Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Citaat:Ikzelf ben niet bang voor de tandart ect, maar ik heb scheve onder tanden. Ik ben nu 16, maar ik zou geen beugel durven. Staat zo stom
CtjeLief schreef:Citaat:Ikzelf ben niet bang voor de tandart ect, maar ik heb scheve onder tanden. Ik ben nu 16, maar ik zou geen beugel durven. Staat zo stom
Jammer dat je er zo over denkt.. scheve tanden zijn denk ik stommer dan even met een beugel lopen en daarna voor altijd mooie tanden te hebben! Als ik ook niet zo bang was had ik al 10 jaar geleden een beugel gehad.
Ik denk dat het ook wel met je leeftijd te maken heeft, 16 jaar.. als je wat ouder bent zul je het misschien minder stom vinden
Maar je er naar toe zetten is best moeilijk. Maar ik moet toch binnenkort naar de tandarts, dus ik vraag er wel naar
CtjeLief schreef:ja joh.. gewoon even doorzetten en misschien moet je helemaal niet zo lang.. mijn tanden staan echt behoorlijk scheef met een aardige overbeet, en ik moet zelfs maar 1,5 jaar. En tegenwoordig kun je dus een witte beugel nemen of zelfs een achter je tanden.. Het resultaat is wel voor de rest van je leven. Wees niet zo 'dom' als ik door zo lang te wachten..

) en dat doet echt geen pijn!! Het kietelt 
ik ben wel blij, want ik ben benieuwd hoe het er uitziet. Ik heb me nooit aan mijn beugel gestoord. Alleen de eerste paar dagen als ik er een nieuwe/dikkere draad in kreeg. Dat doet wel even heftige auw..
het komt wel goed
Yinka schreef:Knap dat je de stap durft te zetten
Ikzelf ben niet bang voor de tandart ect, maar ik heb scheve onder tanden. Ik ben nu 16, maar ik zou geen beugel durven. Staat zo stom
glimlachen! TiaraBungy schreef:Yinka schreef:Knap dat je de stap durft te zetten
Ikzelf ben niet bang voor de tandart ect, maar ik heb scheve onder tanden. Ik ben nu 16, maar ik zou geen beugel durven. Staat zo stom
ik vind het eigenlijk behoorlijk stom dat je dit gezegd hebt, want je spreekt mensen er gelijk mee aan die een beugel hebben..
CtjeLief, kan je iets meer vertellen of zo'n witte beugel of zo'n beugel achter je tanden? CtjeLief schreef:Heb besloten dat iedereen me ook 1 week mag uitmaken voor beugelbekkie en daarna moet het klaar zijn hahaha
!!
, zo dacht ik er altijd over.
"
sexy
was met beugel en inderdaad: ik kreeg alleen maar complimenten.

)