rare kinderacties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lydia_

Re: rare kinderacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:51

esperance schreef:
Op school al het knutselwerk van andere kindjes gesloopt, Extreme duivel

Ohhhhh, dan zou ik heel hard hebben gehuild. Nagelbijten / Gniffelen

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:54

Ik was net verhuisd, had nieuwe vriendinnetjes en zei dat ik Linda heette. En mijn moeder maar zoeken en rondvragen, maar ik kon eigenlijk maar alleen bij die mensen binnen zijn. Dus mijn moeder vragen of ik daar was, nee hoor.. er was alleen een nieuw meisje dat Linda heette. Toen is mijn moeder toch maar even gaan kijken, en ja hoor... daar zat ik Huilen van het lachen Clown

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:56

Ik was altijd nogal penny en ik moest en zou een paard krijgen. Op mijn 10de heb ik die dan wel gekregen, maar op mijn 8ste had ik die nog niet, dus ging ik met een vriendinnetje altijd op onze schapen rijden. Clown Eentje ging op het schaap zitten en de andere ging aan de andere kant van het weiland met biks staan. Rennen dat die beesten deden. Toen ze uiteindelijk niet wouden springen vonden we ze ineens stom. Nagelbijten / Gniffelen

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:59

Ik weet wel dat ik als 2 jarig meisje nog zelf de voordeur open kon doen (zat een normale greep aan) en dat ik dus om 10 uur 's avonds over straat liep terwijl mijn ouders dachten dat ik sliep... Terug gebracht door de buurvrouw, en mijn ouders hebben direct een andere deurknop georganiseerd

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 19:01

Me oude buurjongetje was op vakantie met gezin in Frankrijk. Liep ie het zwembad in en riep; hee stelletje k*utwijven!

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 19:05

Ik heb trouwens ook nog een keer de deur op slot gedraaid toen mijn moeder buiten was en toen kreeg ik hem niet meer open waardoor ze via de buren door het raam moest klimen. Nagelbijten / Gniffelen

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 19:18

Ik heb als klein kind wel eens toen mn buurman kwam zand in mn haren gesmeert en gezegd "Ben zand? Zand goed haartjes" Mn moeder zei altijd van ja zand schuurt de maag maar daar maakte ik dus van dat zand ook goed voor de haren was Tong uitsteken

Mn zusje is een keer zo boos geworden, mijn buren hadden een ijsje met van die wafels erin zegmaar. En mn zusje wilde ook een ijsje. Dus hadden ze twee van die wafels met daar tussen in wat ijs gedaan. Maar zusje lief wilde natuurlijk een echt ijsje. Dus heeft ze woedend met dr vuistje op dat ijsje staan slaan, schreeuwend: Ik ijse! Ikke ijse! Tong uitsteken

Toen mn broertje nog een heel stuk kleiner was nam ie wel eens de telefoon op. En dan zong ie heel mooi en gooide de hoorn weer op de haak. Erg leuk als je werk belt Koe

Als klein kind heb ik ook een keer poep aan de muur gesmeerd, want dat was zo mooi bruin Bloos

En ik heb mn ouders vaak laten denken dat ik dood was Bloos Zo sliep ik tijdens een bruiloft boven de feestzaal met keiharde muziek. Mn moeder is halverwege in paniek naar boven gerend want ze hoorde me niet huilen en was bang dat ik dood was Clown

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 19:22

Toen ik klein was en mijn zus braafjes naar de televisie aan het kijken was, heb ik een zware schoen tegen haar hoofd gegooid Ach gut
En toen ik nog in de pamper zat speelde mijn oudere zus (we verschillen 5 jaar) altijd juffrouwtje en leerling.
Ik was dus de leerling. En in onze slaapkamerdeur zat een venstertje en mijn moeder kwam eens kijken wat we waren aan het doen, en mijn zus had mij op haar schoot en was op mijn poep aan het kletsen odmat ik zogezegd stout was Haha!

