'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Re: 'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:54

@Misja dat is wel heel erg. Nagelbijten / Gniffelen
Misschien kan je beter gemumifiseerd worden? *LOL*

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:04

Ja, ik vind ook dat Misja het goed zal doen in dit topic Knipoog

Maar ik kom ook even om het hoekje kijken, ben ook een verschrikking wat dat betreft..

Zo ben ik bijvoorbeeld een keer heel enthousiast de mesthoop in gesprongen (met als gevolg dat ik tijdens(!) de sprong een spierscheuring opliep in mn schouder...)

Als ik wat te drinken in moet schenken op verjaardagen enzo schenk ik het minimaal 1x naast het kopje/glas.

Ik ben ook erg goed in het tegen dingen aanlopen terwijl ik druk een andere kant op aan het kijken ben

Mijn vingers heb ik wel eens tussen een massieve eiken deur gekregen omdat het zo verschrikkelijk hard waaide...

Toen ik klein was (het is lang geleden, maar een prachtig verhaal) wilde ik speelgoed hebben wat in mijn broertje zijn kamer lag. Toen heb ik een emmer op mijn hoofd gezet met de gedachte, dan zien ze me niet... (precies... logisch). Toen ik het beruchte speelgoed veroverd had ben ik teruggekropen naar mijn kamer, wilde de drempel over lopen en ondervond tot mijn verbazing dat ik de drempel van de trap had gevonden (kletterde dus met een emmer op mijn hoofd en speelgoed van de trap af)

En zo kan ik nog wel een hoop prachtige verhalen vertellen, ik kom er alleen niet zo snel op Tong uitsteken

Maar ik heb *klopklop* nog nooit wat gebroken, wel veeeeeel gekneusd (en goed ook Knipoog)

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:14

Ik blunder ook maar al te vaak.
Niet alleen in grote gezelschappen, ook gewoon met m'n familie erbij.
Afgelopen kerstvakantie zaten we in Florida in een huurhuis, dus ik wil naar het zwembad lopen, zit nog een glazen deur voor... Je raad het al, ik knal tegen die deur aan.
En dan zal ik mezelf niet zijn als ik er niet nog een keer tegen aan loop...

Vorige week donderdag ook zo'n actie... Ik loop op school, door de aula op mijn pumps met gladde zool. Ik kijk niet uit waar ik loop, glij uit en ga vol tegen de grond, in de aula...

Dit zijn maar 2 voorbeelden, heb gelukkig nog nooit wat gebroken!
Als ik weer blunder meld ik het hier wel Tong uitsteken

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:16

Blunderaar meld zich. Ik maak ook (te) veel mee. Ik val, struikel enzovoort. Loop ik door de gang naast een vriendin, blijf ik haken achter een deur, zij: Waar is Margo nou? Clown En tegen muren, deuren en ramen aan lopen. Knoeien enz. Ik zat ook een keer op de fiets van een vriendin en kwam de bocht om. oliebol een auto, ik achteruit trappen. Maar er was geen achteruittrap rem. *beng* tegen de auto aan geknald Vork
Laatst bijgewerkt door Margoooo op 21-01-08 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:17

Ja pff, meld zich Clown

Tegen deuren aan lopen, me serieus OVERAL aan stoten (verzin het maar zo gek en ik stoot er tegen), op m'n werk (serveerster in restaurant) bijna tegen andere mensen aan lopen, of struikelen over het trapje ( ROFL )

Tsja, dat soort dingen.. Clown

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:23

Ik ben trouwens ook een keer (met iemand achterop) recht op een lantarenpaal afgereden, ik was me ervan bewust en in mijn poging om hem te ontwijken heb ik hem netjes geraakt Vork

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:47

nu loopt het topic eigelijk alleen als 'ongelukjes' maar niet als ECHT LBUNDERS die je ooit hebt gemaakt,, je ergens tegen aan stoten is geen blunder maar een ongelukje.... (ik hoop dat julie begrijpen wat ik bedoel),, dus vertel op met je jullie grappige blunders! Lachen

niet dat alle berichten zo zijn hoor, maar vele wel

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:51

is het een blunder wanneer mn vriend zegt bij een crematie: hier is het tenminste lekker warm...

buiten was het koud....

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:05

Blunderaar en ongeluk zijn mijn bijnamen Clown Ik blunder echt te veel.

*Aan het werk zijn, vracht moeten laden en lossen. Blijkt dat de chauffeur de containers niet helemaal goed vast heeft gezet waardoor container met bierblikjes etc. omgevallen was. Bijna alles opgeruimd als ik in een bierblikje grijp. Natuurlijk van schrik je vinger wegtrekken. Hierdoor had ik mn halve vingertopje nog maar, zo'n hap was er uit Vork En natuurlijk ook ik, die niet tegen bloed kan. Snel vinger in mn mond en naar binnen rennen. Loop je daar zo over t station..

