Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikka schreef:natje93 schreef:en dat is dan nog wel het ergste... alle 2 je ouders verliezen ...
hoe oud was je toen? dat lijkt me erg moeilijk...
hoe oud ben je eigenlijk nu? hoeveel jaar geleden is dat dan?? (niet nieuwschierig hoor)
zoals ik dit lees denk ik dat ik (en vele andere) veel geluk hebben dat we nog 1 ouder hebben..
sterkte..
Ik ben al wat ouder dan de gemiddelde bokker hoor. Ik was 36 jaar toen ik ze allebei kwijt was, ik ben nu 38. Mijn vader is 1 1/2 jaar geleden gestorven, mijn moeder het jaar ervoor. Mijn moeder was ook pas 63 jaar.Van al mijn vrienden en vriendinnen heb ik niemand die beide ouders kwijt is. Ik herken overigens wel het gevoel van jaloers zijn op mensen, die nog 1 of meerdere ouders hebben. Niet dat ik ze het misgun, het is meer dat ik ze zo graag nog zou willen hebben. Ik kan ook zo verbaasd zijn als mensen boven de 50 nog ouders hebbenIk woonde dicht bij mijn ouders in de buurt en ging vaak langs of belde bijna dagelijks. Ik vind het echt een enorm gemis.

) veel sterkte de komende tijd....
Annerieke_ schreef:16 dagen na het overlijden van mijn moeder werd mijn zusje 16, rare verjaardag was dat

runningkawa schreef:Hoezo kan het je schuld zijn?
Het kan toch nooit de schuld zijn van een 6 jarig kind

Lacrymosa schreef:Mijn moeder wel heel even.
Ik begrijp haar nu wel eigelijk.
Volgens mij moest het wel een zware shok geweest zijn voor haar als je weet dat je man dood is door je dochter van 6.
ik was zelf 28 toen mijn moeder plotseling overleed aan een hartstilstand, ze was pas 50 jaar en viel van haar fiets. en dát vind ik eigenlijk nog het ergste, dat er niemand bij haar was op dat moment. ik mis haar ook nog iedere dag en als de telefoon gaat denk ik soms nog dat zij het is(stom is dat). ik vind het ook heel jammer dat ze de dingen van mijn kinderen niet meer mee kan maken, maar ergens weet ik dat ze altijd bij me/ons is en dat geeft ook troost.
Mijn beste vriendins moeder is 13 december overleden. Zelfs ik mis haar iedere dag heel erg. en ze was niet eens mijn moeder.