Tja... Dit is toch niet helemaal hetzelfde eigenlijk... Beetje een teleurstelling...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Charaz schreef:Nee he kunnen ze bij de AH niet stoppen met die actie's... Tarzan zegels... Jokers (plots krijgt opeens niemand meer het bonus foldertje haha) en dan die Welpie's.

. Ze moeten toch steeds weer wat nieuws verzinnen, en ik vind het een leuk, lief leeuwtje. En die 'spaarstaart' klinkt ook lekker
Liezel1 schreef:Charaz schreef:Nee he kunnen ze bij de AH niet stoppen met die actie's... Tarzan zegels... Jokers (plots krijgt opeens niemand meer het bonus foldertje haha) en dan die Welpie's.
Ik kan me voorstellen dat mensen smoezen verzinnen dat ze geen bonus folders meer krijgen, maar wij hebben dus écht een NEE-NEE stickers op de bus, en wij krijgen ze dus écht niet.....

)Charaz schreef:Liezel1 schreef:[quote="Charaz"
Nee he kunnen ze bij de AH niet stoppen met die actie's... Tarzan zegels... Jokers (plots krijgt opeens niemand meer het bonus foldertje haha) en dan die Welpie's.
[/quote
Ik kan me voorstellen dat mensen smoezen verzinnen dat ze geen bonus folders meer krijgen, maar wij hebben dus écht een NEE-NEE stickers op de bus, en wij krijgen ze dus écht niet.....
Ja ook niet iedereen verzint een smoes, sommige mensen zeggen ook eerlijk dat ze ze gewoon thuis vergeten zijn. Prima kunnen ze van mij een nieuw paar krijgen.

L_iek schreef:Oh ik bereid me nu al voor op alle zeurende klanten die er nog 1 bij willen omdat ze maar 1 euro te kort komen voor een 2e![]()
staan wel leuk naast mijn wuppies op mijn computer