Haarborstel pakken en met een theezakje terug komen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Margoooo

Re: Haarborstel pakken en met een theezakje terug komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:23

Ik lig echt dubbel Haha!

Toen ik mn vorige berichtje ging ik eigenlijk ook naar de garage om lege flessen in een tas te doen maar ben toch maar op bokt gegaan Tong uitsteken

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 22:16

agh zo had ik vandaag dat ik een hele ham (dus een grote) in de gootsteen legde inplaats van een mes..... Nors opkijken

En een keer het mandje onder de klapmachine( vleesware verpakker van de ah) op de toonbank zet en vervolgens met de klapmachine ga werken en een collega vraagt waar in hemelsnaam mee bezig ben en dan nog zeg zie je nog.... Op dat moment drong het tot me door..... ben niet Blond

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 22:39

Sorriso schreef:
Ik ben één keer drie keer, ja DRIE keer de trap op gerend, om boven aan te komen en totaal vergeten te zijn wat ik nodig had... Dan gewoon 10 minuten nadenken, weer naar beneden lopen, op de bank ploffen, het me dan weer herinneren, weer naar boven, etc... Je snapt 'm. Bij de 4e keer was het me gelukt, door het steeds hardop te herhalen...
Heel erg die keer, is nooit meer zo erg voorgekomen. Gelukkig maar, anders had ik me echt even na laten kijken! Tong uitsteken

Oh zo herkenbaar. Nagelbijten / Gniffelen Dat had ik laatst, toen heb ik nog tegen moeders gezegt, dat ik mezelf toch echt eens na moest kijken. Sinds die dag heb ik op mijn werk (verkoopster in camera's/pc's/laptop/printers) altijd een papiertje in mn borstzakje. Als de dood dat ik straks voor een klant 80 keer heen en weer de waarderuimte moet om een laptop voor meneer te halen, maar type nummer niet kan onthouden. Hahaha. Clown

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 23:55

Ik heb tentamens, en moet zeggen dat ik nu meer dingen door elkaar haal dan normaal. Bijvoorbeeld dat ik naar beneden ren om iets dringends te vragen aan mn ma, beneden gekomen weet ik écht niet meer wat ik wou vragen Koe En net als velen van jullie, naar boven lopen om iets te pakken, en dan niet meer weten wat je wou pakken. Of iets heeeeel anders meenemen en echt totaaaal iets anders gaan doen dan je van plan was ooit.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 00:26

Haha, zulk soort acties heb ik ook altijd. Haha! Loop ik naar de keuken om iets te pakken. Vervolgens sta ik daar en denk ik: 'Wat ging ik nou pakken?'
En ik heb ook heel vaak dat ik het verkeerde in de prullenbak gooi. Sta ik bijv. met mijn telefoon en een papiertje bij de prullenbak, gooi ik mijn telefoon erin i.p.v het papiertje. Clown

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:38

Haha dat heb ik ook heel vaak Tong uitsteken Op zulke momenten begin ik echt aan mezelf te twijfelen, maar zo te zien ben ik niet de enige haha Haha!

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 15:56

Roosjesgat schreef:
Haha, heel herkenbaar. Heb ook wel eens met een proefwerk, zit met iemand te kletsen en moet mn naam opschrijven. Ik praat dan bijvoorbeeld met Mariska. Schrijf ik naam: Mariska op Clown Of een pen zoeken en tot de ontdekking komen dat je die in je hand hebt Tong uitsteken

Dit is inderdaad ook heeeeel erg bekend ja. Ik zoek echt ALTIJD mijn telefoon, die ik ook altijd op dat moment in mijn hand heb Tong uitsteken

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 16:15

ROFL dit topic is zo herkenbaar

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 16:34

Ik ben vaak dingen kwijt. Bijvoorbeeld stromesje. Ik zoek en zoek overal.
En zo gaat dat 10 minuten door en dan sta ik stil, vraag me af wat ik nu eigenlijk aan het zoeken ben?

Blond. Clown

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 16:39

Ik heb heel vaak dat ik me moet haasten en even snel naar boven ren om bijv. een schoolpas te pakken, dan ben ik boven en weet ik echt niet meer wat ik toch moest halen. Clown

Of dat ik na het smeren van mijn brood de boter in de kast zet en de hagelslag in de koelkast. *LOL*

Of me toch afvragen waar mijn sleutels zijn, alles afzoeken en naar de rest schreeuwen dat ze er niet aan moeten zitten en dan heb ik ze vast. Huilen van het lachen

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 22:43

Ik had gister ook weer zoiets, paard gelongeerd en daarna even in de paddock laten staan, dus ik loop naar mn kast om mn halster te pakken, en denk oh ik neem ook gelijk mn deken mee en borstels, kom bij mn paard om dr eruit te halen... Potver nog halster vergeten Clown En dat beessie je maar nakijken als je weer terug naar de kast loopt hihi

tummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 22:56

haha...
zoiets heb ik ook vaak...
vriendin van mij ook... heeft ze met een wc papiertje haar make-up eraf gehaald... wil ze da papiertje door de wc spoelen gooit ze per ongeluk haar mobiel erin en spoelt door... oeps..