Lingerieliefhebbers?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

moeshie

Re: Lingerieliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 17:59

Ow, ondanks dat ik ze eigenlijk heel weinig koop wegens te duur, toch maar mijn lijstje:
1. La fille d'o => lafilledo.com
2.Chanel Lachen (helemaal onbetaalbaar)
3. Chantelle
4. Versace

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:21

Siets schreef:
Ik snap echt niet waarom hunkemoller moet worden afgekraakt eigenlijk Verward Móet je dan veel geld uitgeven? Ik vind dat nou echt zonde geld... Wat? Dat geld héb ik niet eens... Heb een volle C cup, en kan altijd geweldig slagen bij de hunkemoller...

Precies Ja.
En ik heb het geld misschien wel, maar daar kan ik veel leukere dingen van doen. Alleen het vriendje ziet het en het vriendje maakt, denk ik, ook niet uit of het duur of goedkoop was, als het maar leuk staat. En daarbij vind ik de lingerie van Marloes Dekker niet echt mooi, maar dat is een kwestie van smaak Knipoog .

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 19:24

Ik kraak Hunkemoller nergens af. Maar als je eenmaal LINGERIE gedragen hebt ipv die kwaliteitloze dingen van de hunkemoller... wil je echt niet meer anders. Knipoog

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:27

Siegje schreef:
Ik kraak Hunkemoller nergens af. Maar als je eenmaal LINGERIE gedragen hebt ipv die kwaliteitloze dingen van de hunkemoller... wil je echt niet meer anders. Knipoog

Wat doe je nu? Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:27

Shirley_ schreef:
Siegje schreef:

Wat doe je nu? Knipoog

Ze zegt dat het weinig kwaliteit is, ik vind dat ook. Is gewoon een mening...
Dat is wat anders dan afkraken Lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:30

Shirley_ schreef:
Siets schreef:
Ik snap echt niet waarom hunkemoller moet worden afgekraakt eigenlijk Verward Móet je dan veel geld uitgeven? Ik vind dat nou echt zonde geld... Wat? Dat geld héb ik niet eens... Heb een volle C cup, en kan altijd geweldig slagen bij de hunkemoller...

Precies Ja.
En ik heb het geld misschien wel, maar daar kan ik veel leukere dingen van doen. Alleen het vriendje ziet het en het vriendje maakt, denk ik, ook niet uit of het duur of goedkoop was, als het maar leuk staat. En daarbij vind ik de lingerie van Marloes Dekker niet echt mooi, maar dat is een kwestie van smaak Knipoog .

en als het maar uit kan Tong uitsteken

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:33

LimaMambo schreef:
ik draag lekker wel cheap ass hunkemollertjes.. Huilen van het lachen
vind het onzin om super dure lingerie te kopen.. als het maar goed zit
(al ben ik nu wel aan het stinkmodder met mijn maat.. heb 75E maar kan nergens een goed passende vinden.. )

Vind ik ook of bij H&M hebben ze ook leuke dingen, net zo leuk en sexy als die dure merken, en het voordeel is dat je er voor hetzelfde geld van een dure, van de goedkopere meer kan kopen! Haha!

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 19:37

katiavl schreef:
Ze zegt dat het weinig kwaliteit is, ik vind dat ook. Is gewoon een mening...
Dat is wat anders dan afkraken Lachen

Sterker nog.. het is gewoon een feit. De pasvorm is, sowieso voor wat groteren borsten, een stuk beter. Ik durf er trouwens een wedje om te leggen dat de dames die zeggen dat de bh's van hunkemoller of H&M goed zitten en kwalitatief goed zijn, nog nooit een bh van een goed merk hebben gedragen. Of ze moeten al cup A of B hebben.

