Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

tita schreef:Het is niet verboden in Nederland wel is het verboden om zomaar dat bord te verkopen bij een maskramer of een blokker
teven vind ik deze uitspraak niet juistCitaat:Bij ons gebeurde er dus dingen. We hadden lichten uit gedaan, ouija bord, kaarsjes ernaast. Vragen gesteld en op een gegeven moment gingen de kasten open en vielen er dingen naar beneden. Ik ben toen hard weggerend en nooit meer die kamer in gewees
Het is namelijk zo dat je niet zomaar een geest kan afwimpelen je moet namelijk altijd een sessies netjes stoppen.
Deze bokker had namelijk of waarschijnlijk te maken met een goede geest, een slecht geest zal je achtervolgen.
Zelf geloof ik in geesten sterker nog ik zie regelmatig een geest.
Een goede vriend van mij is jaren gek geweest, zijn vriend is in een inrichting gekomen..deze jongens deden nogal banketstaaf en lacherig tegen de geest..waarop op de geest antwoorden
"iedere keer als jij lach, zie je mijn gezicht"
helaas de jongen werd "gek"
Ik zou zeggen begin er niet aan en dat je informatie opvraagt is ookal een slecht teken

__Shannon schreef:Misschien dat het door het vele glaasje draaien komt, maar ik heb altijd het idee dat er iemand achter,
naast of voor me staat. iemand die me de hele dag volgt. heel raar. als ik in bed stap bv heb ik het idee dat
er 'meer' in mijn kamer is .. soms heb ik periode's waarbij ik de angst heel erg heb, maar soms heb ik er helemaal geen last van ..

smeetjoew schreef:Brrr... Oke. Het is dus echt zo.
Klinkt iig heel slecht, aangezien er zoveel zeggen er nooit aan te beginnen. Vreemd iets vind ik, want waarom zou het zo reageren op een 'spelletje' en niet in het dagelijkse leven? Door de sfeer?
tita schreef:"iedere keer als jij lacht, zie je mijn gezicht"
daNiielle_ schreef:tita schreef:"iedere keer als jij lacht, zie je mijn gezicht"
Ik word al bang als ik een eng gezicht in de spiegel trek.
heel erg maar dit is wel een leuke opmerking in zo'n serieus topic
Redrumfox schreef:Dat ze een keer Boe doen vind ik niet zo heel eng maar als ze me zomaar opeens voor altijd gaan stalken zou ik compleet gestoord worden.

en dat veel mensen zich ook iets verbeelden waar ze echt in geloven katiavl schreef:Ik denk dat in deze gevallen mind a powerfull thing isen dat veel mensen zich ook iets verbeelden waar ze echt in geloven

denk er niet tesimpel over en probeer het niet uit