Dan wordt het waarschijnlijk 2 dagen per week KDV, 2 dagen oppasmoeder en 1 dag per week mijn moeder die bijspringt... Dan kan ik daar nog wel een beetje flexibel in zijn denk ik
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dan wordt het waarschijnlijk 2 dagen per week KDV, 2 dagen oppasmoeder en 1 dag per week mijn moeder die bijspringt... Dan kan ik daar nog wel een beetje flexibel in zijn denk ik
)
wat vreemd! Dat is dan inderdaad heel anders dan in Rotterdam!
anita87ruud schreef:Hallo,
Ik heb havo gevolgt maar niet afgemaakt, daarna heb ik een diploma gehaald van mbo-doktersassistente en heb nu bijna het eerste jaar afgerond van HBO-MBRT. Hier heb ik dus ook wis-natuur en scheikunde. Als ik mijn propedeuse haal kan ik dan ingeloot worden?
Op de site staat volgens mij niets over hbo opleidingen en toelatingseisen!
Maastricht is een hartstikke leuke opleidingsplaats. 

Suusoi schreef:Ik heb het ff nagekeken en in Maastricht zijn er 53 plaatsen.
Ik heb eerst besloten om van de selectieprocedure af te zien. Ik zie het toch niet zo zitten om zo ver te reizen.. Heb een mooi alternatief, en ik ben nog jong dus als ik het tóch wil kan ik het altijd doen
) 

lijkt me ook ontzettend leuk !
Daar zat ik eerst ook over na te denken.. Je moet wel goed tegen sommige situaties kunnen die zich voor kunnen doen want de neonatologie is vaak ook niet zo heel 'blij' en 'leuk' met al die kleine baby's. Het kan ook flink misgaan 
Je mocht max 40 regels schrijven.