En wij woonden vroeger in een wijk en mijn broertje liep zich te amuseren met de buurjongen (beide zelfde leeftijd) door kauwgom van de grond te krabben en op te eten Vork
Laatst bijgewerkt door plotie op 22-03-08 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 19:23

daNiielle_ schreef:
Wij gingen altijd 'soepje maken' Huilen van het lachen

Na een heel gevecht waar we water gingen halen, deden we van allerlei bloemen en vieze planten in.
En dan ook nog proberen te eten. Nagelbijten / Gniffelen Het was niet erg lekker. Huilen van het lachen
Of allemaal bloemen plukken, in het water doen. Tadaaaa, parfum. Schijnheilig Wel een stinkende, en na een paar dagen zijn de bloemen zwart. Nors opkijken

Ha dat deden wij ook altijd, een grote pot en allemaal plantjes en bloemetjes indoen en dan roeren met de houten lepel Clown

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 19:38

Owja deed ook altijd katten vangen, en dan bij ons binnen allemaal een kom melk geven..
Mijn zus heeft toen ze 2 was een flesje bier gedronken. Pa was aan het kaarten met vrienden, en had zijn volle fles onder zijn stoel gezet. Tja, die was rap leeg toen mijn zus het gevonden had..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 19:44

ik probeerde eerst (was 3/4 jaar ofzow) op de wc met wcpapier een boot te maken ROFL ik was ervanovertuigd dat dat echt wel kon Haha! Tong uitsteken dus hele rol wcpapier gebruikt, en t storte natuurlijk telkens in, later heb k mezelf maar in de wcpapier gewikkeld Huilen van het lachen heeft me vader nog een foto van Bloos ik onder de wcpapier op de wc Tong uitsteken

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:07

_Michelle_ schreef:
Ik had een klein speelgoed tentje op zolder. Op een middag was mijn moeder me kwijt. Zij met de buren overal zoeken, uiteindelijk vond ze me slapend in dat tentje Haha!

Haha, dat had mijn zusje ook een keer.. die was ook weg omdat ze boos was.. Mijn ouders ik en de hele buurt het hele dorp doorgezocht totdat ik naar huis ging en in de 'uitverhuiskamer' ging kijken.. Lag ze daar op het bed opgerold in de dekens Nagelbijten / Gniffelen

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:20

daNiielle_ schreef:
Wij gingen altijd 'soepje maken' Huilen van het lachen

Na een heel gevecht waar we water gingen halen, deden we van allerlei bloemen en vieze planten in.
En dan ook nog proberen te eten. Nagelbijten / Gniffelen Het was niet erg lekker. Huilen van het lachen
Of allemaal bloemen plukken, in het water doen. Tadaaaa, parfum. Schijnheilig Wel een stinkende, en na een paar dagen zijn de bloemen zwart. Nors opkijken

deed ik ook Clown

oja uit onmacht op de muren tekenen met make up hahahaha
en een keer met lippenstift me gezicht rood gemaakt en gezegd MAMA PAPA ik ebn een vuurvonk HAHAHAH

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:27

Wij gingen altijd optredens organiseren hierop het pleintje, en dan gingne we dansen. En dat vonden wij heel cool Clown

WIj hadden ook bedacht dat we wel dansles konden gaan geven, dus helemaal een inschrijf formulier gamaak, en dan maar langs de huizen Clown

We gingen ook ooit oude kranten opnieuw opvouwen, en dan langs de deur om ze te verkopen Clown

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:35

Snoop_fan schreef:
Ik he ooit een afwasmiddel gegeten! Lekker smaakte het niet, m'n moeder begon me melk te geven maar eigenlijk: Water geven maar zeker GEEN MELK!

juist wel melk geven ipv water , melk voorkomt dat het gaat schuimen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:43

mn nichtje was op de wc in slaap gevallen, ook hele boerderij en omgeving afgezocht, totdat iemand naar de wc moest en haar vond

haren van poppen en mezelf afknippen, en dan janken omdat niet bijgroeide

op mijn zusje, die toen baby was paardjerijden, ik was net 2, en riep " hop paardje hop"

net verhuisd, liep bij nieuwe buren binnen en zei" mijn mama geeft me niks te eten, ik wil eten"
wat ,oeten hun gedacht hebben

aan de deuren gaan met een doosje met gleuf in het deksel, beplakt me zeehonden stickers
en dan geld ophalen voor het goede doel
Goede doel was uiteindelijk snoepwinkeltje in de buurt. Ging best goed, totdat iemand naar ons huis belde en we straf kregen

sprinkhanen als huisdieren houden
vangen , en dan een glazen potje inrichten en ze daar in stoppen

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:44

oja we speelden ook 'schooltje' als we vans chool afkwamen Nagelbijten / Gniffelen

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:56

Om de een of andere vage reden kwam ik toen ik 4 was op het idee om 's ochtends vroeg op het aanrecht te klimmen en de medicijnenbak te pakken. Daar heb ik vervolgens een stuk of 5/6 van hetzelfde medicijn gepakt en opgegeten omdat het toch best lekker smaakte.. Bloos Mijn moeder kreeg er lucht van en ze vroeg of ik wat had gepakt, want als dat wel zo was moesten we meteen naar het ziekenhuis om mijn maag leeg te laten pompen zei ze. Ik schrok me natuurlijk helemaal rot dus ik bleef glashard volhouden dat ik dat niet had gedaan.. Daarna heb ik het nooit meer durven doen!

