Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 09:14

ikenindi schreef:
mag ik zeggen dat ik het al raar vind dat jij hem vraagt of ie nog getrouwd is en hij dat moet `bewijzen` door zich met jou te gaan verloven? lekker spontaan :s

Het zit niet zoals hoe jij het zegt.. Nadat ik dus het 1 en ander gehoord heb bij anderen ben ik verhaal gaan halen bij hem. Hoe zit het nou precies. Voor mij hoeft hij niet als bewijs met me te verloven, maar hij vroeg dit zelf al een tijdje geleden of ik dat met hem wilde. Na dat gesprek begon hij zelf erover dat hij binnenkort met me wilt verloven.

Als je eenmaal verloofd bent dan kan je hier pas samen slapen enz. Anders wordt het niet in de ogen van buitenstaanders geaccepteerd.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 09:28

@ KiWiKo. Daar heb je gelijk in, maar ik wil toech zijn verhaal horen wat het ook is en mijn gevoelens tegen hem zeggen.. Ook al is het het misschien niet waard.
Ik heb het gelezen en vindt hem erg goed van je Duivel Mag ik vragen hoelang jij met hem ging?

@Inge81 Dat is een hele goede ja. Ik heb daar zelf ook over na zitten denken, maar zo goed is mijn turks ook weer niet. Dus ik denk niet dat ik dat soort papieren zal begrijpen op een gedeelte en sommige woorden na...

@ luxx Hij ziet er inderdaad ouder uit dan dat hij is, maar hij wordt in november echt 25! Dat is iets wat ik zeker weet waar hij niet over gelogen heeft. Verder is hij hiervoor nooit slecht voor mij geweest enn smaken verschillen he Knipoog

Allemaal hartstikke bedankt!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:32

Ik wil beginnen met te zeggen dat ik het erg rot voor je vind. Wat je moet doen is, denk ik heel persoonlijk. De een is meteen weg en de ander wil nog antwoord op de vragen. Een aantal dingen vallen me op. Allereerst heeft zijn broer ook tijden van 2 walletjes gegeten. Moeder had er een probleem mee en vader? Want als het hem niks boeide, zegt het niks dat je vriend liefje tegen je zei. Verder de reactie omtrent zijn broer die je vriend gaf, is een reactie die elke vent tegen een vrouw zou geven. Hij zou gek zijn, om te zeggen dat het ok is. Verder is de moeder van je vriend nog in contact met de (ex) vrouw van je vriend. Dat de (ex)vrouw meegaat, betekent dat ze of nog getrouwd zijn (zij heeft voorrang) of dat ze beter ligt bij je schoonfamilie. Geen van beiden een positief teken. Hoe ben je er trouwens achtergekomen, dat hij gevangen zit. Ben je er zelf achteraan gegaan of hebben ze jou gebeld? Als zij zijn ex zou zijn, zou ze hem echt niet een paar dagen gemist hebben, dus dan hebben ze haar gebeld. Als het zijn vrouw is zou ze er ook achteraan zijn gegaan. Ook hier geldt hetzelfde nog getrouwd of nog erg goed liggen bij de familie. Al met al krijg ik er de kriebels van. Als je met hem gaat praten, wees dan erg achterdochtig. Als je verliefd bent kunnen ze je alles op de mouw spelden. Kan je niet zelf nog wat op onderzoek uitgaan voordat hij vrijkomt? Als hij boos wordt is, dat bij mij meteen al een bevestiging dat hij fout zit. Regel 1 bij mannen: ontkennen, ontkennen en ontkennen.
Laatst bijgewerkt door Nikka op 01-06-08 09:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:32

Nic, net als de rest denk ik dat je je een beetje in de luren hebt laten leggen door Ergin (die er inderdaad niet uitziet als 24). Het laatste wat ik zou doen in jouw plaats, is me verloven met iemand die niet helemaal te vertrouwen is. Verloving brengt wederzijdse verplichtingen met zich mee en ik weet ook niet helemaal zeker hoe modern daarmee omgegaan wordt daar op Turks Cyprus. Wees voorzichtig en denk goed na. Het kan misschien helemaal geen kwaad om de komende weken geen aandacht aan Ergin te besteden. Het is voor hem misschien even verhelderend en als hij daardoor afhaakt, weet je natuurlijk ook al genoeg. Denk een beetje aan jezelf en niet alleen maar aan Ergin, jij bent veel belangrijker namelijk!
Sterkte.

