Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:tsssk geef jezelf eens gauw een flinke schop onder je hol!!
Iedereen moet werken om zijn centjes te verdienen, dus ook jij !
Ik heb een enorm grote hekel aan uitkeringtrekkers die eigenlijk totaal niks mankeren... wel kunnen paardrijden, maar werken neeee dat kunnen ze niet... weinig respect voor zulke mensen.
Dus evenmin voor mensen die zich ziek willen melden omdat ze geen zin hebben
Barmat schreef:Iedereen heeft weleens een baaldag, maar tja... als DAT dan al een reden is om thuis te blijven zou je je moeten schamen!
Faelivrin schreef:Ik wil gráág werk hebben. Kom maar op met dat werk
Breitling schreef:Het lijkt wel of tegenwoordig iedereen nog maar partime wil werken en dat dat genoeg is. of zie ik dat verkeerd......
wennie schreef:Ik moet 2 april naar t ziekenhuis en dus en dag ziekmelden. En daar voel ik me al verschrikkelijk schuldig over...
Chiqa schreef:Breitling schreef:Het lijkt wel of tegenwoordig iedereen nog maar partime wil werken en dat dat genoeg is. of zie ik dat verkeerd......
Hoe bedoel je dat dat genoeg is? Dat moet toch iedereen voor zichzelf weten?
Breitling schreef:Dat moet iedereen ook zelf weten maar tegen woordig vind iedereen 24 u werken al vermoeiend en te veel dat is nog niet eens een fulltime baan. Zelfs jongeren die net van school komen die roepen ik ga echt niet 40 uur werken.
En dan heb ik het over gewoon gezonde luie mensen.
Niet over mensen die lichamelijk in mindere toestand zijn.
Dan denk ik een fulltime baan is toch normaal?