Mijn verhaal :)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mijn verhaal :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:54

Vreselijk! En dan die leraren die je gewoon negeren... Wat is er mis met je vragen hoe t gaat??? Echt belachelijk!

Wat dat betreft kun je beter vragen hoe het met iemand is en eens een arm om iemand heen slaan. Men is vaak veel te bang iemand verdrietig te maken, terwijl t de ander vaak zo goed doet een luisterend oor te hebben...

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 14:59

Ik denk dat veel mensen in je nabije omgeving zich destijds wel voor hun kop konden slaan, vooral nu bekend is geworden dat het echt wel iets was, en niet iets "bedachts".

Het is echt super dat je er zelf bent om het na te vertellen! Het zusje van een vriend van mij is overleden hieraan. Heel veel succes verder!

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:00

pff nikki je heb het ooit allemaal wel eens verteld maar zo word het echt duidelijk

van school enzo had je verteld en wat de mensen deden ja

sterkte verders nog he

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:01

Ik weet waarover je het hebt... M'n zus heeft een hersentumor gehad maar bij haar waren ze er wel veel sneller bij.

Goh meid, hoe heb je het al die tijd doorstaan! Ben benieuwd naar de rest van je verhaal!

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:04

Goh meis, als ik het zo lees ben ik nieuwsgierig naar de rest, ook omdat je nu blijkbaar toch nog achter je pc zit en van alles kunt doen! Een vriendin van mij heeft ook vorig jaar opeens te horen gekregen dat ze een hersentumor had, maar gelukkig is zij ook weer bijna helemaal hersteld! Maar jij hebt wel een hel doorgemaakt de afgelopen jaren dat je het nog niet begreep.

Mooi dat je het zo kunt opschrijven allemaal. Ik ben benieuwd naar het verdere deel van je verhaal!

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:05

Wat heb jij veel meegemaakt zeg!
Ik snap echt niet dat mensen zo onaardig tegen je kunnen doen.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:10

Jeetje wat een verhaal, en vreselijk om mee te maken, gelukkig ben je er goed door gekomen.
Je wordt vaak niet vrolijk van dit soort verhalen, in ieder geval gefeliciteerd met je genezing en hopelijk
blijft het voor de rest van je leven weg. En veel plezier met je paarden.....ze zien er leuk uit.....
In inderdaad raar gedrag van volwassen mensen, dat ze het moeilijk vinden maar om je negeren is helemaal absurd.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:21

jeetje ben echt helemaal stil wat een verhaal. echt walgelijk hoe die leraren reageren en zelfs hoe ze doen ook de directeur! lief dat hij tenminste zijn excuses aanbood! baahh wat een walgelijke leraren dat gedrag van hun dat ze jou negeren! na alles wat je meemaakt een excuses zou al heel wat zijn,

heb je er nog wat aan overgehouden als ik vragen mag?

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:22

Meid super dat je bleef volhouden en niet aan jezelf getwijfeld hebt, jij weet tenslotte het beste of je pijn hebt of niet!
Dat van de artsen ken ik, gelukkig niet in zo'n ernstige vorm als jij, als ik destijds niet had volgehouden had ik nu in een rolstoel gezeten want het zat immers tussen mijn oren Rolleyes
Zo gauw artsen geen oorzaak kunnen vinden dan is het direct niks of het gaat wel weer over. Belachelijk.
Ga je de huisarts nu ook nog vervolgen of dat niet? Hij is immers heel erg nalatig geweest!

Vind je vader zijn reactie ook best raar/ cru toen je hem belde met het nieuws dat je een hersentumor hebt, alsof je daar grapjes over zou maken.

hoe gaat het nu met je? Ben je nog aan het revalideren of ga je weer naar school of ben je aan het werk?
Meid echt klasse van je!

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:24

Jeetje, ben hier even stil. Lekkere huisarts is dat, NOT. Ben blij dat alles is goed gekomen.
Die leraren vind ik ook niet normaal, een excuse-je kon er minstens toch wel vanaf?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:32

* Valt stil * Hoe de leraren ook reageren vind ik not-done.

