Ik wil een BH die lekker zit!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Ik wil een BH die lekker zit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 12:00

Ik kan met mijn studentenbudget ook nooit een goede sportBH vinden, want eigenlijk wil ik die wel.
Ik heb nu dus eigenlijk 65D. Vind dat maar eens Boos!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 12:21

En die nieuwe sportBHs van Nike? M'n zusje heeft ook 65D en bij haar zitten die goed Lachen

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 12:25

ik zweer bij marlies dekker bh's.
Wel erg prijzig, maar nooit meer last van irritaties van bh's.
Heb opzich een vrij standaard maat,maar precies een rare vorm tiet ofzo (schijnt te komen doordat de ene zo'n 2 cm lager begint dan de ander).

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 12:27

Ik ga eind volgende week even de Hünkemoller leegshoppen. Heb een nieuwe BH en nieuwe Bikini nodig. Misschien dit jaar eens een Boerkini Clown Knipoog Moet ook nieuwe kleding hebben en haarverf en kappertje... God Knipoog Maarre ik koop mijn strings bij de Zeeman dus wat is er mis mee? Haha!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 12:29

Amanda_T schreef:
chipieke schreef:

waarom moeten ze lachen?

Hier een goed voorziene bokker met cup E Haha!

Ik haal mijn bh's in Hunkemöller. Ik laat me telkens opmeten en laat die dames daar zelf de bh's uitkiezen, en daar kies ik dan weer uit!

Zo weet ik zeker dat ik een goedpassende bh heb. En van die beugels heb ik echt geen last... Als je beugels prikken heb je niet de goede maat vast!

En elke keer kom ik thuis met mooie, zelfs sexy lingerie! Ik weet m'n kerel wel te vermaken telkens ik van daar kom Knipoog

Dames met grotere borsten mogen gerust gezien worden hoor, maar dan moet je wel jezelf een beetje laten zien Knipoog

Ik had het meer over het feit dat ik mijn bh's haal bij de zeeman, niet het feit dat ik een cup D heb, daar is niks geks aan haha Clown ...Maar de meeste mensen denken volgens mij bij zeeman, aan goedkope prul, maar de bh's daar zijn echt goed! Lachen

ow, okee Haha! Nu zie je maar dat ook een brunette zich kan vergissen Tong uitsteken

De bh's van zeeman zou ik persoonlijk zelf nooit kopen... Ik durf nooit zeggen of ze echt gaan passen en vind het zelf dus veiliger bij een erkende zaak langs te gaan Lachen

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:35

Idd de smooth curves bh van de hunkemoller Ja
Heb nog nooit een bh gehad die zo lekker zit, en staat nog mooi (vooral onder kleding, geen randjes) ook!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:58

Ik heb altijd dat er afdrukken van die bandjes in mijn schouder staan en als ik die bandjes losser doe, dan zit het weer te los. Heb meestal bh's van de Hema, maar die rekken wel vrij snel uit en dan zakken ze af... Clown

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:00

Ik heb neit echt jouw probleem, maar ik heb wel het probleem dat ik nergens in de stad gewone BH's kan vinden! Alleen maar Push-ups! En die hoef ik niet.

hadas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:21

Spirit schreef:
Ik heb altijd dat er afdrukken van die bandjes in mijn schouder staan en als ik die bandjes losser doe, dan zit het weer te los. Heb meestal bh's van de Hema, maar die rekken wel vrij snel uit en dan zakken ze af... Clown

ik heb dan BH's van de livera maar heb het zelfde probleem!!! Hoeland duurt het bij jou voor dat ze uitrekken?
Verder heb ik ook moeite met het vinden van een goedie BH die niet na 1 a 2 keer dragen afzakt. Ik heb maat 70D en in een sport BH al helemaal niet te vinden Boos!

Ik blijf volgen voor goeie ideeen Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:43

Verschilt een beetje, maar die bandjes rekken het snelst uit, daarna ook de onderkant zeg maar (hoe heet dat eigenlijk?)... Na een paar keer dragen al (weet niet precies hoe lang). Ik heb het ook wel met andere bh's gehad trouwens hoor, maar met die van de Hema merk ik het wel het meest.

Misschien toch maar eens voor een wat duurdere gaan kijken...

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:46

Hier een 80E, en ondersteunig is meer dan gewenst. Zeker omdat je geen Berta wil worden bij het paardrijden!
Daarom draag ik het allerliefst gewoon een sportbh! Bij de hönkemöller 20-30 eu, en hij zit heerlijk, alleen moest ff wennen met aantrekken Knipoog

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 15:02

ja meld me ook 75F ik ga altijd naar de dikke tieten winkel die maten gaan vanaf D75 en dan gaan ze tot I ofzo en de omvang ook meer dan 100 ze kosten wel 50 tot 90 euro maar dan heb je ook wat die dames die meten je eerst en vanuit daar kan je je wensen geven het zijn ook mooie sexy bh eerst liep ik ook in die houdskleuren toen was ik 14 jaar en had een cupD en een klas genootje zei he!! die bh heeft mijn oma ook Koe en toen een tijd maar 2 over elkaar aan gedaan om alles maar wat op teliften en toen een keer goed laten na meten en dan maar duur maar wel primma donna,s (DAT IS HET MERK)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 15:08

Ik heb gewoon van de Hunkemoller zwarte en witte. Zitten heel goed en zijn maar 15€.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 15:09

xCarlyx schreef:
die zwarte van de Hema! Zitten heerlijk Lachen

Die heb ik ook Haha! Gewoon die simpele naadloze met beugel, zitten heerlijk Haha!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 15:10

Ik raad je de BH's van Chantelle aan Ja . Kost je wel 50 euro maar dan heb je ook zeker wat. Ze zitten echt super, de bandjes zakken niet af en ze sluiten perfect aan! Ze zijn iig te koop bij Livera, misschien ook bij Hunkemöller.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 15:17

Ik heb alles van Primadonna. Idd, ook bij de Livera vandaan. En dat alles op den duur uitlubbert en afzakt is normaal. Je moet ze wel regelmatig vervangen.

