Hier zijn de skates ook weer onder het stof vandaan gehaald! Alleen nog niet de tijd gehad om ze weer te gebruiken. Wil nog even kijken naar goede bescherming. Gebruik vaak knie en polsbeschermers maar ben er toch niet helemaal tevreden over volgens mij passen ze niet optimaal.
Zo zeg laten betalen voor advies Nette mail heb je opgesteld en vermoed dat je, je geld echt wel terug ziet want dit is niet netjes van hun. Dan had het vooraf aangegeven moeten worden.
Nou, ik hoop dat je snel reactie krijgt en dat ze fatsoenlijk genoeg zijn om het geld terug te geven.
en anders doe ik officieel aangifte. het gaat me niet alleen om het geld, maar vooral om het principe. voel me ook echt dom dat ik me dit heb laten gebeuren.
Jeetje, echt belachelijk dat ze je dat geflikt hebben Ik zou overigens ook betaald hebben hoor, op dat moment zou ik me waarschijnlijk niet eens beseft hebben hoe krom dat is Net als dat ik me door goed advies waarschijnlijk die skates aan had laten praten en me later zou realiseren dat ik het toch wel een hoop geld vond
In ieder geval goed dat je een mail gestuurd hebt, als ze niet reageren inderdaad gewoon aangifte doen, dit hoort gewoon niet !
ik ben blij dat je mijn gedahtengang een beetje begrijpt mae. het is inderdaad net zo gegaan als jij nu beschrijft. had al al mijn moed bij elkaar geschraapt om het hele spul weer terug te brengen, vond ik best dapper van mezelf.
Keurige mail hoor!!! Verder kan ik je zeggen dat veel speciaalzaken (de goeie dan) vaak zelfs bereid zijn om even een paar tweedehands-skeelers mee te geven om uit te proberen zodat je geen kat in de zak koopt!!!