En t leuke.. Het was kerstavond toen het gebeurde, leuk man, met kerst in het verband zitten Koe

*Ik kan gewoon geen dag zonder me érgens aan gestoten te hebben. Ik zit dan ook ónder de blauwe plekken.. Op mn werk sta ik ook bekend als de brokkenpiloot Clown

*Met uitgaan, van een podiumpje af springen en vergeten dat het glad is van het bier wat daar net op de grond gevallen was. Lag ik daar, midden in de discotheek languit op mn gat in het bier Clown

*Een bord naast je op de grond zetten zodat de kat hem kan af likken. Na 5 minuten op staan en mídden in datzelfde bord gaan staan.. Resultaat was overigens een kapot bord en een boze moeder.

En ga zo maar door, ik maak minstens 1x per dag een blunder..

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:38

marielle_p schreef:
nu loopt het topic eigelijk alleen als 'ongelukjes' maar niet als ECHT LBUNDERS die je ooit hebt gemaakt,, je ergens tegen aan stoten is geen blunder maar een ongelukje.... (ik hoop dat julie begrijpen wat ik bedoel),, dus vertel op met je jullie grappige blunders! Lachen

niet dat alle berichten zo zijn hoor, maar vele wel

Ja maar.. Als het je (zeer) regelmatig (zoals bij mij) gebeurt.. Dan vind ik het toch wel blunder Nagelbijten / Gniffelen
Offehm.. Tsja.. Op m'n werk ook, dan sta ik met m'n drankjes bij de hele verkeerde tafel Clown

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:41

Wat dacht je van:
In de 1e en 2e een jongen heel leuk vinden en hem OBL noemen (Orlando Bloom Lookalike) en dan in de 3e bij de profielkeuze lessen zitten en erachter komen dat hij bij jou in de klas komt.

En hij weet dus dat ik 1 van de mutsen ben die hem knap vind...
En dat hij OBL heet en waarom. Iemand gilde namelijk keihard door de aula toen we hem aanwezen: Hee hij lijkt inderaad op Orlando Bloom. En hij vond ons toen al verdacht...

Ik heb de hele proefles getracht mijn knalrooie kop in een boek te verberen...

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:43

Nog een lotgenoot, geloof ik Vork
Ben al een aantal keren tegen een lantaarnpaal aangelopen, struikel over mijn eigen voeten en heb het wel eens gepresteerd om in één dag welgeteld 23 keer mijn hoofd te stoten (waarvan 7 keer op dezelfde plaats, namelijk onder de trap, en niet dat die plek nieuw was want daar moet ik al jaren mijn schoenen onder vandaan halen Nagelbijten / Gniffelen )
Heb eens bij een jongen die ik leuk vond cola over de dure nieuwbeklede stoelen gesproeid, heel duur servies laten vallen bij mijn oma en zo kan ik nog wel even doorgaan!

lascolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:44

ik ben ook een blunderaar...
ik heb van een vriendin van mij een tik overgenomen... als ik iets laat vallen dan doe ik m'n handen omhoog zegmaar.. en vorige week liet ik zo'n dop van cola fles vallen.. en cola fles had ik in m'n hand.. en toen lag de cola op de vloer ipv in de fles...

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:45

Über kluns meld zich.
Ik krijg het voor elkaar om over een lier te struikelen die vlak voor mij op de grond ligt. Ziek
Ik heb constant paarden op me staan.
en ik stoot me regelmatig aan van alles en nog wat.
Ik heb toch echt een redelijk IQ maar als je soms hoort wat ik uitkraam! Hamer Frusty

we kunnen wel een Über Klunzen Clubje oprichten. Tong uitsteken

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:54

*meld zich nog een blunderaar*

vandaag nog ik keek naar rechts en liep min of meer tegen een paal aan Clown

kreeg laatst ook een deur niet open terwijl het geen moeilijke deur was

naja heb heel veel blunders Clown

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:55

Vanmiddag had ik nog een blunder. Bloos

Paar jongens hadden lol met een ballon. ( Nors opkijken ) En ik keek omhoog naar die ballon, en die jongens waren er achteraan aan het vangen.
Toen knalde ik er dus vollop tegenop. Bloos

Mijn teen breekt ook wel vaak. Nagelbijten / Gniffelen

Oja, en met sokken aan doen op 1 voet staan, en vervolgens keihard voorover vallen. Bloos

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:56

Ik bedenk me opeens weer 2 blunders...
* Een deur niet openkrijgen, en op het moment dat je hem openkrijgt de deur in iemands gezicht gooien Bloos
* Op school zit er glas in de deuren. Ik duw ze altijd open door tegen dat glas aan te duwen. Wat was er nou? Het glas was uit die deur, maar dat zag ik niet. Ik duw dus vrolijk tegen het gedeelte waar het glas hoorde te zitten en viel zo door die deur heen... Kwam net een hele kudde mensen langs Bloos

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:58

haha ik lich helemaal dubbel Nagelbijten / Gniffelen

een vriendin van me zat laatst op de fiets keek ze naar der schoenen had ze 2 verschillende schoenen aan een witte en een zwarte toen is ze maar snel omgekeerd naar huis om 1 van haar schoenen te wisselen Clown

