bah, verwarming stuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melkbus

Re: bah, verwarming stuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 00:04

Esther_1985 schreef:
tja ik weet hoe het is..
Paar weken terug kwamen vriendlief en ik thuis en deed de ketel het niet meer (geen warm water en verwarming) Direct de woningbouw gebeld (half negen 's avonds) en een storingsnummer gekregen.. Wat blijkt, na half negen komen ze niet meer, we zouden de volgende ochtend teruggebeld worden en dan moest er iemand komen. Volgende dag werd ik maar niet gebeld en heb ik zelf maar weer gebeld. En wat krijg je dan te horen: Morgen komt er iemand langs mevrouw. Nou lekker dan, zit je twee dagen zonder warm water en verwarming. Vond het schandalig!

Ja hallo, we trekken even een zak monteurs open. Zo werkt het dus niet meer. Er is een enorm tekort aan technisch personeel. Het is hard en zwaar werk op onmogelijke tijden omdat tegenwoordig iedereen werkt (en onze monteurs ook graag op normale tijden werken). Waarschijnlijk zijn jullie jonge mensen zonder kleine kinderen dus geen spoed.
Ik vind het schandalig dat men tegenwoordig maar denkt dat alles direct en nu moet!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 00:05

WIj hebben geen cv we hebben 1 oude kachel die staat in de woonkamer en in de badkamer, keuken en mijn slaapkamer hebben we van die energie zuinige electrische kacheltjes die je alleen aan zet als je in de kamer bent.. mn vader vind cv duur en overbodig haha jaa wij leven zuinig en milieubewust! Nja ik mis een cv niet echt eigenlijk! Sterkte iig hou je fleece dekentje maar lekker warm om je heen! Haha! Gelukkig vriest het niet meer zo!

edit: lees dat het gefixt is! Fijn dat ze zo laat nog zijn gekomen zeg!! Jeetje wat heeft die monteur het druk zeg!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 11:10

ja, echt respect voor die man. heb ik ook wel gezegd hoor. en hij was nog buitengewoon vriendelijk ook. als ik in zijn schoenen had gestaan had ik een en al saggo geweest;) bah, hele dag werken... hij had zijn vrouw en kinderen ook nog thuis zitten EN nog niet gegeten dus...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 11:11

melkbus schreef:
Ja hallo, we trekken even een zak monteurs open. Zo werkt het dus niet meer. Er is een enorm tekort aan technisch personeel. Het is hard en zwaar werk op onmogelijke tijden omdat tegenwoordig iedereen werkt (en onze monteurs ook graag op normale tijden werken). Waarschijnlijk zijn jullie jonge mensen zonder kleine kinderen dus geen spoed.
Ik vind het schandalig dat men tegenwoordig maar denkt dat alles direct en nu moet!

haha niet zo aangevallen voelen joh;) iedereen wil alles graag meteen. klopt. ach ik ben al lang blij dat t nu warm is hier:) heerlijk genieten terwijl ik olibollen probeer te bakken:P

maar wees jij maar blij met je gouden mannetje:)

melkbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 13:41

Haha, ja frustratie van jaren kwam er even uit Sorry.

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 14:17

Wij hadden hier precies hetzelfde... Op 1e kerstdag! Clown

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 14:20

ja wij dus 2e ook wel:)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 22:29

Wat fijn dat hij het weer doet zeg Haha!

Raar he, je mist iets pas als het er niet meer is, normaal vinden we alles maar vanzelfsprekend, maar als het kapot is...
Jij zit er in ieder geval weer warmpjes bij Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 00:17

ja dat is idd zo. we zijn echt verwent wat dat betreft...