esperance schreef:Op school al het knutselwerk van andere kindjes gesloopt,
Ohhhhh, dan zou ik heel hard hebben gehuild.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
esperance schreef:Op school al het knutselwerk van andere kindjes gesloopt,
Eentje ging op het schaap zitten en de andere ging aan de andere kant van het weiland met biks staan. Rennen dat die beesten deden. Toen ze uiteindelijk niet wouden springen vonden we ze ineens stom.

Zo sliep ik tijdens een bruiloft boven de feestzaal met keiharde muziek. Mn moeder is halverwege in paniek naar boven gerend want ze hoorde me niet huilen en was bang dat ik dood was

daNiielle_ schreef:Wij gingen altijd 'soepje maken'
Na een heel gevecht waar we water gingen halen, deden we van allerlei bloemen en vieze planten in.
En dan ook nog proberen te eten.Het was niet erg lekker.
Of allemaal bloemen plukken, in het water doen. Tadaaaa, parfum.Wel een stinkende, en na een paar dagen zijn de bloemen zwart.

ik was ervanovertuigd dat dat echt wel kon
dus hele rol wcpapier gebruikt, en t storte natuurlijk telkens in, later heb k mezelf maar in de wcpapier gewikkeld
heeft me vader nog een foto van
ik onder de wcpapier op de wc
_Michelle_ schreef:Ik had een klein speelgoed tentje op zolder. Op een middag was mijn moeder me kwijt. Zij met de buren overal zoeken, uiteindelijk vond ze me slapend in dat tentje
daNiielle_ schreef:Wij gingen altijd 'soepje maken'
Na een heel gevecht waar we water gingen halen, deden we van allerlei bloemen en vieze planten in.
En dan ook nog proberen te eten.Het was niet erg lekker.
Of allemaal bloemen plukken, in het water doen. Tadaaaa, parfum.Wel een stinkende, en na een paar dagen zijn de bloemen zwart.

Snoop_fan schreef:Ik he ooit een afwasmiddel gegeten! Lekker smaakte het niet, m'n moeder begon me melk te geven maar eigenlijk: Water geven maar zeker GEEN MELK!
Mijn moeder kreeg er lucht van en ze vroeg of ik wat had gepakt, want als dat wel zo was moesten we meteen naar het ziekenhuis om mijn maag leeg te laten pompen zei ze. Ik schrok me natuurlijk helemaal rot dus ik bleef glashard volhouden dat ik dat niet had gedaan.. Daarna heb ik het nooit meer durven doen!
Dus het zal vast niet zo'n sterk medicijn zijn geweest, maar het was toch wel een beetje gevaarlijk
Jezelf onder de lippenstift smeren, op de muur tekenen met krijt, parfum maken van bloemen, zusjes pesten (zij moest altijd de 'slechterik' van de Power Rangers zijn). Wat de powerrangers betreft. Dat speelde ik met een vriendinnetje en dan staken we elkaar met breinaalden
En in de tent zaten m'n broer en ik stiekem een rol koekjes te eten. Hij pakte een koekje. Nam één hapje. Brak hem doormidden en gooide hem naast mij op de grond. Vervolgens pakte ik de stukjes en at die op. En zo ging er een hele rol door.

plotie schreef:Toen ik klein was en mijn zus braafjes naar de televisie aan het kijken was, heb ik een zware schoen tegen haar hoofd gegooid
(ik was vast dronken...)
Bloemen hadden we gewoon overal geplukt en het verkocht helaas niet zo goed
haha