Ik denk niet dat vrienden moeilijk aan doen, of verwacht je dat wel van sommige? Want iedereen weet toch wel dat als je een eigen huis hebt, je ook je eigen regels hebt. En schoenen uitdoen is echt niet zeldzaam
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanling schreef:@ bijoukimmie: jij komt zeker veel bij de gamma?
runningkawa schreef:Ik zeg altijd, ik heb een huis om in te leven.
Daar is mijn vloer ook naar, maar ook mijn bank. Wil bijv geen stoffen.
Ik heb honden en die mogen erop.
Maar ook de vloer moet gewoon makkelijk zijn.
Voor mezelf (als de telefoon gaat en ik met modder schoenen toch naar binnen ren) maar ook voor het bezoek.
Stofzuig daarna wel weer en klaar
Breitling schreef:Ik denk eerlijk gezegt ook dat dat met opvoeding te maken heeft. Ik ben er mee opgevoed dat je je schoenen uittrekt als je bij iemand anders en thuis naar binnen gaat. Ik vind dat dus ook niet vreemd. Als je altijd overal met je schoenen naar binnen gaat kan ik me voorstellen dat je dat raar vind.
Over honden op de bank wij hebben ook duitse herders gehad maar die kwamen echt niet op de bank. Mijn broer laat ze wel op de bank en dat is ook aan de bank af te zien. Binnen een maand was zijn mooie leren bank een gesloopte bank.
Natuurlijk is een huis om in te leven maar ik hoef er geen vieze of kapotte bende te hebben. Ik heb het weleens gedaan vroeger even snel met mijn stal schoenen naar binnen, alles onder het zand mijn moeder was dan woest! Dus denk wel dat ik het van huis uit mee heb.
Maar ik laat niet mijn vloer en kleed naar de knoppe gaan omdat mijn visite perse schoenen aan wil houden. Dan zit ik met een lelijke vloer en een ranzig kleed.
Nadya schreef:Cremellogek, dan heb jij vast geen lichte stoffen bank. Wij wel, zo'n joekel met allemaal heerlijk zachte kussens
.
cremellogek schreef:Ikke niet nee, maar mijn vriend wel, en toen heb ik ook tegen hem gezegd, wie koopt er nou een lichte stoffen bank?Das vragen om problemen..
Vanwege mijn stofallergie is vloerbedekking 100x beter dan tegels, zeil, laminaat, ofzo.. Want op gladde vloeren blijft alles rondzweven en daar ga ik verschrikkelijk van niesen. Bij vloerbedekking blijft het gewoon op de vloer liggen, en dan kan je alles zo opstofzuigen. Het is een misverstand dat vloerbedekking onhygienisch is, je moet het alleen wel goed en regelmatig reinigen..