Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Honeybee schreef:Ik kom nu net bij de bloemist vandaan en heb aldaar het rouwstuk besteld.
Dit rouwstuk zal ter waarde van 220 euro zijn, inclusief het lint. Ik ben er vanuit gegaan dat iedereen zijn/haar toegezegde bijdrage ook heeft gestort of daadwerkelijk gaat storten. Dit omdat ik zelf nu de helft van het bedrag heb voorgeschoten.
Straks zal ik de kaart gaan schrijven met daarop alle namen van de mensen die hieraan hebben bijgedragen. Deze kaart zal ik overhandigen aan Maaike haar ouders.
Voor wat betreft het rouwstuk, deze zal heel veel roze tinten bevatten. Bestaande uit onder andere Rozen en Gerbera's. Ik ga het stuk vanmiddag om 12.00 uur ophalen en ik zal er dan ook direct foto's van gaan maken.
Ik hoop hiermee iedereen voldoende te hebben ingelicht.
Honeybee schreef:Dank je wel... verslag en foto's volgen later. Ik moet eerst even bijkomen en helaas is er onderweg ook wat minder leuks gebeurt wat ik even moet verwerken.
Honeybee schreef:Dank je wel... verslag en foto's volgen later. Ik moet eerst even bijkomen en helaas is er onderweg ook wat minder leuks gebeurt wat ik even moet verwerken.