BN'er tegenkomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: BN'er tegenkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 14:54

Ik ben wel eens een aantal acteurs van Klokhuis tegengekomen..
Ook ga ik het eind van het jaar (ergens in September) een concert spelen met Frank Groothof.
En ik had vroeger (in de tweede klas) de gitarist van Room eleven als muziekleraar.. Lachen

Ohja, ik heb ook nog een keer de hele band van Within Temptation, Epica en After Forever gesproken..
En nog veel meer, maar dat herriner ik me niet echt meer..

Ook nog Gerard Way van MCR in het echt gezien.

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 14:54

ik was op de horse-event in Deurne en ik loop door de gang van het gebouw heen, knalt in 1 keer ron boshart bijna tegen mij op met een koets welsh-pony's.
Ik heb een tijdje geleden Jim (van idols) in een auto gezien, anky van grunsven op de snelweg.
en laatst bij concours hippique gingen we naar de stallen toen, zag ik ineens een bekend gezicht (wist de naam niet meer)
zeg ik ineens een half uur laten tegen anouk (die was mee)
Mèn dat was Edward Gal!!!
en jody bernal
Laatst bijgewerkt door Fleur_Laura op 04-06-08 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 14:56

Ik ben henk-jan smit eens tegen gekomen.

Ik reed samen met vriendin in de bossen tussen hilversum en baarn en het was redelijk druk met wandelaars. En stond een moeder met 2 kindjes naar onze paarden te kijken, dus wij lachen vriendelijk.
Bleek henk-jan smit er naast te staan en het zijn vrouw en kinderen waren.. Koe die vervolgens vrolijk 'hoooi' zei, dus wij natuurlijk hoi terug zeggen.. nog steeds kijkend naar die kindertjes.

Zijn we 10meter verder heb.. drong het tot ons door dat dat hj smit was Clown

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 14:56

Mijn moeder flipte wel een keer toen ze met philip freriks in de lift stond op mijn broers werk Haha!
Helemaal rood om de snoet omdat ze naast een nieuwslezer stond Haha!

Levant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:00

Ik stond een keer met Sean Connerie (hoe je het ook schrijft, James Bond)bij de ski lift te wachten, in het echt ging hij niet zo snel van de skipiste af, dus dat was wel grappig. Verder wel veel bekende nederlanders tegen gekomen. (Heb ze ook in onze vriedenkring).

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:01

een keer bij een metallica concert stond karel van de graaff naast mij...is maar een klein kaal mannetje Haha!

en mijn vader moest vroeger voor zijn werk overnachten in een hotel,en daar verbleef ook herman van veen,en die heeft toen nog een mooi gedicht voor mij geschreven,dat heb ik nog steeds,is echt al jaren oud Lachen

mijn broertje is inmiddels dik bevriend met de heren van blof,en laatst had ie backstage kaartje geregeld voor mij,maar was te ver om ernaar toe te gaan...

verder heb ik voorheen op een OK gewerkt en daar zijn nog wel wat bekende personen geopereerd,maar ja..dan zien ze er zo anders uit,in een blauw jasje Haha!

in delft haast eens tegen ernst jansz aangelopen...

en voor de rest,geen idee,ben nooit zo bezig met mijn omgeving..

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:02

Ik was een keer aan het winkelen met mijn moeder en er stond een vrouw in paardrijkleding laarsjes te passen (nette laarsjes, voor het dagelijks leven) en later ook een nette broek. Ik zei tegen m'n moeder: Welke achtelijke gaat er nou in z'n paardrijoutfit voor nette kleding winkelen?
Bleek het Coby van Baalen te zijn Tong uitsteken die woont hier ook vlak bij Lachen

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:03

Ow ja! Nou je Karel vd Graaf noemt Knipoog
Andre Zwartbol, van Netwerk, die ken ik ook, mijn schoonmoeder past op zijn kinderen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:03

Uuuuuhhhhhmmmmmm...... ik geloof dat ik eens een keertje tijdens het CHIO Anky in het Kralingse Bos heb zien rijden... maar ik kan me vergist hebben, maar ze leek er héééul sterk op!

Oja, en in het oude luxortheather een nieuwslezeres van TV Rijnmond!
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 04-06-08 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:05

Olympus_ schreef:
Ik was een keer aan het winkelen met mijn moeder en er stond een vrouw in paardrijkleding laarsjes te passen (nette laarsjes, voor het dagelijks leven) en later ook een nette broek. Ik zei tegen m'n moeder: Welke achtelijke gaat er nou in z'n paardrijoutfit voor nette kleding winkelen?
Bleek het Coby van Baalen te zijn Tong uitsteken die woont hier ook vlak bij Lachen

Zo, dan schaam je je kapot, hahaha!!! Haha! Haha! Haha! (ze heeft het toch niet gehoord, hè??)

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:07

qua paardrijdende bn-ers heb ik iedereen wel gezien geloof ik haha..

En ik heb Wim Kok ooit eens een kniepertie gevoerd

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:07

Ik geloof het niet Tong uitsteken Later kwam ik ze weer tegen, toen zag ik eigenlijk pas wie het was. Ik heb me achter een rek verstopt..

