AstraGirlie schreef:Toch iets positiefs, ik mag nu donderdag gaan solliciteren voor hulplaborant bij DGZ vlaanderen, Het labo dat dierengeneeskundig onderzoek doet. Fingers cross !!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AstraGirlie schreef:Toch iets positiefs, ik mag nu donderdag gaan solliciteren voor hulplaborant bij DGZ vlaanderen, Het labo dat dierengeneeskundig onderzoek doet. Fingers cross !!!
poes schreef:Een diploma management komt idd altijd van pas, maar let op met té veel opleidingen doen, dan kom je ook al gauw over als iemand die niet wil werken...
poes schreef:Ja das zeker hoor, zolang jij maar kunt staven waarom die opleidingen zo relevant waren. Dus: hoe meer opleidingen je doet, hoe meer men verwacht dat je al een doel voor ogen had ermee en dus al heel precies weet wat je wilt gaan doen. Anders loop je het risico dat men denkt dat je net niet wist wat doen en dus maar iets anders ging studeren. (helaas want ik vind meerdere opleidingen zeker niet slecht)
poes schreef:Een diploma management komt idd altijd van pas, maar let op met té veel opleidingen doen, dan kom je ook al gauw over als iemand die niet wil werken...
AstraGirlie schreef:Ik denk gewoon de juiste mensen kennen, op het juiste tijdstip op de juiste plaats zijn en veel geluk, dat dat de recepten zijn voor een job met dieren ...