Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Colinda schreef:arghhhhhnee he ... ik heb het gemist !!!!!
![]()
![]()
was druk in huis...met de paarden... kreeg onverwacht visite ...sjips...
terwijl ik het zelfs in m'n agenda gezet had... om te kijken![]()
komt hier herhaling van???? (zal ook wel weer niet)...
Sorry, Monnik... had je graag willen zien![]()
groetjes
. Maar ik was zo verstandig de video in te schakelen voor het geval ik te laat zou zijn.... Ik heb het zelf net bekeken. Verschrikkelijk om jezelf zo terug te zien
!! Wat praat je raar hè op televisie..... Hmmm een filmster zal ik wel nooit worden, maar ik heb in ieder geval die auto
!!!
! Het gebeurd je per slot van rekening niet iedere dag dat je een auto van 23.000 euro wint. Daarnaast heeft Skyradio de 25% kansspel belasting op zich genomen dus praat je over een prijs van een kleine 29.000 euro
. Das niet niks.
!!! Monnik schreef:Nou ik heb het op video hoor, dus als je het wilt zien dan geef je maar een gil. Was te laat thuis, was ook bij de paarden. Maar ik was zo verstandig de video in te schakelen voor het geval ik te laat zou zijn.... Ik heb het zelf net bekeken. Verschrikkelijk om jezelf zo terug te zien
!! Wat praat je raar hè op televisie..... Hmmm een filmster zal ik wel nooit worden, maar ik heb in ieder geval die auto
!!!
wil ik graag zien
als je nog eens in de buurt bent & je hebt de videoband 'toevallig' in je auto liggen
wilde vroeger nl. wel altijd actrice oid worden (maar ja.. wie niet?!)