Gelukkig niks aan overgehouden en niks van mijn overdosis gemerkt Knipoog Dus het zal vast niet zo'n sterk medicijn zijn geweest, maar het was toch wel een beetje gevaarlijk Bloos!

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 21:27

Oooh. Wat herkenbaar. Ja Jezelf onder de lippenstift smeren, op de muur tekenen met krijt, parfum maken van bloemen, zusjes pesten (zij moest altijd de 'slechterik' van de Power Rangers zijn). Wat de powerrangers betreft. Dat speelde ik met een vriendinnetje en dan staken we elkaar met breinaalden Bloos!
Spice Girltje/ VengaBoytje voor de hele buurt.
M'n broer ging altijd doen alsof ik het paard was. Dat was erg gemeen Vork En in de tent zaten m'n broer en ik stiekem een rol koekjes te eten. Hij pakte een koekje. Nam één hapje. Brak hem doormidden en gooide hem naast mij op de grond. Vervolgens pakte ik de stukjes en at die op. En zo ging er een hele rol door.
xD Oh. Ik kan nog veelmeer verzinnen xD

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 23:26

me vriendin en ik vroegen ons af hoe brantnetelsoep wel niet smaakt, wij wat brantnetels gepakt en meet een steen fijn gestapmpt, vervolgens een vieze emmer pakken en daar koud water in doen en dan de brandnetel stukjes erin en doen roeren en TADAA, Erg lekke was het niet Tong uitsteken

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 23:32

Kattebrokjes eten!!!

En verder de haren van alle barbie's afknippen en verven, op de muur schrijven met lippestift en idd "parfum" maken van water en bloemetjes... Vervolgens hardstikke trots aan paps geven die deed alsof hij er superblij mee was en het heerlijk vond ruiken, arme man. Tong uitsteken

Enne... Besjes op elkaar knieen smeren (alszijnde bloed) en vervolgens huilend naar mama toe fietsen dat je gevallen bent, helaas werkte het na 1x niet meer.....

Chihiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 23:54

Haha!

Een gebreide trui die ik had gekregen bewerken met een schaar.
Ik vond de sneeuwpop die erop stond zo mooi dat ik hem aan de muur wilde plakken zodat ik hem goed kon zien.

In een tuincentrum de sproeiers aangezet (geen idee meer hoe) weet nog wel goed hoe erg ik geschrokken was, ik had me verstopt 2 paden verder, en zag hoe iemand ze weer uitzette. Toen aan mama verteld en smeken om snel naar huis te gaan.

En met vriendinnetjes lion king spelen,
of dierenambulance, en dan ''hopeloze'' diertjes mee naar huis nemen en verzorgen.
(de kat van de buren, kikkers, jonge vogeltjes, vlinders, sprinkhanen, lieveheersbeestjes)
Vork

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 00:02

plotie schreef:
Toen ik klein was en mijn zus braafjes naar de televisie aan het kijken was, heb ik een zware schoen tegen haar hoofd gegooid Ach gut

Gemeen! Wow! ROFL

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 00:07

Toen ik 2 was en mijn moeder visite had waarmee ze een borreltje dronk wilde ik steeds een slokje nemen... uiteindelijk dacht mijn moeder dat ik na 1 minislokje wel snel genezen zou zijn van het zeuren dus liet ze me haar volle glas wodka pakken en dat heb ik in 1 x achterover gegoten... en even daarna heb ik in de handtas van mijn tante (die toen dus op visite was) gepoept... Nagelbijten / Gniffelen (ik was vast dronken...)

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 00:16

Ik ging altijd met een vriendinnetje van mij als het warm weer was een kleedje op de stoep leggen bij mij in de straat en dan bloemen verkopen voor een paar cent Clown Bloemen hadden we gewoon overal geplukt en het verkocht helaas niet zo goed Bloos haha