Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nathaliia schreef:ik vind dat het meisje nog wel een beetje jong is dus daarom het leeftijdsverschil naar mijn mening te groot..
en via een chatsite..
ik vind het niet verstandig..
) hessel schreef:lijkt me ook niks als er geen/weinig vertrouwen is

hallow schreef:Nathaliia schreef:ik vind dat het meisje nog wel een beetje jong is dus daarom het leeftijdsverschil naar mijn mening te groot..
en via een chatsite..
ik vind het niet verstandig..
Je hoort natuurlijk veel over chatsites enzo. Maar als je echt voorzorgmaatregels neemt (zorgen dat er ouderlijk gezag of in ieder geval een vriendin bij is, op een openbare plek) dan gaat dit prima. Ik heb mijn vriend ontmoet via bokt en een keer afsproken. Dit met een vriendin erbij en (zonder dat ik het wist) mijn ouders er ook bij (die hadden zich achter een krantje verstopt om te controleren of het geen man van 40 was i.p.v een jongen van 17)

) en zochten we hem... ja waar moet je naar zoeken als je alleen foto's en 1 keer hem op de cam had gezien
op een gegeven moment fietsten we langs een bankje waar twee mensen hun krant opheefden toen wij langs kwamen (weinig aandacht aan besteed, ik dacht dat het gewoon een oud stelletje was) uiteindelijk gevonden en thuis aangekomen ging hij zich even opfrissen en toen werd het nieuws verteld dat ze ons bespioneerd hadden

) In het begin heeft iedereen een mening over, ook de mensen die er de ballen verstand van hebben...Is even heel irritant, maar het went..Na een tijd is het "nieuwe" eraf en is er niet zo veel aandacht meer voor
Als ze wat voor elkaar voelen en hij haar wensen op seksueel gebied respecteert, is het dus geen enkel probleem 
dat vertrouw ik niet zo .. Maar goed, ander verhaal

hallow schreef:Nou ik had mijn ouders uiteraard op de hoogte gesteld van hem. Op een dag hadden wij afgesproken en ik heb gevraagd of mijn ouders het erg vonden dat ik hem op zou halen op het station samen met een vriendin.
Eigenlijk vonden ze dat niet zo'n goed idee maar uiteindelijk zijn ze ermee akkoord gegaan.
Die dag was ik samen met een vriendin op het station(zo stijf van de zenuwen als maar kon) en zochten we hem... ja waar moet je naar zoeken als je alleen foto's en 1 keer hem op de cam had gezien
op een gegeven moment fietsten we langs een bankje waar twee mensen hun krant opheefden toen wij langs kwamen (weinig aandacht aan besteed, ik dacht dat het gewoon een oud stelletje was) uiteindelijk gevonden en thuis aangekomen ging hij zich even opfrissen en toen werd het nieuws verteld dat ze ons bespioneerd hadden
maar mensen niet.
) Ten vierde: Hij kan makkelijker misbruik maken van haar vertrouwen. Als je zelf nog jong bent, dan moet je nog veel dingen leren en ontdekken. Een jongen heeft ondertussen al meer ervaring opgedaan dan een meisje van 16. En zeker op seks-gebied en eventueel relaties.