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:08

HorseyDude schreef:
Olympus_ schreef:

Zo, dan schaam je je kapot, hahaha!!! Haha! Haha! Haha! (ze heeft het toch niet gehoord, hè??)

Ik geloof het niet Tong uitsteken Later kwam ik ze weer tegen, toen zag ik ik eigenlijk pas wie het was. Ik heb me achter een kledingrek verstopt..

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:09

Ben ook André Hazes tegengekomen, maar toen lag ie in zijn kist in de auto Dromen

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:14

Ik ben al een paar keer BV's tegengekomen (Bekende Vlamingen). Zij kwamen wel met mij een praatje slaan, anders zou ik nooit tegen hun gesproken hebben (ben nogal verlegen, en bekende mensen laat ik aan gillende tienermeisjes over). Maar mán wat vallen die in het echt toch tegen Bloos

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:15

Mijn vader werkte vroeger als beveiliger bij Tros dingen.
Dan kwamen ik en mijn moeder en broer altijd even een dagje langs. Ik was 6 ofzo, en Frans Bauer was verliefd op mij, ging die helemaal naast me zitten, nou ik moest er niks van hebben Tong uitsteken
Verder ben ik Johnny de Mol wel eens tegen gekomen en Froukje de Both zonder make-up, nou dan moet je echt wel 2x kijken Tong uitsteken Herkende der bijna niet

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:15

ik kwam van spanje vandaan, was op vakantie geweest, moesten we in madrid overstappen, zat de hele ploeg van feijnoord in het vliegtuig, in Nl stapte we uit stond Robert ten brink met zijn dochter, en paar weken terug ging ik met vakantie en stond Dinand woestoff in te checken bij de balie naar turkije

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:16

Laatst liep Arjen Robben bij ons in de winkel...
Herkende 'm eerst als: oh dat is vast weer zo'n vaste klant. Terwijl ik 'm voorbij liep viel het kwartje pas Haha!

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:19

Jody Bernal woonde vroeger bij mij aan de overkant Clown Gerogina Verbaan heeft me een keer bijna aangereden, en toen ik naar de 1e klas ging en een school uit ging zoeken kwam ik die man van klokhuis tegen met dat rode haar (ben zijn naam even kwijt Clown ). Hakim van sesamstraat ben ik ook een keer tegen gekomen.
En heel ajax heb ik gezien maar dat was niet toevallig, maar omdat ik bij de training aan het hek hing Sigaar
Ohja huntelaar ben ik nog wel eens tegen gekomen in ouderkerk ROFL

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:33

Mijn pa heeft een tijdlang elke dag met Joop van den Ende gewerkt (mijn pa is project ontwikkelaar)

En ik kwam vroeger elke week Frans Bouer tegen als we naar het zwembad gingen Clown Clown

Riemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:53

ik ben een keer Sylvie Meis tegengekomen in de PC Hooftstaat, men wat een gevolg had dat mens, allemaal mensen die tassen moesten vasthouden enzo, ze is trouwens echt heel klein in het echt
Ook kwam Rob de Nijs met zijn toenmalige vrouw Belinda Meuldijk heel vaak met z'n verstandelijke gehandicapte zoon in de Bioscoop waar ik werkte (hij gaf altijd veel fooi!! Haha!)
En Coby, Marlies en Marrigje kwamen (of ze nog steeds komen weet ik niet want ik help niet meer mee) iedere week bij ons wat boodschappen doen (mijn vader is melkboer (SRV-man) en rijdt dan met de winkelwagen bij hun de hof op) Meennnn wat een leuk uitzicht had ik daar toch altijd op de paardenstallen Haha!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:55

In het vliegtuig vanuit egypte zat Ali B met zijn familie. Erg grappig moest wel even twee keer kijken, maar het was hem echt. haha

j0mMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:01

Mijn vriend zat bij Bram Moscovic in het vliegtuig naar Milaan vorig jaar..
En Coby van Baalen kwam een keer met de vrachtwagen bij ons door de straat gereden (waar die heen ging geen idee, ik woon aan een weg die uit komt in een dorpje dat bestaat uit 2 straten Knipoog )
En Sylvie Meis is schijnbaar geboren hier in het dorp en komt er nog regelmatig omdat haar ouders hier nog wonen, maar ik heb haar nog nooit gezien.
Ik ben een keer Aukje van Ginneke tegengekomen in Breda (kwam ik pas achter toen ze al voorbij was).
En er komen een paar bekende jumpstyle/hardstyle DJ's hier uit de buurt die ik wel eens tegen kom maar dat zijn geen echte BNers

mariska_emke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:03

Frits Wester, Heb ik mee paard gereden en vaker gezien.
Sipke jan Bousema heeft ook paard gereden waar ik werk
Piet paulusma is hier geweest het weer presenteren, weer met paarden van m'n werk erbij.
Voetbal elftal Sc-Heerenveen. Is hier 2x geweest.
Voetbal elftal van de graafschap ook 1x.

En dat op een klein eilandje..
Er zullen zeker wel meer zijn, maar daar kom ik nu niet op..

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:05

Ik ben gister in de stad nog Rosa uit gtst tegen gekomen. Lachen