1. La fille d'o => lafilledo.com
2.Chanel

3. Chantelle
4. Versace
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Siets schreef:Ik snap echt niet waarom hunkemoller moet worden afgekraakt eigenlijkMóet je dan veel geld uitgeven? Ik vind dat nou echt zonde geld... Wat? Dat geld héb ik niet eens... Heb een volle C cup, en kan altijd geweldig slagen bij de hunkemoller...
Siegje schreef:Ik kraak Hunkemoller nergens af. Maar als je eenmaal LINGERIE gedragen hebt ipv die kwaliteitloze dingen van de hunkemoller... wil je echt niet meer anders.
Shirley_ schreef:Siegje schreef:Ik kraak Hunkemoller nergens af. Maar als je eenmaal LINGERIE gedragen hebt ipv die kwaliteitloze dingen van de hunkemoller... wil je echt niet meer anders.
Wat doe je nu?
Shirley_ schreef:Siets schreef:Ik snap echt niet waarom hunkemoller moet worden afgekraakt eigenlijkMóet je dan veel geld uitgeven? Ik vind dat nou echt zonde geld... Wat? Dat geld héb ik niet eens... Heb een volle C cup, en kan altijd geweldig slagen bij de hunkemoller...
Precies.
En ik heb het geld misschien wel, maar daar kan ik veel leukere dingen van doen. Alleen het vriendje ziet het en het vriendje maakt, denk ik, ook niet uit of het duur of goedkoop was, als het maar leuk staat. En daarbij vind ik de lingerie van Marloes Dekker niet echt mooi, maar dat is een kwestie van smaak.
LimaMambo schreef:ik draag lekker wel cheap ass hunkemollertjes..![]()
vind het onzin om super dure lingerie te kopen.. als het maar goed zit
(al ben ik nu wel aan het stinkmodder met mijn maat.. heb 75E maar kan nergens een goed passende vinden.. )
katiavl schreef:Ze zegt dat het weinig kwaliteit is, ik vind dat ook. Is gewoon een mening...
Dat is wat anders dan afkraken
Shirley_ schreef:Ik krijg nu sterk het gevoel dat als ik dingen bij Hunkemöller ga kopen, dat ik afval koop omdat het goed koop is. En dat terwijl ik Marlies Dekker haar lingerie echt niet mooi vind. Dat kan misschien een mening zijn, maar dan nog steeds kraakt ze het af. Dat vind ik niet leuk, want niet iedereen kán het betalen als zij het wil. Dat probeer ik alleen te zeggen![]()
En ik vind niet dat het van weinig kwaliteit is. Af en toe moet ik wel een andere maat nemen als anders, omdat ze kleiner of groter vallen en daardoor niet goed zitten. Natuurlijk heb je welleens dat er 1 niet goed is, maar dat heb je ook met shirt of broek waar je later niet tevreden over bent.
Idd LimaMambo!hahaha
Siegje schreef:Shirley_ schreef:Ik krijg nu sterk het gevoel dat als ik dingen bij Hunkemöller ga kopen, dat ik afval koop omdat het goed koop is. En dat terwijl ik Marlies Dekker haar lingerie echt niet mooi vind. Dat kan misschien een mening zijn, maar dan nog steeds kraakt ze het af. Dat vind ik niet leuk, want niet iedereen kán het betalen als zij het wil. Dat probeer ik alleen te zeggen![]()
En ik vind niet dat het van weinig kwaliteit is. Af en toe moet ik wel een andere maat nemen als anders, omdat ze kleiner of groter vallen en daardoor niet goed zitten. Natuurlijk heb je welleens dat er 1 niet goed is, maar dat heb je ook met shirt of broek waar je later niet tevreden over bent.
Idd LimaMambo!hahaha
Er zijn echt wel andere ontwerpers en merken van Marlies Dekkers... En geen geld hebben is niet waar. Je stelt gewoon andere prioriteiten. Daar is niks mis mee, maar dan snap ik niet wat je punt nou is. Dit topic is bedoeld voor lingerie, en niet voor Hunkemoller spul. Dus wat wil je hier nou precies bereiken? Als jij Hunkemoller BH's wilt dragen zal niemand je daar om veroordelen hoor. Ik raad je alleen aan eens naar een lingeriezaak te gaan en een goede bh te passen. Alleen al om het verschil eens te voelen.
Shirley_ schreef:Siegje schreef:Ik kraak Hunkemoller nergens af. Maar als je eenmaal LINGERIE gedragen hebt ipv die kwaliteitloze dingen van de hunkemoller... wil je echt niet meer anders.
Wat doe je nu?
Shirley_ schreef:Oké ik hou mn mening wel voor me.
Siegje schreef:Shirley_ schreef:Oké ik hou mn mening wel voor me.
Ik vraag me gewoon af wat je wilt bereiken? Je hebt duidelijk geen verstand van lingerie. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die verstand van zaken heeft omtrent lingerie zegt dat iets van de hunkemoller prima is. Ik heb het zelf ook echt wel gedragen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar merkenspul zit echt veel comfortabeler... Heb zelf een tijdje in een lingeriezaak gewerkt en daar heb ik het verschil geleerd. Echt, probeer het eens.. Al zal je er alleen maar 1 passen om te voelen hoe het zit.
LimaMambo schreef:schijnbaar heb jij ook geen verstand ervan.. wat voor jou kl*te zit, zit voor een ander misschien wel heel fijn omdat die net een andere lichaamsbouw heeft.. dat is namelijk per persoon verschillend
en JA ik heb ook wel eens super dure lingerie gekocht.. en ik vind het onwijze onzin aangezien ik bij een hunkemoller ook kan slagen.. en voor het geld van 1 dure BH kan ik bij de hunkemoller wel 3 of 4 kopen.. en als dan na een tijd de beugel breekt of eruit schiet, heb ik er nog altijd 3 in de kast liggen zonder dat ik WEER een dure BH zou moeten aanschaffen
Siegje schreef:Shirley_ schreef:Oké ik hou mn mening wel voor me.
Ik vraag me gewoon af wat je wilt bereiken? Je hebt duidelijk geen verstand van lingerie. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die verstand van zaken heeft omtrent lingerie zegt dat iets van de hunkemoller prima is. Ik heb het zelf ook echt wel gedragen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar merkenspul zit echt veel comfortabeler... Heb zelf een tijdje in een lingeriezaak gewerkt en daar heb ik het verschil geleerd. Echt, probeer het eens.. Al zal je er alleen maar 1 passen om te voelen hoe het zit.
LiNdA1986 schreef:Iedereen moet kopen wat ie leuk vind en wat ie uit kan geven.
Siegje schreef:Waar maken jullie je in godsnaam druk om?
Als iemand aan zadel van zadelmarkt wil kopen, dan doet diegene dat maar lekker. Daarom zit een Hulsebos of een Ainsley echt wel een stuk lekkerder hoor.. En is deze kwalitatief beter en blijft het leer langer goed. Zo werkt dat gewoon. Zo zit het ook met lingerie. Als iemand dat wil dragen, prima! Wie ben ik om me daar druk over te maken.
LimaMambo schreef:LiNdA1986 schreef:Iedereen moet kopen wat ie leuk vind en wat ie uit kan geven.
nou idd.. en niet iedereen kan zich dure lingerie veroorloven in deze tijd..
en dan nog.. aan de buitenkant kan je echt niet zien van welk merk iets is hoor.. dat zie je alleen aan het labeltje binnen in
als het voor jou goed zit.. wat is het probleem dan