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:38

Ik krijg nu sterk het gevoel dat als ik dingen bij Hunkemöller ga kopen, dat ik afval koop omdat het goed koop is. En dat terwijl ik Marlies Dekker haar lingerie echt niet mooi vind. Dat kan misschien een mening zijn, maar dan nog steeds kraakt ze het af. Dat vind ik niet leuk, want niet iedereen kán het betalen als zij het wil. Dat probeer ik alleen te zeggen Knipoog
En ik vind niet dat het van weinig kwaliteit is. Af en toe moet ik wel een andere maat nemen als anders, omdat ze kleiner of groter vallen en daardoor niet goed zitten. Natuurlijk heb je welleens dat er 1 niet goed is, maar dat heb je ook met shirt of broek waar je later niet tevreden over bent.

Idd LimaMambo! Ja hahaha

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 19:41

Shirley_ schreef:
Ik krijg nu sterk het gevoel dat als ik dingen bij Hunkemöller ga kopen, dat ik afval koop omdat het goed koop is. En dat terwijl ik Marlies Dekker haar lingerie echt niet mooi vind. Dat kan misschien een mening zijn, maar dan nog steeds kraakt ze het af. Dat vind ik niet leuk, want niet iedereen kán het betalen als zij het wil. Dat probeer ik alleen te zeggen Knipoog
En ik vind niet dat het van weinig kwaliteit is. Af en toe moet ik wel een andere maat nemen als anders, omdat ze kleiner of groter vallen en daardoor niet goed zitten. Natuurlijk heb je welleens dat er 1 niet goed is, maar dat heb je ook met shirt of broek waar je later niet tevreden over bent.

Idd LimaMambo! Ja hahaha

Er zijn echt wel andere ontwerpers en merken van Marlies Dekkers... En geen geld hebben is niet waar. Je stelt gewoon andere prioriteiten. Daar is niks mis mee, maar dan snap ik niet wat je punt nou is. Dit topic is bedoeld voor lingerie, en niet voor Hunkemoller spul. Dus wat wil je hier nou precies bereiken? Als jij Hunkemoller BH's wilt dragen zal niemand je daar om veroordelen hoor. Ik raad je alleen aan eens naar een lingeriezaak te gaan en een goede bh te passen. Alleen al om het verschil eens te voelen.

ulestro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:45

ik ben ook een lingerieliefhebben,
huit
marie jo
christies
marlies dekkers
la perla
passionata
...

hunkemoller en h&m zijn mss wel tof maar ik vind ze echt niet handig voor te dragen... ik kan ze toch niet verdragen als ik ze aanheb, heb het al een keertje geprobeerd en ze blijven maar in mijn kas zitten.
Als je daar iets voorgevormds koopt floepen ze er gewoonweg uit. Wat ik bij de andere duurdere merken niet heb...
Terwijl de maat wel juist was.
Ik heb ondere andere van marie jo bh's liggen die al 5jaar meegaan en waar er nog niets aan is en toch in de wasmachine worden gewassen en ik denk niet dat je dat bij de h&m kan zeggen.
En het gaat niet om het al dan niet te kunnen betalen, maar ik ken mensen die al hun kleren bij de h&m kopen, maar voor de lingerie toch iets duurder gaan omdat het beter zit.
Laatst bijgewerkt door ulestro op 30-05-08 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:46

Siegje schreef:
Shirley_ schreef:

Idd LimaMambo! Ja hahaha

Er zijn echt wel andere ontwerpers en merken van Marlies Dekkers... En geen geld hebben is niet waar. Je stelt gewoon andere prioriteiten. Daar is niks mis mee, maar dan snap ik niet wat je punt nou is. Dit topic is bedoeld voor lingerie, en niet voor Hunkemoller spul. Dus wat wil je hier nou precies bereiken? Als jij Hunkemoller BH's wilt dragen zal niemand je daar om veroordelen hoor. Ik raad je alleen aan eens naar een lingeriezaak te gaan en een goede bh te passen. Alleen al om het verschil eens te voelen.

