Ik heb nu dus eigenlijk 65D. Vind dat maar eens
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Moet ook nieuwe kleding hebben en haarverf en kappertje... God
Maarre ik koop mijn strings bij de Zeeman dus wat is er mis mee?
Amanda_T schreef:chipieke schreef:
waarom moeten ze lachen?
Hier een goed voorziene bokker met cup E
Ik haal mijn bh's in Hunkemöller. Ik laat me telkens opmeten en laat die dames daar zelf de bh's uitkiezen, en daar kies ik dan weer uit!
Zo weet ik zeker dat ik een goedpassende bh heb. En van die beugels heb ik echt geen last... Als je beugels prikken heb je niet de goede maat vast!
En elke keer kom ik thuis met mooie, zelfs sexy lingerie! Ik weet m'n kerel wel te vermaken telkens ik van daar kom
Dames met grotere borsten mogen gerust gezien worden hoor, maar dan moet je wel jezelf een beetje laten zien
Ik had het meer over het feit dat ik mijn bh's haal bij de zeeman, niet het feit dat ik een cup D heb, daar is niks geks aan haha...Maar de meeste mensen denken volgens mij bij zeeman, aan goedkope prul, maar de bh's daar zijn echt goed!
Nu zie je maar dat ook een brunette zich kan vergissen 
Spirit schreef:Ik heb altijd dat er afdrukken van die bandjes in mijn schouder staan en als ik die bandjes losser doe, dan zit het weer te los. Heb meestal bh's van de Hema, maar die rekken wel vrij snel uit en dan zakken ze af...
en toen een tijd maar 2 over elkaar aan gedaan om alles maar wat op teliften en toen een keer goed laten na meten en dan maar duur maar wel primma donna,s (DAT IS HET MERK) xCarlyx schreef:die zwarte van de Hema! Zitten heerlijk
Gewoon die simpele naadloze met beugel, zitten heerlijk
. Kost je wel 50 euro maar dan heb je ook zeker wat. Ze zitten echt super, de bandjes zakken niet af en ze sluiten perfect aan! Ze zijn iig te koop bij Livera, misschien ook bij Hunkemöller. 
marlies85 schreef:Je bent niet de enigste...heb allerlei BH's in de la liggen.Voorgevormt, sport, met beugel, zonder beugel....Maar weet eigenlijk nog steeds niet welke maat ik heb...Zonder beugels is er niks aan het handje, maar zodra ik een BH aan heb met beugels of de voorgevormde varianten dan heb ik flinke bobbels boven op m'n borsten.Erg irritant!Iemand tips om te meten welke maat je nodig hebt?
Morrie schreef:ik heb het opgegeven met bh's ik heb van mijn leven (bijna 50 jaar) nog nooit eentje gevonden die ik langer dan een half uur aan kon hebben voor er iets ging knellen of irriteren. Ik draag nu alleen nog maar verhullende slobberkleren en nooit meer een bh.......
dat gaat bij mij juist pijn doen, zeker met paardrijden... beantsje schreef:gewoon een goede lingeriezaak zoeken. Heel veel mensen hebben een verkeerde maat (meestal te grote onderwijdte en te kleine cup) en voor een goede bh is advies erg belangrijk!