Denken dat je iets vergeten bent..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

OemmiejO

Re: Denken dat je iets vergeten bent..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 21:20

Ik heb dat áltijd. Ik ben altijd zo bang dat ik de deur bij de paarden open heb laten staan.. Nagelbijten / Gniffelen

edit; en dan stel ik me ook helemaal de gevolgen ervan voor. Wij hebben een hele grote vijver en dan zie ik zo voor me dat mn paard door mijn schuld verdrinkt. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 21:48

Ja, elke dag als ik naar school moet en de deur achter me dicht trek twijfel ik heel hard; Heb ik sleutels? Mobiel? Heb ik dat schoolboek d'r nou nog wel ingedaan?! En dan weet je zèker dat je het nìèt hebt gedaan, blijkt dat je het wèl hebt gedaan.

Heel vervelend xD.

xDreamerx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 21:51

haha erg herkenbaar!
Vooral als ik weg ga en ik doe de deur achter me dicht heb ik altijd het gevoel dat ik iets vergeten ben. Indd Mobiel, sleutels, verslag weet ik veel Clown

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 22:05

Ik denk dat bijna iedereen hier wel last van heeft. Ik heb het zelf ook heel vaak. Als ik van huis wegga, loop ik vaak nog een keer terug om te kijken of ik de gaskraan wel heb dichtgedraaid (die staat bij mij altijd dicht ivm met mijn kat die nog weleens op het aanrecht loopt en de knoppen van mijn kookplaat zijn makkelijk te draaien). En het gebeurt ook regelmatig dat ik niet meer weet of ik mijn auto nou op slot heb gedaan, het raam wel dichtgedraaid heb en op stal de lichten uitgedaan heb, de ketting aan zijn staldeur heb gedaan (anders maakt ie zelf zijn deur open), etc. Bij mij komt het ook weleens voor dat ik inderdaad iets vergeten ben en dan ben ik altijd toch weer blij dat ik nog even terug ben gelopen Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 22:55

Haha elke ochtend moet ik tot 5 tellen met de dingen die ik mee móet.

1. Mobiel
2. Buskaart
3. Huissleutel
4. Fietssleutel
5. Kluissleutel van school

Pling

Lieset

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:03

Zo herkenbaar.
Ik heb regelmatig het gevoel dat ik iets vergeten ben. Of wat hier al vaker gezegd is, dat je naar boven of beneden loopt en niet meer weet dat je ging doen. Erg irritant. Dan loop ik maar weer terug naar waar ik vandaag kwam en vaak weet ik dan weer wat ik ging doen.

Als ik weg ga ergens moet ik altijd alles dubbel controleren. Veel dingen doe je op automatisme. Dan ben ik altijd bang dat ik iets vergeten ben ofzo, dus ga ik het nog maar een keer controleren. Zeker als het om dingen gaat die niet van mij zijn.

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 17:21

Ja dat heb ik ook wel eens als ik naar school dan doe ik de huisdeur achter me dicht en heb ik de hele tijd het gevoel dat ik iets vergeet. Of als ik op de fiets weg ga van stal denk ik wel eens dat ik het klipje van zijn stal vergeten ben dicht te doen.

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 21:03

aaaaaaaaaltijd, sleutels, telefoon, deur of op wedstrijd.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 21:05

laatst heb ik het nog gehad..
ik dacht dat ik mn mestspullen in de stal had laten staan.. ik helemaal terug gefietst om het te checken..
en ze stonden keurig naast mn stal Tong uitsteken

maar zal er niet aan moeten denken dat mn pony strax vast zit in een mestvork Boos!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 01:54

Vreselijk! Haha!
Ik heb het ook best wel vaak en als ik dan vraag aan mijn stalgenoot of ze even wilt kijken, blijkt dan toch dat ik het wel gedaan heb. (zoals bijvoorbeeld voer klaar zetten of eten geven) en het stomme is dat ik me niet kan herinneren dat ik dat gedaan heb!

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 02:21

Oh bah, ik ken het indd..
Maar meestal als ik dan zie dat ik het niet vergeten ben, kan ik wel weer terughalen wanneer ik het dan wel gedaan heb Lachen

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 08:39

Fijn op om te lezen dat er meerdere mensen zijn die hier last van hebben.
Bij mij is het echt dwangmatig. 10 talle keren kijken of ik het de stekkers uit het stopcontact heb getrokken, of ik de deuren op slot heb gedaan, het licht heb uitgedaan. Dit heb ik ook bij mijn paard, heb ik de riek wel uit haar stal gehaald, heb ik de bandages afgedaan, zit haar deken wel goed vast enz enz. Als ik twijfel kan ik maar beter teruglopen want ik denk dan gelijk wat er allemaal kan gebeuren als ik die deur niet dicht heb gedaan of haar deken niet goed vast heb gemaakt.
Op stal weet iedereen dat ik deze tik heb. Mensen controleren met mij mee en roepen al als ik bij de staldeur van mijn paard sta en mijn kast "Soraya je staldeur is dicht en kast is op slot".
Echt erg hoor.

Dit heeft te maken dat je met hele andere dingen bezig bent als met het sluiten van deuren enz. Je doet dat gewoon automatisch en in je hoofd ben je al bezig met wat je allemaal nog moet doen, zoals boodschappen enz.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 08:48

laatst dacht ik ik vergeet iets, o ja mijn bril.He waar is mijn bril, dus ik vraag aan mijn man heb je mijn bril gezien? Vraagd hij ben je die kwijt,ja zeg ik.Dat men je echt,ja zeg ik weer.Nou hij zit op je neus, ha ha.

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 14:46

Daar heb ik soms idd ook last van, maar meestal is het dan wel écht zo. Vork

Ik ging bijvoorbeeld een keer een nachtje bij een vriendin logeren en ik dacht al dat ik iets vergeten was.. Bleek dus dat ik was vergeten schoon ondergoed mee te nemen Nagelbijten / Gniffelen

En ik heb ook al een paar keer gehad dat ik bij een vriendin ging logeren en dat we de volgende dag gingen paardrijden, vergat ik steeds m'n rijlaarzen. Clown

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 17:59

altijd, zo vervelend!

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:03

Ik heb dat altijd met de pil. Word ik 's nachts wakker en dan ga ik eerst een kwartier liggen nadenken of ik hem wel genomen heb en dan tegen de tijd dat ik er bijna zeker van ben doe ik tóch het licht aan om te kijken. Ben er net ook weer heengelopen, omdat ik door dit topic ging twijfelen Clown

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:09

Ik heb dat ook heel vaak..controleer ik tig keer of ik de staldeur wel dicht heb gedaan en mijn kast op slot...