Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katuwr schreef:Nou ik moet zeggen dat het mijn eerste keer ook wel érg pijnlijk was, hadden jullie daar ook last van?
Maar dat is wel lief van hem danEnja, bij ons komt het "rustig aan doen" (als je het dat zo kan noemen dan, zo rustig gaat het nou ook weer niet
) wel van allebei denk ik... Maar ik moet me soms wel een beetje inhouden
Omdat ik ook weet dat hij nog eh, nooit "het" heeft gedaan dus
Katuwr schreef:Nou ik moet zeggen dat het mijn eerste keer ook wel érg pijnlijk was, hadden jullie daar ook last van?
Maar dat is wel lief van hem danEnja, bij ons komt het "rustig aan doen" (als je het dat zo kan noemen dan, zo rustig gaat het nou ook weer niet
Anthea schreef:Katuwr schreef:Nou ik moet zeggen dat het mijn eerste keer ook wel érg pijnlijk was, hadden jullie daar ook last van?
Bij mij doet het nog steeds pijn, echt raar.
Kaitlin schreef:Dat kan toch niet goed zijn? of was het ironisch bedoeld?
Moet wel zeggen dat na de eerste paar keer ik de hele tijd het gevoel had dat er iets fout was gegaan en wieweet zwanger zou kunnen zijn.
Was ook dolgelukkig toen m'n maandelijkse feestje weer begon. Achteraf kan ik er echt om lachen.
Kaitlin schreef:Dat kan toch niet goed zijn? of was het ironisch bedoeld?
Moet wel zeggen dat na de eerste paar keer ik de hele tijd het gevoel had dat er iets fout was gegaan en wieweet zwanger zou kunnen zijn.
Was ook dolgelukkig toen m'n maandelijkse feestje weer begon. Achteraf kan ik er echt om lachen.
Anthea schreef:ksb schreef:Dat kan toch niet goed zijn? of was het ironisch bedoeld?
Nee, was serieus.
En hahaha dat heb ik ook, als ik 2 dagen overtijd ben ofzo ben ik echt zó bang dat ik zwanger ben.
Sirius_ schreef:normaal fem, maak je er een trend van
Kaitlin schreef:Owh oke, nooit afgevraagd hoe het komt, kan toch niet normaal zijn?