Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:superXmacho schreef:wel dom eigelijk
wie? jij?
Wildgirl schreef:nederlands leren typen
Kimonoo schreef:dat mensen hier sirieus op in gaan. ze heeft iets waar door ze ineens depri is en ineens huilt. ze heeft vriendjes van 18, ze drinkt voor een vehoor, haar moeder gaat naar denemarken omdat iemand een valse aangifte tegen haar dochter doet, en oja ze heeft ook nog een overgeef fobie. ag god wat een moeilijk leven, wat heb je ingepland voor je volgende topic?
Citaat:Slachtoffers mogen verder iemand machtigen om namens hem/haar aangifte of klacht te doen. Ook is het vaak geen probleem als er iemand het slachtoffer bijstaat bij het doen van aangifte of klacht. Dit kan je enorm helpen als je moeite hebt om alles goed te vertellen. Eventueel kan een hulpverlener van het bureau slachtofferzorg deze rol op zich nemen
superXmacho schreef:KylaLover schreef:als de zaak voor komt en je in de rechtszaal gehoord wordt is het enige wat je kan doen eerlijk zijn.
Als hij je inderdaad aangerand heeft, misschien ook verkracht, is hij strafbaar. Alleen dan blijft de vraag is er genoeg bewijs tegen hem.
Je meot, hoe moeilijk het ook is, zoveel mogelijk tegen ze vertellen. liefst alles, wat ze deden, hoe ze het deden, wat ze zeiden tegen je enz... En ik spreek uit ervaring dat dat heel moeilijk is. Maar prober toch alles te vertellen, al doe je het in meerdere keren, maakt niet uit zolang je ze maar alles vertelt. De kans op een straf voor de dader is dan groter.
Ik zelf ben 3 jaar geleden verkracht, loopt nu een zaak. heb een half jaar geleden pas aangifte durven te doen. Zaak werd geseponeerd wegens gebrek aan bewijs. hiertegen heb ik bezwaar aangetekend en nu is het afwachten wat er verder gebeurt. Ik weet wel dat ik dit net zo lang uitvecht tot hij vast zit.
Meis, sterkte. En ehm.. Het komt allemaal wel goed, zolang je er zelf maar in gelooft ;)
maar ind e vrienden groep zitten meerdere meisjes en we gaan gewoon vriendschappelijk met alkaar om allemaal maar soms gaat me ex ook ver ..
dan zit hij gewoon aan mij aan mij buik enzo en dan zeg ik dat ik dat niet wil maar valt dat ook onder aanrandig (ff los van de rest)
Joonsel schreef:Kimonoo schreef:dat mensen hier sirieus op in gaan. ze heeft iets waar door ze ineens depri is en ineens huilt. ze heeft vriendjes van 18, ze drinkt voor een vehoor, haar moeder gaat naar denemarken omdat iemand een valse aangifte tegen haar dochter doet, en oja ze heeft ook nog een overgeef fobie. ag god wat een moeilijk leven, wat heb je ingepland voor je volgende topic?
Ze is ook nog eens te dik.Ze durft niet te zwemen maar heeft wel een bikini etc.
Kimonoo schreef:dat mensen hier sirieus op in gaan. ze heeft iets waar door ze ineens depri is en ineens huilt. ze heeft vriendjes van 18, ze drinkt voor een vehoor, haar moeder gaat naar denemarken omdat iemand een valse aangifte tegen haar dochter doet, en oja ze heeft ook nog een overgeef fobie. ag god wat een moeilijk leven, wat heb je ingepland voor je volgende topic?
Joonsel schreef:Ik denk dat Kimonoo die wel heeft.
Die verzint tenminste niet het ene verhaal na het andere!
tita schreef:yeah ze wordt mondig
nou meisje van 14 horen niet iets te doen met jongetjes van 17
superXmacho schreef:tita schreef:yeah ze wordt mondig
nou meisje van 14 horen niet iets te doen met jongetjes van 17
heb het niet HET met hem gedaan
als je snapt wat ik bedoel met HET
Liezel1 schreef:ben je nog maagd dan?
KylaLover schreef:leuk he mensen treiteren? Wie zegt dat ze het allemaal verzint? Wie zegt dat ze niet bang is om over te geven? Wie zegt dat ze inderdaad neit te dik is?
Sorry dat ik nu zo fel wordt, maar ik kan er neit tegen als mensen hulp vragen en alleen maar afgekat worden. Leuk hoor op deze manier bokken. Het si hier eerder mokken als bokken.
Wildgirl schreef:nou tita, op een oude fiets zult gij het het beste leren
mensen leg me even uit wat HET is, ik weet het niet
superXmacho schreef:Liezel1 schreef:ben je nog maagd dan?
ja