Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eydis schreef:Dit is achterdochtig gedrag dat bij een psychose etc wel zou kunnen passen.
meid neem aub een vertrouwenspersoon in vertrouwen of familie en denk aan je zelf.
Heel veel sterkte voor jou en je moeder!
Miyavi schreef:Mijn broer en mijn zusje hebben he-le-maal geen problemen met haar, en andersom ook niet. Tuurlijk zijn er daar ook wel eens conflictjes, maar die schijnen erbij te horen.Dus waarom het bij mij wel zo extreem is, het is me één groot raadsel.
MoonChloe: Sorry voor de wellicht stomme vraag, maar hoezo voor mijn eigen welzijn?
russel schreef:Nix, heeft gelijk, maar zorg dat je hulp onafhankelijk ik van je moeder, niet dezelfde en gezinshulp heeft geen zin. Jouw moeder zit met dingen waardoor ze zo op jouw reageert, maar jij hebt er het een en ander van opgelopen dat jij moet uitwerken en dat moet je zonder je moeder doen. Het gaat nl om jouw zelf.
In een ander topic wordt een goede psych aangeraden door Kiwiko, als je in haar buurt woont misschien wat voor jouw?? Of soortgelijke therapie, ik heb daar al veel goede dingen over gehoord.
Ninx schreef:russel schreef:Nix, heeft gelijk, maar zorg dat je hulp onafhankelijk ik van je moeder, niet dezelfde en gezinshulp heeft geen zin. Jouw moeder zit met dingen waardoor ze zo op jouw reageert, maar jij hebt er het een en ander van opgelopen dat jij moet uitwerken en dat moet je zonder je moeder doen. Het gaat nl om jouw zelf.
In een ander topic wordt een goede psych aangeraden door Kiwiko, als je in haar buurt woont misschien wat voor jouw?? Of soortgelijke therapie, ik heb daar al veel goede dingen over gehoord.
Ik sluit me aan bij Russel
rianCciie schreef:Me opa heeft aan het eind van de kerstvakantie jeugdzorg gebeld met de mededeling dat ik niet meer terug kon naar me moeder. Ik ben ook niet meer naar mijn moeder terug gegaan. De mensen van jeugdzorg denken zelf dat mijn moeder borderline heeft doordat ze mij bij zich probeerde te houden doordat ze alles verbood wat ik leuk vond en waar ik een band mee had. Ze probeerde zich bij zich te houden. Ik denk dat je moeder jou ook probeert te beschermen maar op een verkeerde manier, probeer hiet is met iemand over te praten, je hoeft echt niet meteen het huis uit maar je kan hulp krijgen om de band tussen jou en je moeder te verbeteren.
P/S ik heb nu nog steeds met die jongen nu al bijna 2 jaar lang en woon ook nog bij me opa,
het is jou vriendej dan wel niet maar het is toch een jongen die in beeld is volgens je moeder terwijl het een goede vriend van je is.
iepsel schreef:Huh??? Dat over die jongen.....oke, maar of jij een mes in je keel wilt zetten?? Of je van de brug wilt springen?? Sorry, even heel erg cru: Dat mens is niet wijs en je moet zo snel mogelijlk daar weg voor ze daadwerkelijk een gevaar voor je gaat worden!! Simpel gezegd, maar zo simpel is het ook!
MoonChloe schreef:Hoe oud ben je eigenlijk? Heb je broertjes en zusjes?
Kun je niet het huis uit, jeugdzorg bellen? Want dit vind ik echt niet normaal.