Toen ik mn vorige berichtje ging ik eigenlijk ook naar de garage om lege flessen in een tas te doen maar ben toch maar op bokt gegaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sorriso schreef:Ik ben één keer drie keer, ja DRIE keer de trap op gerend, om boven aan te komen en totaal vergeten te zijn wat ik nodig had... Dan gewoon 10 minuten nadenken, weer naar beneden lopen, op de bank ploffen, het me dan weer herinneren, weer naar boven, etc... Je snapt 'm. Bij de 4e keer was het me gelukt, door het steeds hardop te herhalen...
Heel erg die keer, is nooit meer zo erg voorgekomen. Gelukkig maar, anders had ik me echt even na laten kijken!
Dat had ik laatst, toen heb ik nog tegen moeders gezegt, dat ik mezelf toch echt eens na moest kijken. Sinds die dag heb ik op mijn werk (verkoopster in camera's/pc's/laptop/printers) altijd een papiertje in mn borstzakje. Als de dood dat ik straks voor een klant 80 keer heen en weer de waarderuimte moet om een laptop voor meneer te halen, maar type nummer niet kan onthouden. Hahaha.
En net als velen van jullie, naar boven lopen om iets te pakken, en dan niet meer weten wat je wou pakken. Of iets heeeeel anders meenemen en echt totaaaal iets anders gaan doen dan je van plan was ooit.
Loop ik naar de keuken om iets te pakken. Vervolgens sta ik daar en denk ik: 'Wat ging ik nou pakken?'
Op zulke momenten begin ik echt aan mezelf te twijfelen, maar zo te zien ben ik niet de enige haha
Roosjesgat schreef:Haha, heel herkenbaar. Heb ook wel eens met een proefwerk, zit met iemand te kletsen en moet mn naam opschrijven. Ik praat dan bijvoorbeeld met Mariska. Schrijf ik naam: Mariska opOf een pen zoeken en tot de ontdekking komen dat je die in je hand hebt

dit topic is zo herkenbaar

En dat beessie je maar nakijken als je weer terug naar de kast loopt hihi