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 22:15

Oh wat komen sommige dingen mij bekend voor Huilen van het lachen

* Een huisgenoot die de uitslag van voetbal niet wil weten, maar het zelf wil zien zondagsavond. Ik woonde hier nog maar net en vertelde dus doodleuk dat Groningen gewonnen had...
En een andere huisgenoot maar lachen, maar die 'voetbalhuisgenoot' vond het minder leuk... En wat voelde ík me lüllig Clown

* We zaten met wat huisgenoten te eten. Toetje was met slagroom. Doet een huisgenoot slagroom op z'n lepel en ruikt eraan (ik denk "zal ik em in z'n neus drukken? nee doe maar niet..." ), zegt ie "goh wat ruikt dit vreemd! Moet je es ruiken!", en ik met mijn domme kop doe et ook nog he, BAF die slagroom in me gezicht..

* Ik was op de Wii aant spelen met vrienden, zeg ik "Ik ben wel fanatiek met tennissen hoor!". Sla de 1e bal, was een beetje glad en hoplaaaaaa ik draai zo een rondje en kom half zittend/liggend terug op de bank Nagelbijten / Gniffelen

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 22:27

Hahahaha nou ik geloof dat ik me hier ookwel kan melden! Ik ben echt een super kluns! Zo ontzettend veel blunders.

Oogkas zwaar kneuzen omdat ik uitgleed over een kindvriendelijke stoeptegel Clown

Gewrichtje boven mijn schouder uit de kom. Wilde niet bij de mcdrive de spullen weggooien. Onder protest toch maar gedaan. Loop terug naar de auto, stap in, verlies mijn evenwicht en knal vol met mn schouder tegen het dakrandje Clown

Zo heb ik nog wel heel wat meer verhalen hahaha.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 23:00

S_zanne schreef:
we kunnen wel een Über Klunzen Clubje oprichten. Tong uitsteken

Hihi, meld mij ook maar aan als lid Knipoog

Btw échte blunders?
Zoals die keer in Zwolle - ik moest wat wegbrengen voor mijn vader - ik in de taxi vragen naar de kromme-elleboogweg oid. Man kijkt me verbaast aan. Dus ik nog eens op de envelop kijken, en ja, stond er toch echt..
Zegt de taxichauffeur 'Laat mij eens zien'. Ik geef 'm de envelop. Zegt ie 'Tja, da's in Meppel, dit is Zwolle'... Frusty
Of die keer in Parijs. Uit eten met vriendje, was hartstikke gezellig.
Ik wil mijn jas van de kapstok halen, valt de kapstok om...midden op een tafel van een heel gezelschap... Eeh, hoe zeg je oeps op z'n Frans? Ziek

Om maar wat te noemen...

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 23:02

*Meldt zich*

Ik ben vreselijk goed in blunderen.....
Deurposten zijn voor mij onmogelijke dingen, die schuiven volgens mij gewoon een paar cm op als ik er doorheen wil, neem altijd het bochtje te krap.
Net als deurklinken, ook heel leuk, om een of andere reden blijf ik daar opvallend vaak met mijn mouw aan hangen.
Cola, fijn spul, borrelt altijd over het glas heen als ik inschenk, terwijl ik volgens mij toch echt iedere keer oplet dat ik het glas niet gelijk vol gooi.
Voordeur proberen open te doen met oud & nieuw terwijl iedereen buiten stond, sleutel wilde niet draaien dus een beetje wringen waarop de sleutel afbrak en er niet meer uit te krijgen was. Vervolgens kwam ik tot de conclusie dat ik de verkeerde sleutel had.
Mijn vriend heeft me vorig jaar voor mijn verjaardag een Nintendo Wii cadeau gedaan, heeft ie nog spijt van Clown Dat polsbandje zit namelijk niet voor niks aan die controller kwam ik achter toen hij uit mijn hand schoot en voor een mooi gat in het raam zorgde.
Ik heb mezelf weleens in mijn voet geschoten met een luchtbuks, doet au.
Op het Schouwburgplein in R'dam vastzitten met de hak van je laars in die rotroosters, laars uit moeten trekken en dan vervolgens hard trekken om hem los te krijgen. Onderste deel van de hak brak *uiteraard* af waarna ik nog verder moest.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 23:03

Oh, en pas geleden ben ik met wat een onschuldig spelletje leek vol door het raam van de schuurdeur heen geknald. Dubbel glas nog wel *LOL* zat ook behoorlijk wat vaart achter.
(En het eerste wat mijn vader zei was: IS HET RAAM NOG WEL HEEL? Sta je daar dood te bloeden. Nagelbijten / Gniffelen )

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 23:05

Zo heb ik bij de paarden weleens in de blubber gezeten met mijn laars. Hard je voet omhoogtrekken dus...
Plop! Voet schoot uit de laars, en door die kracht kieperde ik vol achterover... Juistem, in de drek dus Clown Ik zat echt van mn kont tot mn haar in de drek~!

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 23:06

*Persoon die vanmiddag nog over dr eigen benen struikelde meldt zich Haha!