Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chantal86 schreef:ik werd geplaatst in het harde, en toen destijds toen in irak zat. Gingen ze de gele rijders verplaatsen van schaarsbrengen naar het harde. Dus op de kazerne. Het is ook van defensi de gele rijders. Dus zo doende. Toen ik terug kwam uit irak ben ik daar gaan rijden en niet veel later daarna kwam ik me huidige knol tegen
Saskia9 schreef:Ik heb besloten dat ik 9 september naar de Vrouwendag ga in Oirschot.
Verder ga ik over 2 maanden even langs de bananwinkel voor nog meer info!

Chantal86 schreef:ik werd geplaatst in het harde, en toen destijds toen in irak zat. Gingen ze de gele rijders verplaatsen van schaarsbrengen naar het harde. Dus op de kazerne. Het is ook van defensi de gele rijders. Dus zo doende. Toen ik terug kwam uit irak ben ik daar gaan rijden en niet veel later daarna kwam ik me huidige knol tegen
omdat ik geslaagd ben voor mn eindexamens.

Renske_ schreef:V&V is dat vrede&veiligheid? Die zitten ook in Oirschot, wekenlang doen die alles massaal met heel de groep gelijk.
Opzich wel leuk hoor, maar voor mij gaat het een stapje te ver.
Met zn allen eetzaal in, allemaal tegelijk weer weg, meteen weer opstellen, 's avonds met zn allen de bar in en uurtje later weer allemaal tegelijk weg en alle regeltjes er nog bij
Al zijn hun eindfeestjes wel altijd mooi
Maar dat is idd een mooie manier om er achter te komen of het iets is voor je!
Bivak etc zit er ook allemaal bij dus een weekje in t veld maak je ook al vrij snel mee
Heb wel op de namen gelet haha maar wie weet, ben er 5 dagen per week dus ja!