Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lautj_Moedj schreef:Iemand al uitgeprobeerd?

ik dacht ach ga maar is met me vader mee en stond dus samen met me pa in de lift en dacht meteen aan dit topic
moest dus naar 16 hoog (bejaarden flat) ik had een krijtje in me zak van het voerbordtje van me paard (moest voer verandert worden want ze is kreupel) ik een cirkel in de lift gemaakt, me vader met een raar hoofd kijken wat ik aan het doen was. dus ik zij ja pa dat is mijn gebied en iedereen die daar in komt staan moet een handtje geven 
maar omweg terug naar beneden wel. een oudere man en ik stond al in de lift in me cirkel
dus die man stapt in en kijkt verbaast naar de grond maar zegt niks. en hij stap naar achtere voor een oude vrouw. en ja hoor in mijn cirkel
dus ik zeg sorry meneer ik moet u nu iets vragen : ik vraag 1 waarom staat u in mijn gebied ? antwoord van die man er is niks van jou bij lift is voor ons allemaal. ik zeg nee hoor kijk maar me naam staat erin
had klein me naam erin gezegt bij het tekenen van de cirkel
o sorry zegt die man met een lach
ik zeg ja er staat niet u ietstewachten zeg me vader zo van bren doe nogmaal ik zeg tegen die man u moet handtje schudden met mijn hand dan bent u lid van de brendacirkel
zo gezegt zo gedaan 
vonden ze wel een geweldige grap hadden ze nog nooit mee gemaakt 
maar niet teerg zeg maar want zijn wel oudere mensen en wil niet dat ze er boos om gaan worden
moet wel leuk blijven voor mij en hun

Evaa_ schreef:Dit is echt grappig.
Zou het best een keer willen uitproberen..
Alleen mensen kijken je zo raar aan denk ik..

en zij voor dat ik dit uithaalde ook bij de kassa tegen me geld zijn jullie al klaar om uitgegeven teworden?
)Citaat:17.Kijk anderen langdurig recht in de ogen, grijns en zeg: "ik heb schone sokken
aan!"
Michelle___ schreef:Citaat:17.Kijk anderen langdurig recht in de ogen, grijns en zeg: "ik heb schone sokken
aan!"![]()