Do's bij het wassen: in een lingeriezak en op niet al te hoge temperatuur wassen.
Don'ts bij het wassen: niet in de droger stoppen, gaat de rek er nog sneller uit, altijd gewoon laten drogen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 15:21

ik heb het opgegeven met bh's ik heb van mijn leven (bijna 50 jaar) nog nooit eentje gevonden die ik langer dan een half uur aan kon hebben voor er iets ging knellen of irriteren. Ik draag nu alleen nog maar verhullende slobberkleren en nooit meer een bh.......

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:14

marlies85 schreef:
Je bent niet de enigste...heb allerlei BH's in de la liggen.Voorgevormt, sport, met beugel, zonder beugel....Maar weet eigenlijk nog steeds niet welke maat ik heb Bloos ...Zonder beugels is er niks aan het handje, maar zodra ik een BH aan heb met beugels of de voorgevormde varianten dan heb ik flinke bobbels boven op m'n borsten.Erg irritant!Iemand tips om te meten welke maat je nodig hebt?

Als je die flinke bobbels bovenop je borsten ziet, dan heb je een te kleine cup-maat.
Dus als je een cup groter neemt, verdwijnen de bobbels!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:18

Ik vind de BH's van Dyanne ook heel fijn.
Ik heb ze van allerlei soorten en merken. Mijn motto is gewoon even goed passen en je goed laten adviseren, met name in de maat kan het per merk een groot verschil zijn.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:22

Het nadeel van Hema is dat D meestal omtrek 90 heeft, Alleen A en B heeft wat kleinere omtrek, maar nog te breed voor mij. En ook Hunkemoller heeft vaak in de collectie hooguit 2 bhtjes voor me.. Of oma bh's, of gewoon simpel zwart of wit.. Nou ik wil ook wel eens leuk lingerie, voor een normale prijs!
Laatst bijgewerkt door Daisies op 11-03-08 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:24

gewoon een goede lingeriezaak zoeken. Heel veel mensen hebben een verkeerde maat (meestal te grote onderwijdte en te kleine cup) en voor een goede bh is advies erg belangrijk!
Ik heb 80G en mij lukt het ook om een goede fijn zittende BH te vinden. Gelukkig maar, anders kon ik nauwelijks gewoon lopen zonder zere borsten!
Sportbh is idd lastig; ik heb nu een Glamorize van Neckermann en die is goed. Anita (dat merk van de positiekleren) heeft ook sportbh's voor zware belasting tot cup G.
En verder is er http://www.kiesdejuistesportbh.nl maar daar heb ik geen ervaring mee.

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 22:07

Ik ben groot fan van PrimaDonna. Hele mooie BH's, goede kwaliteit en ook in grotere maten.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:02

Morrie schreef:
ik heb het opgegeven met bh's ik heb van mijn leven (bijna 50 jaar) nog nooit eentje gevonden die ik langer dan een half uur aan kon hebben voor er iets ging knellen of irriteren. Ik draag nu alleen nog maar verhullende slobberkleren en nooit meer een bh.......

Alleen al als ik er aan denk wordt ik gek Nagelbijten / Gniffelen dat gaat bij mij juist pijn doen, zeker met paardrijden...

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:10

Ik heb 80B/C.
Koop tegenwoordig altijd bij de C&A, zitten bijna altijd meteen goed.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 15:35

beantsje schreef:
gewoon een goede lingeriezaak zoeken. Heel veel mensen hebben een verkeerde maat (meestal te grote onderwijdte en te kleine cup) en voor een goede bh is advies erg belangrijk!

Hier ga ik ook in mee. Ik heb dan 'maar' een grote C-cup, maar de goedkopere bh's (van c&a, h&m, hunkermuller,..) knellen of irriteren mij altijd wel op één of andere manier. Gewoon eens een namiddag uittrekken om naar een GOEDE lingeriezaak te gaan (hunkermuller valt daar dus niet onder), daar beginnen met je te laten opmeten... En laat de verkoopsters dan hun werk maar doen. Op een uurtje tijd kan ik gemakkelijk 30 verschillende bh's geprobeert hebben. Verkoopsters brengen ze aan, zorgen dat ze goed zitten (lengte schouderbandjes,..) en helpen je de best passende te kiezen.

Goed, je zit (met een 'normale' maat) wel in een prijsklasse van 50-100€, maar dat is het waard! Ik voel zelfs niet dat ik een BH aanheb!
Ik vind marie-Jo, PrimaDonna en marlies dekkers (de simpele modelen)topmerken..