PS Kim, bij die foto's wist je toch al genoeg? Goeie actie trouwens Knipoog.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:34

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:36

iloveyah87 schreef:
@ KiWiKo. Daar heb je gelijk in, maar ik wil toech zijn verhaal horen wat het ook is en mijn gevoelens tegen hem zeggen.. Ook al is het het misschien niet waard.
Ik heb het gelezen en vindt hem erg goed van je Duivel Mag ik vragen hoelang jij met hem ging?

!

Ik "ging" niet met hem, Lachen ik heb vroeger een jaartje verkering met hem gehad, maar toen was hij al onbetrouwbaar, via hyves weer in contact gekomen, hier een paar keer blijven slapen...... dus das makkelijk afscheid nemen Lachen

Hij komt vandaag of morgen terug, zal hij het bericht wel wissen, maar voorlopig staat het er al een week en hebben haar dinnetjes het zeker al gelezen Lachen gaat leuk vuurwerk worden, alleen spetter ik even niet mee Lachen Lachen

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:38

KiWiKo schreef:
Lief, luister Lachen

WAAROM zou je in HEMELSNAAM nog met hem willen praten? en waarover dan??? Hij liegt toch de hele boel aan elkaar......... heeft dus geen zin, want hij gaat nu ineens niet eerlijk worden omdat hij jou zo lief vind hoor!

Ik heb toevallig zo een zelfde iets aan de hand, hij zei dat ze uit elkaar waren en dat hij met mij verder wilde, kon vorige week niet op een afspraak komen omdat hij plotseling meekon met een stel vrienden op vakantie..... blijkt dat hij met zijn vriendin op vakantie is........

Nummer uit mijn telefoon gegooit, bericht op zijn hyves geplaatst.......... en toodeledoki, hij komt vandaag of morgen terug Lachen gaat all hell losbreken, want zijn dinnetje blijkt niet een van de makkelijkste te zijn Haha! Haha! Haha! en ze zal vast mijn bericht wel lezen op zijn hyves.......

Ben ik er mooi vanaf joh!! Lachen de groeten

Als mensen een keer liegen tegen je, blijven ze dat toch doen.... dus je moet voor jezelf afwegen of je voor de rest van je leven met een onbetrouwbaar iemand wil leven........

Ik neem aan van niet, en daarom heeft praten helemaal geen zin meer Lachen

Succes!!

(alwin wierda op hyves)

Hahahahaha, die laatste opmerking.............Haha!

Sorry, ontopic nu Bloos

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:41

KiWiKo schreef:
iloveyah87 schreef:

!

Ik "ging" niet met hem, Lachen ik heb vroeger een jaartje verkering met hem gehad, maar toen was hij al onbetrouwbaar, via hyves weer in contact gekomen, hier een paar keer blijven slapen...... dus das makkelijk afscheid nemen Lachen

Hij komt vandaag of morgen terug, zal hij het bericht wel wissen, maar voorlopig staat het er al een week en hebben haar dinnetjes het zeker al gelezen Lachen gaat leuk vuurwerk worden, alleen spetter ik even niet mee Lachen Lachen

volgens mijjjjjjjjjjj issie terug want ik zie geen bericht van je Kim....

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:42

jemig..in je vorige topic had ik nog een berichtje geplaatst over dat etentje bij je schoonouders wat zo spannend was..
en nu dit..
ik snap dat je compleet de kluts kwijt bent Ach gut
en wat een hel om nu maar te moeten afwachten oid..
ik wens je veel sterkte toe !

