alleen met zwemmen en wandelen enzo heb ik hem aan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
alleen met zwemmen en wandelen enzo heb ik hem aan
SpikkelFire schreef:Ik doe mn bikinibroekje eronder, met zonnen doe ik de short uitalleen met zwemmen en wandelen enzo heb ik hem aan

Miss_Malfoy schreef:Ik zat te denken...
Het scheelt ook gedoe met die biknilijn.
heb jij trouwens een foto van jou in die zwembroek... want ik ben wel benieuwd hoe zo'n mannen'ding' van de hema bij een vrouw staat dan...
Maartje1990 schreef:Miss_Malfoy schreef:Ik zat te denken...
niet als je gaat zonnenheb jij trouwens een foto van jou in die zwembroek... want ik ben wel benieuwd hoe zo'n mannen'ding' van de hema bij een vrouw staat dan...

Maartje1990 schreef:Miss_Malfoy schreef:Ik zat te denken...
niet als je gaat zonnenheb jij trouwens een foto van jou in die zwembroek... want ik ben wel benieuwd hoe zo'n mannen'ding' van de hema bij een vrouw staat dan...

[/quote]

!

)
)
jafu schreef:SpikkelFire schreef:Ik doe mn bikinibroekje eronder, met zonnen doe ik de short uitalleen met zwemmen en wandelen enzo heb ik hem aan
dat heb ik idd ook!
Maar ik draag niet altijd de broek. Ook soms gewoon alleen een bikini.
(pure luiheid, dat dan weer wel) Bealy schreef:Ik heb nog een mooie van O'Neill, is me alleen nét wat te klein. Kan weg voor een leuk prijsje, zal wel een foto maken bij interesse. Heb 'm maar één vakantie gebruikt bij het windsurfen.
BrittKitt schreef:Die bikinilijn is wel een van de redenen geweest om er eentje aan te schaffen
BrittKitt schreef:Nouja, ik kan scheren wat ik wil maar het ziet er toch niet uit. En harsen heb ik nou ook niet altijd trek in

Heb er echt zin in! Alleen dit weer..
Ik kan doen wat ik wil maar het ziet er toch niet uit
Laat staan als je bikinibroekje er overheen gaat schuren.. Voor ik op vakantie ga hars ik het wel. Ik ga twee keer twee weken dit jaar dus dan blijft het mooi lang genoeg weg