Olle schreef:Gelukkig in mei sowieso vakantiegeld
even offtopic,
ik me nog af hoe dat werkt. krijgt iedereen dat? ik werk 32 uur.
maar ik krijg ook in december een eindejaaruitkering, krijg ik dan ook nog vakantie geld?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Olle schreef:Gelukkig in mei sowieso vakantiegeld
Sajnne schreef:Ik wacht met smart haha wil autotje kopen haha
LiNdA1986 schreef:Jammer, wordt eens tijd dat ze daar eens doorwerken. We betalen niet voor niks zoveel belasting
Heb ik in oktober 2007 al aangevraagd. Kreeg half januari ( jaja toen al!
) een 0 beschikking. Onterecht. Bezwaar gemaakt direct na de 0 beschikking. En jaja, nog steeds niets ontvangen! GIsteren maar wéér eens gebeld en ja hoor, u had idd allang al iets gehoord moeten hebben, de termijn van 10 weken is idd wel verstreken! ( tsja ach, slechts 6 weken
) We gaan u binnen 3 werkdagen bellen! 3 dagen dat is uhm.. maandag.. gisteren dus.. dinsdag.. vandaag dus.. woensdag... kon.dag, donderdag... hemelvaart.. vrijdag.. goh.. zullen ze dan eindelijk eens gaan bellen?
Maar ff serieus; ik baal hier enorm van. Heb vanaf 20 feb recht op de toeslag dus expres in oktober al aangevraagd en nu is het eind april en heb ik nog niets.. Ik sta er inmiddels echt om te springen... Heb er niet voor niets recht op..

Myryana schreef:verdikkie.. ben totaal vergeten dat in te vullen..
Als ik dat nu nog invul wanneer krijg ik dan dat geld terug denk je.. is dat uberhaupt nog mogelijk?
Nou ja, vandaag of morgen maar even doen, maakt me ook niet uit dat het dan wat langer duurt, als ik het maar krijg.. 
Ylva schreef:Het kostte enige moeite om hem nog een keer te verzenden omdat de site van de belastingdienst de eerste 3 keer bleef roepen "wij hebben uw aangifte reeds ontvangen" wederom, prutsers. Maar uiteindelijk is het wel gelukt ja, heb een ontvangstbevestiging en tot nu toe geen tweede brief....
Renske_ schreef:zal wel eind mei begin juni zijn op zn vroegst
kreeg trouwens wel een brief of ik nog ff 151,- wilde terugbetalen over 2005 zijn ze ook lekker optijd mee
maarja ik was ook uitgezocht voor controle, vandaar maar dan lopen ze met die controles wel een flinke tijd achter
Niet dus.. Ben nog steeds die aanslag over 2008 aan het afbetalen. Elke maand een beetje.. 1 keer kan ik betalen, 2 keer nog net.. maar 3 keer??Ikben verdorie student, t geld groeit me dus echt niet op mijn rug.. Maar uitbetalen?? Wat is dat? 

.