Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renske_ schreef:de show van Jensen!!!! Met dat hoeveel eieren zitten er in een dozijn
http://www.dumpert.nl/mediabase/103111/ ... zijn_.html
echt OMG ik heb heel de week nog tig keer de show gekeken op internet, en soms alleen ff het fragment van de link die ik plaatste, maar echt eerlijk waar huilen van het lachen
Ging wat fout met het eten van een banaan

.... ...
En daarna liep hij de wc in echt met zo'n hoofd van
... En daarna toenie eruit kwam keekie nog steeds zo

Dus jongens allemaal PSSSSS geluiden maken xD

neem je spullen mee 

Ik lach regelmatig erg hard.
En ik maar brullen aan de zijkant.
Ik en mn zusje hebben ons iig kostelijk vermaakt!
. Op een gegeven moment moest de getuige (klein mannetje) de doopkaars (of zoiets
) van de bruidegom aansteken en aan hem geven. Maar hij moest dat ding aansteken aan de pinksterkaas, en die was echt heeeeeel hoog. Wij zagen het al aankomen natuurlijk .... de getuige kon er niet bij, daar stond ie dan "spring spring spring" en maar wanhopig proberen er bij te komen
Het was zoooo grappig, vooral vanwege de plechtige serieuze sfeer, nou werkelijk, ze konden ons opvegen

) ofzo voor het bestelbusje, in de bosjes, voor een restaurant. Nou je kon me opvegen, en de man in het bestelbusje ook.
Ik bleef bij m'n beste vriendin eten en die ehm had wat uitgespookt met het toetje van dr moeder.
Tranen over m'n wangen van het lachen, zeker omdat het arme mens niet begreep waarom we zo moesten lachen 

.