Oké ik hou mn mening wel voor me. Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:47

Ik zou graag eens bij agent provocateur shoppen. Maar die hebben ze hier nog niet Verdrietig

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:53

Shirley_ schreef:
Siegje schreef:

Wat doe je nu? Knipoog

Dat is geen afkraken, dat is gewoon simpele waarheid zeggen. Als je toplingeriemerken vergelijkt met hunkermullerlingerie, dan is er wel degelijk een groot verschil in kwaliteit (stoffen, pasvorm, afwerking, ondersteuning,...) De prijs komt ook van ergens.

Verder is het maar een verschil in wat je wilt. Tuurlijk heeft de hunkermuller ook mooie lingerie die net zo sexy is, en die vriendlief ook mooi zal vinden. Maar voor mij heeft lingerie ook wel degelijk een functie. Ik wil bh die makkelijk zit, waar ik me niet mateloos aan moet ergeren omdat hij ergens steeks/prikt/schuurt/omhoogkruipt/..., die degelijke ondersteuning geeft, waarin mijn borsten mooi zijn (want ja, ik vind een mooie décolté wel leuk),..
Verder wil ik ook een bh die écht past. Ik heb ooit al in de hunkermuller gestaan, volgens de vrouw had ik een 75B, bh gepast waarbij ik opeens 4borsten had (veel te kleine cup dus), waarbij de vrouw van de winkel voet bij stuk hield dat die bh PRACHTIG paste. In een deftige lingeriewinkel krijg je goede begeleiding, wordt je elke keer opgemeten, ... Na opmeting daar blijkt dat ik wel degelijk een 80C heb.

Ik herinner me nog een klaagtopic op bokt, over wat een ondingen bh's vaak wel niet zijn. Opvallend hoeveel vrouwen daar toen een grondige frustratie hadden omwille van niet goed passende bh's of vervelende omhoogkruipende niet goed zittende bh's. Terwijl vrouwen in dit topic juist héél blij zijn met de lingerie die ze hebben..

Het is maar waar je prioriteiten legt. Niemand moet natuurlijk dure lingerie kopen, maar persoonlijk geef ik liever genoeg geld uit aan een degelijke BH, dan aan iets anders van kleding. Ik koop ook helemaal niet vaak lingerie. Ik heb nu 4bh's in mijn kast liggen, waarvan de oudste van vier jaar geleden dateert (nogaltijd in perfecte staat welliswaar). Liever één goede, dan tien minder goede.

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 19:54

Shirley_ schreef:

Ik vraag me gewoon af wat je wilt bereiken? Je hebt duidelijk geen verstand van lingerie. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die verstand van zaken heeft omtrent lingerie zegt dat iets van de hunkemoller prima is. Ik heb het zelf ook echt wel gedragen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar merkenspul zit echt veel comfortabeler... Heb zelf een tijdje in een lingeriezaak gewerkt en daar heb ik het verschil geleerd. Echt, probeer het eens.. Al zal je er alleen maar 1 passen om te voelen hoe het zit.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:09

Siegje schreef:
Shirley_ schreef:

Ik vraag me gewoon af wat je wilt bereiken? Je hebt duidelijk geen verstand van lingerie. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die verstand van zaken heeft omtrent lingerie zegt dat iets van de hunkemoller prima is. Ik heb het zelf ook echt wel gedragen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar merkenspul zit echt veel comfortabeler... Heb zelf een tijdje in een lingeriezaak gewerkt en daar heb ik het verschil geleerd. Echt, probeer het eens.. Al zal je er alleen maar 1 passen om te voelen hoe het zit.

schijnbaar heb jij ook geen verstand ervan.. wat voor jou kl*te zit, zit voor een ander misschien wel heel fijn omdat die net een andere lichaamsbouw heeft.. dat is namelijk per persoon verschillend
en JA ik heb ook wel eens super dure lingerie gekocht.. en ik vind het onwijze onzin aangezien ik bij een hunkemoller ook kan slagen.. en voor het geld van 1 dure BH kan ik bij de hunkemoller wel 3 of 4 kopen.. en als dan na een tijd de beugel breekt of eruit schiet, heb ik er nog altijd 3 in de kast liggen zonder dat ik WEER een dure BH zou moeten aanschaffen