Gelukkig gaat nu alles goed Lachen Ik ben erg benieuwd hoe het verder afloopt.

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:37

Normaal ben ik niet zo'n lezer.....zeker niet met lange verhalen.Jouw verhaal heb ik echt met kippenvel zitten lezen,echt bizar!!
Ik hoop dat het nu goed met je gaat,sterkte Ach gut

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:42

Echt een heftig verhaal Verdrietig

Helina0611

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:43

jemig.... weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.

zo'n huisarts had al veel eerder actie moeten ondernemen, heb je eigenlijk al gedacht aan een klacht in te dienen bij het tuchtrecht?

en die leraren hadden in de ziekte periode wel iets van zich mogen laten horen, ik zou als ik jou was het gewoon benoemen, wedde dat ze met een mond vol tanden staan. (geleerd in me opleiding)

ik ben blij voor je dat alles tot nu toe redelijk afloopt. wat zijn de rest verschijnselen..?

Ik volg je verhaal omdat het interessant is vanwege mijn studi(ben verpleegkundige) en dit is niet niks voor zo'n jong meisje!

sterkte leef met je mee Franca

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:47

tjee wat een verhaal hoe reageerde je huisarts? hij heeft met je leven gespeeld door je nooit door te verwijzen....

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:48

Jeetje, Nikki..... ik weet echt effe niet wat ik ervan moet zeggen. Je zal zo'n huisarts hebben... Ach gut

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:48

Jeetje meid!!
Ik heb je 1 keer gezien bij Elise en wist wel dat je ziek was geweest, maar zo erg!
Ik zag de titel 'mijn verhaal' staan en ik dacht: laat ik het eens even lezen. Ik had niet in de gaten dat jij het was, pas toen ik even in je profiel keek..

Het is echt niet normaal dat mensen in je omgeving eerst zo hebben gereageerd! Die dokter moet op een bepaald moment toch ook serieus onderzoek gaan doen als het niet overgaat!

Gelukkig heb je het allemaal overleeft!
Veel sterkte verder

-×××- Manon

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:02

Pfoe, wat een verhaal zeg! Knap dat je zo sterk in je schoenen bent blijven staan! Veel sterkte nog met het verdere herstel!

Liefs, Ambiiee!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:03

jeetje wat een verhaal..
meestal lees ik niet van die lange verhalen maar dit..
echt vreselijk! hoop dat het nu goed met je gaat,
en ben benieuwd naar de rest van je verhaal!
echt belachelijk hoe de leraren en leerlingen zich tegen over jou hebben misdragen.
vreselijk...
sterkte.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:06

Nu heb ik ook het 2de deel gelezen
wel goed dat de directeur zijn excuses aanbood en een bos bloemen stuurde hoewel dat het toch niet kan goedgepraat worden..
Pff echt heftig wat jij hebt meegemaakt Ach gut

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:14

ik herrinder het nog toen je ziek was,
heb het topic toen ook gevolgd en als vele van hier een kaartje gestuurd.
vind het mooi, dat je t in een verhaal opschrijft Lachen

groetjes michelle

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:18

Jeetje, krijg er ontzettende kippevel van! Wat een verhaal! En dat je grapjes maakte over je tumor is helemaal niet zo gek. Zouden veel mensen doen, omdat het op dat moment nog niet echt tot je doordringt. Hoe is het nu met je? Of komt dat in het volgende deel? Weet verder niet hoe ik moet reageren! Goed dat jullie wel doorgezet hebben! En die leraren dat is te triest voor woorden.

Strawberry_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:21

Heftig.. Heb er gewoon geen woorden voor, kippenvel..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:24

Jeetje meisje! Dat is niet niks!! Nog beterschap, het is niet makkelijk!!

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 16:29

Jemig he!

Heel veel sterkte!