trustHim schreef:ff een paar eruit lichten
ikenindi: volgens mij ben jij een echte vechter, optimist, en je houd enorm veel van je paardje!
slimmerik: hihi, heel eerlijk, ik kan me soms zoooooo ergeren aan opmerkingen van jou in topic's, wat dat betreft past je bokt naam voor mij wel bij je. maar......... ik ben het ook wel eens met je eens
aerdenhout: meestal wel doordacht in antwoorden en je weet het vaak op goede manier te brengen
Ik zal ook even de bokkers die ik regelmatig tegen kom uitlichten

Ikenindi: Volgens mij ben je iemand zolang jij lol met je knol hebt of als iets eenmaal jouw mening is dan is dat ook gewoon zo en maakt een ander mans mening niet uit

Slimmerik denkt af en toe inderdaad echt een slimmerik tezijn waar ik meestal wel om kan lachen en bij mij het ene hoor in gaat en andere oor weer uit

Uthrick is volgens mij iemand die zegt dat het a is, dat het dan ook echt a zal zijn, en het kan dan met geen mogelijkheid b zijn tenzij je met bewijzen komt. Wel is het iemand die altijd haar mening beargumenteerd...
Daantjuhhh is iemand die volgens mij best overal de lol van in kan zien en zonnig in het leven staat
asjemenou iemand die graag even haar mening roept en er daarna verder niet sel op in gaat (vweet het alleen niet meer zeker)
aerdenhout1 is volgens mij iemand die niet echt haar mening klaar heeft staan, of erover discuseerd, maar wel heel behulpzaam is...
Als ik het fout heb laat me maar weten.. Sta je er niet tussen, dan weet ik niet precies wie je bent of ben ik je vergeten