Verhongerde hond als kunststuk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Verhongerde hond als kunststuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 08:42

pinuts, dat was misschien een diervriendelijker idee geweest en had ook een boodschap over gebracht.
Of het minder erg is weet ik niet, het is wel menselijker omdat het dier dan alleen indirect vermoord is.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 11:57

OMG, OMG.. Meer kan ik er niet over zeggen. Hoe laag ga je om dít een dier aan te doen. En hoe laag ga je als bezoeker om hier naar te kunnen blijven kijken. En zelfs geld voor te betalen (weet niet of dat zo is, maar oke). Jeetje, arm dier. Waarom doen mensen dit. Is er dan echt niemand geweest die er wat van gezegd heeft? Geen enkel iemand? Ik zou dat dier losgemaakt hebben en meegenomen naar de DA. Meteen spuitje laten geven. Maar nee, de enige wie dit nu verdient is die belachelijke kunstenaar.. Misselijk hoor..

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 12:30

miss wachtte de kunstenaar daar wel op, om te kijken of er iemand was die het dier wou redden. maar nee, niemand.. achteraf maar naar kijken en protesteren. maar dat op moment niet. Ook als je zon hondje op straat ziet, neem je hem dan mee? Nee dus, omdat het jouwn probleem niet is. Dat is hier dus ook zo

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 12:36

Geen woorden voor, in een woord walgelijk!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 15:45