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:16

LimaMambo schreef:
schijnbaar heb jij ook geen verstand ervan.. wat voor jou kl*te zit, zit voor een ander misschien wel heel fijn omdat die net een andere lichaamsbouw heeft.. dat is namelijk per persoon verschillend
en JA ik heb ook wel eens super dure lingerie gekocht.. en ik vind het onwijze onzin aangezien ik bij een hunkemoller ook kan slagen.. en voor het geld van 1 dure BH kan ik bij de hunkemoller wel 3 of 4 kopen.. en als dan na een tijd de beugel breekt of eruit schiet, heb ik er nog altijd 3 in de kast liggen zonder dat ik WEER een dure BH zou moeten aanschaffen

Dit bedoelde ik ook te zeggen. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Shirley_ op 30-05-08 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:16

Siegje schreef:
Shirley_ schreef:

En je hebt een pb.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:19

Mensen het gaat over lingerie liefhebbers, en niet over hunkemoller

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 20:20

Waar maken jullie je in godsnaam druk om?

Als iemand aan zadel van zadelmarkt wil kopen, dan doet diegene dat maar lekker. Daarom zit een Hulsebos of een Ainsley echt wel een stuk lekkerder hoor.. En is deze kwalitatief beter en blijft het leer langer goed. Zo werkt dat gewoon. Zo zit het ook met lingerie. Als iemand dat wil dragen, prima! Wie ben ik om me daar druk over te maken.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:24

Iedereen moet kopen wat ie leuk vind en wat ie uit kan geven. Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:26

LiNdA1986 schreef:

nou idd.. en niet iedereen kan zich dure lingerie veroorloven in deze tijd..
en dan nog.. aan de buitenkant kan je echt niet zien van welk merk iets is hoor.. dat zie je alleen aan het labeltje binnen in Knipoog

als het voor jou goed zit.. wat is het probleem dan

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:27

Siegje schreef:
Waar maken jullie je in godsnaam druk om?

Als iemand aan zadel van zadelmarkt wil kopen, dan doet diegene dat maar lekker. Daarom zit een Hulsebos of een Ainsley echt wel een stuk lekkerder hoor.. En is deze kwalitatief beter en blijft het leer langer goed. Zo werkt dat gewoon. Zo zit het ook met lingerie. Als iemand dat wil dragen, prima! Wie ben ik om me daar druk over te maken.

VOOR JOU zit dat een stuk lekkerder.. Knipoog
wel even voor jezelf blijven praten he Knipoog

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:29

Ben een liefhebber van lingerie, maar voor de prijzen van een setje van merken die genoemd worden kan ik 2 paarden een maand stallen en dat vind ik het niet waard. Al bedacht dat je een groot deel van het geld betaald alleen voor de naam?

En om dan maar gelijk denigrerend te doen over de goedkopere merken en het "cheapass", "spul" en "kwaliteitsloze dingen" te noemen Rolleyes
Beetje snobistisch? Leuk dat jij het geld er voor over hebt, maar er zijn ook mensen die het geld niet hebben of het er niet voor over hebben en die blij zijn met hun goedkopere en ook leuke setjes.

En mijn goedkopere setjes mogen we ook al geen echte lingerie meer noemen van je ROFL

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 20:30

LimaMambo schreef:
LiNdA1986 schreef:

nou idd.. en niet iedereen kan zich dure lingerie veroorloven in deze tijd..
en dan nog.. aan de buitenkant kan je echt niet zien van welk merk iets is hoor.. dat zie je alleen aan het labeltje binnen in Knipoog

als het voor jou goed zit.. wat is het probleem dan

Wat doe je dan in deze topic? Ga even lekker anderen vervelen met je financiele situatie, daar gaat het niet om. En ik durf te wedden van 98% van de vrouwen NA HET DRAGEN! van goede lingerie dat preferen boven de lapjes stof van de hunkemoller.