Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Een exvriendin van mij was toen 19 en ging ervandoor met de vader van een andere vriendin. Hij was toen 40. Ik vond het schandalig hoe ze dat deden, maar ze zijn wel heel lang samen gebleven, dus blijkbaar waren ze wel gelukkig met elkaar. En wie ben ik om het te veroordelen.
dat is gewoon niet gezond vind ik. (zoiets was laatst ook bij Dr. Phil trouwens) Audi_16 schreef:Ik ben 17 en mijn vriend is 24.
Op zich vind ik de leeftijds verschil niet erg.
maar 18 en 31 vind ik wel TE, Maarja het is haar keuze.
Dagmar_k schreef:Ze is immers volwassen, en weet zelf wel wat ze wel en niet wil, lijkt mij.
Bovendien vind ik zelf oudere mannen ook veel sexier dan broekies van mijn leeftijd
Fout he!
En dan doel ik niet op iemand van 20 met een vriend van 45, maar mensen onder de 18 met een vriend boven de 30, dat kán gewoon niet gezond zijn 

Nadya schreef:Ik had ooit een vriendin van 31 die een vriend van 58 had. Da's pas oud.

op hem valt! frisiangirl schreef:Ik vind mijn vriend ook niet te oud hoor! En heb er ook totaal geen probleem mee, hij is alleen een beetje verbaasd dat zo'n mooi vlot jong dingop hem valt!
frisiangirl schreef:15 en 30...tsja, voor de wet mag het niet, dan is het pedofilie....Maar als je echt van elkaar houdt? Maar weet je op je 15de al wat houden van is?
Simba_ schreef:Audi_16 schreef:Ik ben 17 en mijn vriend is 24.
Op zich vind ik de leeftijds verschil niet erg.
maar 18 en 31 vind ik wel TE, Maarja het is haar keuze.
17 en 24 vind ik makkelijk kunnen !

silfie35 schreef:Ik ken een man die weer opnieuw getrouwd is. Zij is 44 en hij is 73... vind ik wel heel veel!