Pff wat ik nu weer meemaak.. hondje gevonden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Roosmarijn_

Re: Pff wat ik nu weer meemaak.. hondje gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:20

Je hebt zeker goed gehandelt. Straks had hij daar de hele nacht gezeten..
Ik hoop dat hij weer een goed tehuis krijgt.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 23:42

Ik vind ook dat je goed hebt gehandelt hoor!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 13:02

Ik had hetzelfde gedaan!
Weet je al iets?

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 13:03

Ben benieuwd of het hondje nog is opgehaald!
Vind dat je goed gereageerd hebt!

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 15:49

Goed van je hoor! Ik had niet kunnen slapen, wetende dat er ergens nog zo'n beestje aan een ketting in de kou zat, zonder eten en drinken.

Ik heb ook eens een hondje gevonden, echt een schatje, een lief wit poedeltje. Bleek naderhand dat het hondje van een bejaarde dementerende vrouw was, die tijdens het uitlaten van het hondje vergeten was dat ze de hond aan het uitlaten was. En dus zonder hondje weer naar huis gelopen was. Ik kreeg als bedankje een geweldig grote bos bloemen en een boekenbon van de dochter van die vrouw. Diezelfde dochter heeft het hondje toen ook zelf in huis gehouden. Ze was bang dat haar moeder vaker het hondje zou vergeten, of misschien ook zou vergeten uitlaten/eten geven.

Was een erg aardige vrouw, die dochter, dus ik heb er wel vertrouwen in dat "mijn" hondje goed terecht gekomen is. Hopelijk komt het met "jouw" hondje ook weer helemaal goed.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 16:15

Britty schreef:
Goed van je hoor! Ik had niet kunnen slapen, wetende dat er ergens nog zo'n beestje aan een ketting in de kou zat, zonder eten en drinken.

Ik heb ook eens een hondje gevonden, echt een schatje, een lief wit poedeltje. Bleek naderhand dat het hondje van een bejaarde dementerende vrouw was, die tijdens het uitlaten van het hondje vergeten was dat ze de hond aan het uitlaten was. En dus zonder hondje weer naar huis gelopen was. Ik kreeg als bedankje een geweldig grote bos bloemen en een boekenbon van de dochter van die vrouw. Diezelfde dochter heeft het hondje toen ook zelf in huis gehouden. Ze was bang dat haar moeder vaker het hondje zou vergeten, of misschien ook zou vergeten uitlaten/eten geven.

Was een erg aardige vrouw, die dochter, dus ik heb er wel vertrouwen in dat "mijn" hondje goed terecht gekomen is. Hopelijk komt het met "jouw" hondje ook weer helemaal goed.

Jeetje dat is ook erg! Maar goed dat jij er op dat moment was dan anders had het heel anders kunnen lopen! Gelukkig hebben ze besloten dat die mevrouw maar geen hondje meer moest hebben! Zij kon er ook niks aan doen natuurlijk maar gelukkig is het zo gelopen!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 23:18

ik heb bij een dierenambulance stage gelopen. Zodra er een hondje werd gemeld wist ik vrijwel zeker dat er binnen een half uurtje al een telefoontje kwam van een bezorgde eigenaar en verwees ze door naar de vinder. Vaak belde de vinder dan nog even op om te melden dat het hondje was opgehaald en dat ze een grote bos met bloemen en/of geld hadden gehad.

(ontopic)
Zo had ik een keertje een man die(huilend) opbelde dat zijn hondje ( meen een herder) weg was gelopen en hem richting de snelweg had zien gaan. Ik kreeg een 2e lijn en vroeg de man even te wachten en het was de vinder. Dus het was gelijk weer goed.

Ik hoop dat die mensen het hondje ook hebben opgehaald en dat het niet de bedoeling was het hondje zolang in de vrieskou te laten zitten

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 23:22

Pf dat is dan inderdaad maar goed gedaan van je, ik vind het erg sneu om dat dier zolang buiten te laten zitten. Ik snap al niet dat je je hond meeneemt als je boodschappen gaat doen, wat is de meerwaarde voor je hond?
Uitlaten kan dan beter daarna ofzo, vastgebonden lijkt mij geen uitje en zeker niet met dit weer.
Maar goed dat je zo oplettend was, ik hoop dat hond en eigenaar herenigd zijn.