Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
brendalevita schreef:jah ik vindt ook dat ze het de laatste dag pas zouden moeten kunnen ophalen,scheelde een hoop ergenis!!!
Judith_ schreef:brendalevita schreef:jah ik vindt ook dat ze het de laatste dag pas zouden moeten kunnen ophalen,scheelde een hoop ergenis!!!
Ken al zat mensen die al meerdere weken vuurwerk in huis hebben, je kan het hier wel op 31 dec. gaan verkopen maar op de zwarte markt komen ze er weer heel makkelijk eerder aan.
chickey schreef:Ik heb ook echt een hekel aan vuurwerk. Dat geknal de hele dag om je heen. En dan die bende na afloop... Nee echt niks waard... Ja of ze zouden alleen nog maar siervuurwerk mogen verkopen ofzo. Die knallen zijn toch niks waard
marleentje94 schreef:Vuurwerk, ik vind siervuurwerk wel mooi, maar de geknal die zijn zo stom
garny95 schreef:Def schreef:5 minuutjes geleden hebben mn buurjongens een boete gekregen voor het afsteken van vuurwerk voordat het mag
Zo, fijn te horen dat er ook nog wat aan gedaan kan worden, dan ga ik bellen als het hier in de buurt uit de klauwen loopt.