toen en wellicht nu ook nog wel een meisje, hij al een volwassen vent die wellicht al werk heeft, of minstens voortgezet onderwijs. Althans iemand met een behoorlijke opleiding is verder dan een meisje van 13 interessant te vinden.

Ik hoop dat ik je niet kwets, ben ik geen sinds van plan, meen het des te meer goed met je. Maar denk even na. Een meisje van 13 die kontakt krijgt met een jongen van 20 en dan nu 14 is en hij 21/22. Wellicht heeft hij je goed door je pubertijdsproblemen met je ouders kunnen praten, maar pas op. Ik heb er gewoon geen goed gevoel over.

Ben ik nu de enige? Heus niet vanwege het leeftijdsverschil hoor, maar op die leeftijd telt het nl wel heel erg.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:30

Lovely schreef:

ik deed dat op die leeftijd ook. Inmiddels, vijf jaar later, is er niets bijzonder fout gegaan met mij hoor. Sommige meisjes boeien dat soort zaken simpelweg niet. Afhankelijk van wat voor persoon ze is kan het zijn dat ze net een ouder "wijzer" iemand nodig heeft. Op 14 is iemand van 23 heel wijs hoor...Kwa levenservaring. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:31

pharagirlke schreef:
Op 14 is iemand van 23 heel wijs hoor...Kwa levenservaring. Lachen

Juist en daarom is het emotionele leeftijdsverschil zo gevaarlijk.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:33

Nou Russel er zijn wel meer mensen die bang zijn dat hij hele andere bedoelingen heeft....
Daarbij komt dat TS volgens mij nogal wat problemen heeft (met haar ouders iig) en 'dat' soort mannen weet daar maar al te goed misbruik van te maken.
Ik hoop dat TS inziet dat er veel meer viespeuken rondlopen dan dat ze denkt.
En ik hoop ook dat ze er nooit een tegen komt....

typo..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:33

ik heb mijzelf voor de grap ook maar eens nagetrokken op die site Bloos! Bloos
heel apart!! nergens staat info van mij behalve kleine dingetjes zoals schoolbank bijv... geeneens geen hyves of wat ook
maar wel heel apart om te zien hoeveel dames er zijn met precies mijn zelfde voor en achternaam! Bloos!
en wat er van hun te vinden is Bloos

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:34

Vraag een paar vriendinnen of ze je willen volgen op veilige afstand en je willen bespioneren Knipoog dan weet je altijd dat er iemand bij je is als je vermoord word of verkracht Lachen