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 09:43

@ nikka Ja zijn ouders hadden daar heel veel problemen mee toen der tijd...Dat ze nog contact hebben is normaal, want ze is en blijft de moeder van haar kleinkind. Alleen snap ik inderdaad ook de logica niet dat ze vandaag mee zou moeten en dat ze heeeeeel toevallig met zijn moeder was toen ik belde.Ik had zijn moeder gebeld en zij vertelde het me eergister, maar zij wist niet het fijne van het verhaal wat nou precies de reden was dat hij vast zat. Gister ochtend belde die ene vriend en hij had dus in de krant gelezen dat hij vast zat met de reden erbij. Daarna heb ik natuurlijk die krant gekocht en wist ik het zeker...

@ lovely Ik denk inderdaad dat het beter is als ik niet verder met hem ga. Ik zal dan ook zijn reactie zien en hoe hij de rest van de week ermee om zal gaan.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:45

Kim, ik vind het een geweldig berichtje!!!

Jij bent ook echt zo iemand waar je niet mee moet sollen, heerlijk!!

TS: is er iets bekend over wanneer hij weer vrij gaat komen?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 09:47

@ KiWiKo. Aha. Ben benieuwd wat haar en zijn reactie is ....Maar dat maakt het inderdaad wel wat makkelijker denk ik..

@zwitsal heel erg bedankt!

@Liezel1 morgen moet hij voorkomen en dan komt hij vrij of het wordt verlengt..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:49

Belangrijk is dat je dan vóór morgen beslist wat je wil...
Mocht hij meteen vrijkomen, onderwerp hem dan aan een kruisverhoor óf zorg dat je ondertussen je eigen boontjes kunt doppen en hem niet meer nodig hebt...

Zorg dat je een plan A en B klaar hebt voor het moment dat hij vrijkomt en JIJ beslist wat er gaan gebeuren.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 09:51

Liezel1 daar heb je gelijk in.. Ik denk dat ik daar nu even heeel hard over na ga denken...

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:54

KiWiKo schreef:
Lief, luister Lachen

WAAROM zou je in HEMELSNAAM nog met hem willen praten? en waarover dan??? Hij liegt toch de hele boel aan elkaar......... heeft dus geen zin, want hij gaat nu ineens niet eerlijk worden omdat hij jou zo lief vind hoor!

Ik heb toevallig zo een zelfde iets aan de hand, hij zei dat ze uit elkaar waren en dat hij met mij verder wilde, kon vorige week niet op een afspraak komen omdat hij plotseling meekon met een stel vrienden op vakantie..... blijkt dat hij met zijn vriendin op vakantie is........

Nummer uit mijn telefoon gegooit, bericht op zijn hyves geplaatst.......... en toodeledoki, hij komt vandaag of morgen terug Lachen gaat all hell losbreken, want zijn dinnetje blijkt niet een van de makkelijkste te zijn Haha! Haha! Haha! en ze zal vast mijn bericht wel lezen op zijn hyves.......

Als mensen een keer liegen tegen je, blijven ze dat toch doen.... dus je moet voor jezelf afwegen of je voor de rest van je leven met een onbetrouwbaar iemand wil leven........

Succes!!

(alwin wierda op hyves)

Maak je een topic hoe het af is gelopen, daar ben ik wel heel benieuwd naar natuurlijk Knipoog!
Ik zie geen berichtjes meer van jou staan nee..

Ontopic;
Ik wil je alleen maar heel veel succes wensen.
Kan je niet bij hem op bezoek gaan in de bak?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 09:59

@marije112 Ik denk niet dat dat een goed moment is om het erover te hebben en ik wil nu ook niet doen of er niks aan de hand. Ook heb ik de politie gister gsproken en ze vertelden dat ik hem warschijnlijk niet te zien krijg aangezien ik geen familie ben. Ze zei wel dat als ik zeg dat ik zijn verloofde ben dat er dan een kleine kans is dat ik hem wel mag zien. Daarbij is het een uur met de bus vanaf hier...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 10:00

Marije112 schreef:
Maak je een topic hoe het af is gelopen, daar ben ik wel heel benieuwd naar natuurlijk Knipoog!
Ik zie geen berichtjes meer van jou staan nee..

