Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sweetheart schreef:Jeetje meis.... dat is niet niks. Zou je geen slot op je deur kunnen maken zodat je kamer in iedergeval een veilige plek is waar je je spulletjes kan bewaren?
Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt. Heel veel sterkte!
Rooobin: Zou je alsjeblieft wat duidelijker je verhaal willen vertellen en duidelijker willen typen. Het helpt vaak al heel erg als je leestekens gebruikt en je verhaal voor het plaatsen nog eens doorleest.
denice schreef:ik heb net ten hore gekregen dat hij morgen voor in ieder geval 4 weken het huis uit gaat..
Ik stel me dit soort dingen altijd voor van, dat gebeurt ons niet, verweg.. maar nu ineens zit je er middenin!
Cayenne schreef:Misschien een handige tip: Er bestaan van die kleine maar hele stevige en zware kluisjes.
Schaf er eentje aan (ze zijn rond de 30 euro of 40 euro) en leg daar je dure spulletjes in wanneer je thuis bent. Misschien kun je je kamerdeur ook op slot doen?
Ik ken dit probleem, en zo heb ik het ook een tijd aangepakt. Op die manier waren mijn spullen tenminste veilig. Je kunt ze zelfs vastschroeven aan de muur of een kast.
Verbrand aub het papier met je pincode!
KiWiKo schreef:natuurlijk gebruikt hij drugs......... de enige reden om van je familie te stelen is als je verslaafd ben aan iets, alcohol, gokken, drugs......
Dat is de enige reden voor iemand om familie op de tweede plaats te zetten
KiWiKo schreef:eerst een kluisje kopen zodat hij niet bij jouw geld of andere waardevolle spullen kan.
Ik zou inderdaad met je ouders praten dat hij een intensiever begeleidings traject krijgt, want dit gaat niet goed....... das duidelijk!
Veel sterkte meis!!