Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
skippy1 schreef:TOP!!!!
Heerlijk, gewoon uit kunnen gaan zonder naar rook te stinken! Gewone lucht kunnen inademen, geen benauwdheid, rauwe keel en prikkende ogen meer! Ben er echt blij mee!
imd schreef:Ik kan niet wachten! Heerlijk!skippy1 schreef:TOP!!!!
Heerlijk, gewoon uit kunnen gaan zonder naar rook te stinken! Gewone lucht kunnen inademen, geen benauwdheid, rauwe keel en prikkende ogen meer! Ben er echt blij mee!
Helemaal mee eens, je kunt je broek nog eens een keer aan nadat je ergens gegeten hebt.
frankiej schreef:hier ben ik het ook mee eens! De rokers zouden eens moeten kunnen ruiken hoe smerig je kleren (en jijzelf ook) ruiken als je thuis komt na zo'n rokersholbezoek
_sjors_ schreef:frankiej schreef:hier ben ik het ook mee eens! De rokers zouden eens moeten kunnen ruiken hoe smerig je kleren (en jijzelf ook) ruiken als je thuis komt na zo'n rokersholbezoek
Inderdaad, ik ben zelf ook jarenlang fanatiek roker geweest, maar ben nu zo'n zeikerd die gestopt is. Toen ik zelf nog rookte, rook ik niet hoe erg mijn kleren en ikzelf stonken naar de rook. Totdat ik stopte, in een 'rookhol' had gezeten en daarna thuis mijn jas aan de kapstok wilde hangen. Nou die heeft dus niet aan de kapstok, maar 2 dagen op buiten op het balkon gehangen om de vieze lucht eruit te krijgen. Ik heb dus ook geen problemen met het rookverbod
.
Lielle schreef:dat geldt IMO voor roken in de omgeving van andere mensen, die daar niet op gesteld zijn. En niet alleen voor kinderen of op een station. Ik vind het gewoon goor, begin ervan te hoesten en alles stinkt.
Lielle schreef:dat geldt IMO voor roken in de omgeving van andere mensen, die daar niet op gesteld zijn.
xXVeronaXx schreef:Lielle schreef:dat geldt IMO voor roken in de omgeving van andere mensen, die daar niet op gesteld zijn. En niet alleen voor kinderen of op een station. Ik vind het gewoon goor, begin ervan te hoesten en alles stinkt.
Dat van het station was even een voorbeeldje.
Ook als er iemand naast je komt zitten die net gertookt heeft gadver.
Naja roken is en blijft vies hoe je het ook went of keert
xXVeronaXx schreef:Lielle schreef:dat geldt IMO voor roken in de omgeving van andere mensen, die daar niet op gesteld zijn. En niet alleen voor kinderen of op een station. Ik vind het gewoon goor, begin ervan te hoesten en alles stinkt.
Dat van het station was even een voorbeeldje.
Ook als er iemand naast je komt zitten die net gertookt heeft gadver.
Naja roken is en blijft vies hoe je het ook went of keert
Quellian schreef:Lielle schreef:dat geldt IMO voor roken in de omgeving van andere mensen, die daar niet op gesteld zijn.
Sja, roken is nog steeds geen garantie op helderzien, dus misschien moeten die mensen dan maar een bordje dragen waarop staat 'ik stel het niet op prijs als er in mijn omgeving wordt gerookt'.
Wat een onzin zeg, dan kunnen ze alles wel verbieden. Ik kan het ook niet op prijs stellen als ik in de lift sta en iemand laat een scheet op sloffen. En zo kan ik nog meer dingen bedenken die ik niet op prijs stel.
Mensen worden steeds minder verdraagzaam naar elkaar zeg, jemig. Kwestie van leven en laten leven denk ik dan maar.