Verrek, 10 min geleden stond het er nog!!!

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 10:04

KiWiKo schreef:
Lief, luister Lachen

Succes!!

(alwin wierda op hyves)

Hehe, eindelijk een keer een reactie in dit topic waarmee ik het helemaal eens ben..
Dit soort dingen zijn het helemaal niet waard om nog over te praten.
Dat hij je Cyrpus 'wijs' heeft gemaakt is heel handig, nu je kan je het prima alleen af Vork
Kies lekker voor jezelf en sta hier mijlenver boven en ga je eigen leven leven, je bent nog hartstikke jong, maak er wat van!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:58

Ik was in je vorige topic al wat achterdochtig ivm met zijn vrouw en die verloving. Ik vind je verhaal nogal verwarrend, en ben niet echt mee, maar ik hoop van harte dat alles uitgeklaard worden, en dat je verder kan met je leven (zonder hem dan).

Veel sterkte allesinds, het zijn vast lastige dagen voor jou Ach gut.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 11:59

Ik denk dat ik gewoon ga afwachten wat er gaat gebeuren.. Ik ga dringend op zoek naar andere woonruimte, want ik woon nu bij een vriend van zijn ouders. Als hij vrij is laat ik hem contact met mij opzoeken. Ik denk dat we daarna onder 4 ogen gaan praten en dat het daarna einde verhaal is. Als hij echt zo gek op me is, laat hij het er dan niet bij zitten..

Vandaag blijf ik de hele dag thuis en trek me terug op bokt. Morgen moet ik weer werken gelukkig en ga ik weer verder met mijn leven en laat alles op me afkomen.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:00

Och meis, ik heb geen tips voor je.. heb het nooit meegemaakt. Maar ik wil je ontzettend veel sterkte wensen! Wat een moeilijke situatie. Het is nu het feit, of volg je je verstand, of je hart. Ligt dat een beetje op 1 lijn?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 12:02

BraveSpots schreef:
Ik was in je vorige topic al wat achterdochtig ivm met zijn vrouw en die verloving. Ik vind je verhaal nogal verwarrend, en ben niet echt mee, maar ik hoop van harte dat alles uitgeklaard worden, en dat je verder kan met je leven (zonder hem dan).

Veel sterkte allesinds, het zijn vast lastige dagen voor jou Ach gut.

Dank je wel! Alleen wat bedoel je precies met en ben niet echt mee.. Alleen in mijn vorige topic had ik niks gezegt over zijn vrouw geloof ik? Volgens mij heb ik daar nog nooit wat over op bokt gezegt, behalve dat hij getrouwd is geweest en een kindje heeft ooit?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 12:04

Marjolein_18 schreef:
Och meis, ik heb geen tips voor je.. heb het nooit meegemaakt. Maar ik wil je ontzettend veel sterkte wensen! Wat een moeilijke situatie. Het is nu het feit, of volg je je verstand, of je hart. Ligt dat een beetje op 1 lijn?

Nou, dat weet ik dus niet precies, want alles is zo tegenstrijdig. In alles lijkt wel een vleugje waarheid in te zitten. Ook in wat hij zegt en ook in wat de anderen zeggen...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:04

Sterkte ermee als hij morgen vrij komt....
Onthou wat jij wilt en hou dat in je achterhoofd! Wees sterk en laat je niet ompraten om wat voor reden dan ook!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 12:06

Het liefst wil ik natuurlijk met hem verder, want het ging verder goed tussen ons en alles zag er rozekleurig uit in mijn ogen.. Tot dit allemaal....

Maar als hij dus wel anderhalf jaar lang gelogen heeft tegen mij dan is het zeker weten het einde van onze relatie. Maar wat is de waarheid en wat is de leugen?