Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Siets schreef:Ik vond Kylian El ali toch ook wel mooi klinken hoor![]()
Rukaro schreef:Vind net als Siets namen als Damien/Damon etc. naar klinken, doet me denken aan demonen en duistere figuren. Nee, zou ik nooit doen.
Nouri/Nuri
Camiel/ Camilo
Joey
Leandro
Veel succes met het vinden van de ultieme naam!
lonneke schreef:even de namen van mijn zoontjes promoten, Ze heten nick en mike. dylan vind ik trouwens ook echt een leuke naam.
tyleysmiley schreef:lonneke schreef:even de namen van mijn zoontjes promoten, Ze heten nick en mike. dylan vind ik trouwens ook echt een leuke naam.
Nou Lonneke,bij deze dan:mijn jongste mannetje heet Dylan.Ik heb 5 jongens met Engelse namen:Joey , Tyler , Jesse , Ryan en Dylan. Ik vind bijv. Brandon(spreek uit als:Brendun) of Riley(railie)ook erg leuk,maar goed,mijn gezin is groot genoeg alhoewel het leuk blijft,vind ik,die kleine hummeltjes,groetjes Linda
Wartertje schreef:Ghabo!
Een jongen bij mij in school is van egyptische afkomst en heet zo, ik vind het echt een prachtnaam! Weet wel niet wat het betekent, maar kan het wel eens opzoeken voor je

. Sunrise_ schreef:Tristan
Noël
Luca
vind ik zelf mooie namen.
fjordowner18 schreef:Sunrise_ schreef:Tristan
Noël
Luca
vind ik zelf mooie namen.
vind ike en leuke naam, maar daarbij denk ik eerder aan een meisje eigenlijk
Ik ben benieuwd welke naam je uiteindelijk kiest
(of toby )
tyleysmiley schreef:lonneke schreef:even de namen van mijn zoontjes promoten, Ze heten nick en mike. dylan vind ik trouwens ook echt een leuke naam.
Nou Lonneke,bij deze dan:mijn jongste mannetje heet Dylan.Ik heb 5 jongens met Engelse namen:Joey , Tyler , Jesse , Ryan en Dylan. Ik vind bijv. Brandon(spreek uit als:Brendun) of Riley(railie)ook erg leuk,maar goed,mijn gezin is groot genoeg alhoewel het leuk blijft,vind ik,die kleine hummeltjes,groetjes Linda
MieLo schreef:tobias(of toby )