wanneer eerste keer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: wanneer eerste keer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 23:04

ja als je hem al zo lang kent is het inderdaad ook wel een ander verhaal. Deze jongen is voor mij wat dat betreft een vreemde. Maar de klik is er wel zeker en het voelt erg goed aan Lachen

RodeoRoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:14

Na 2 weken, maar ik kende hem al wel 1 jaar. Voordat we iets kregen waren we goed bevriend.

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:21

Bij mijn eerste "echte" vriendje duurde het 3 maanden. Ik was 15, hij 16. Hij was al ervaren, ik dus nog niet. Voordat ik iets met hem kreeg dacht ik altijd wohhhh, voor je 16e kan écht niet! Maarja toen dacht ik daar later dus iets anders over Bloos Maar ik deed het wel echt pas toen het goed voelde enzo dus heb er ook nooit spijt van gehad...
Nou heb ik ongeveer 3 weken een nieuwe vriend, en zijn de rollen omgedraaid Clown Maar ben dus ook erg benieuwd, hoe dit nu gaat lopen Clown Vind het wel leuk om dit topic bij te blijven lezen!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 23:22

hahaha ja, nou dan moeten we elkaar maar een beetje op de hoogte houden Tong uitsteken

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:25

Uhm..eerste nacht en morgen 5 jaar bij elkaar Lachen
Afgelopen zomer getrouwd.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 23:26

Zo zie je maar weer dat dat fabeltje van sex op de 1e date, fataal voor je relatie, nergens op slaat Lachen

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:26

Ja inderdaad! Jammer genoeg kan hij wel mijn berichten meelezen dus kan geen sappige details gaan vertellen Tong uitsteken

Edit; nog reactie op vorige bericht van Frouk
Laatst bijgewerkt door Katuwr op 14-12-07 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:28

Ja had ik eigenlijk ook moeten proberen als je daar zolang van bij elkaar blijft Tong uitsteken Haha oké, wachten kan natuurlijk nooit kwaad Clown

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 23:30

hahha nou moet zeggen dat het rustig aan doen vooral van zijn kant komt Lachen (ook omdat ik m verteld heb over mijn verleden, mijn 1e vriend was nogal een banketstaaf) hij wil gewoon dat het voor mij goed voelt, en wil alleen als ik er echt klaar voor ben, dat vind ik wel kei lief Lachen

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:31

Mijn eerste keer was niet eens zo bijzonder Bloos we wilden graag dat t bijzonder was, daarom ging t te geforceerd.
En nog een paar maandjes aangemodderd tot we ontdekten wat lekker was en wat niet Clown

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 23:32

hahaha nouja toen ik bij mn 1e ex uiteindelijk na een half jaar durfde bij m weg te gaan kwam ik er pas achter dat hij er sowieso nooit wat van bakte Vork

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:35

Nou ik moet zeggen dat het mijn eerste keer ook wel érg pijnlijk was, hadden jullie daar ook last van?

Maar dat is wel lief van hem dan Lachen Enja, bij ons komt het "rustig aan doen" (als je het dat zo kan noemen dan, zo rustig gaat het nou ook weer niet Tong uitsteken ) wel van allebei denk ik... Maar ik moet me soms wel een beetje inhouden Clown Omdat ik ook weet dat hij nog eh, nooit "het" heeft gedaan dus Tong uitsteken

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:42

Katuwr schreef:
Nou ik moet zeggen dat het mijn eerste keer ook wel érg pijnlijk was, hadden jullie daar ook last van?

Maar dat is wel lief van hem dan Lachen Enja, bij ons komt het "rustig aan doen" (als je het dat zo kan noemen dan, zo rustig gaat het nou ook weer niet Tong uitsteken ) wel van allebei denk ik... Maar ik moet me soms wel een beetje inhouden Clown Omdat ik ook weet dat hij nog eh, nooit "het" heeft gedaan dus Tong uitsteken

Was er altijd wel heel bang voor, maar heb er helemaal geen last van gehad,het was ook echt ongepland na een gezellige ontspannen avond, misschien dat dat er ook een beetje mee te maken heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 00:11

Katuwr schreef:

Bij mij doet het nog steeds pijn, echt raar. Clown

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 00:15

Anthea schreef:
Katuwr schreef:

Bij mij doet het nog steeds pijn, echt raar. Clown

Dat kan toch niet goed zijn? of was het ironisch bedoeld?
Moet wel zeggen dat na de eerste paar keer ik de hele tijd het gevoel had dat er iets fout was gegaan en wieweet zwanger zou kunnen zijn.
Was ook dolgelukkig toen m'n maandelijkse feestje weer begon. Achteraf kan ik er echt om lachen. Clown

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 00:15

Na hoelang nog dan? Een vriendin van mij heeft er ook heel erg lang last van gehad, die is daar ook voor naar de huisarts gegaan. Daar kwam geloof ik niet echt iets uit en is ook gewoon over gegaan.
Bij mij ging het na een tijdje gelukkig wel gewoon over, had daarna nergens meer last van.

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 00:16

Kaitlin schreef:
Moet wel zeggen dat na de eerste paar keer ik de hele tijd het gevoel had dat er iets fout was gegaan en wieweet zwanger zou kunnen zijn.
Was ook dolgelukkig toen m'n maandelijkse feestje weer begon. Achteraf kan ik er echt om lachen. Clown

Haha dat heb ik ook vaak gehad, blij blij om ongesteld te zijn Tong uitsteken Ik slikte wel gewoon de pil maar ben niet de beste slikker... Vergeet hem iets te vaak, heb nou elke dag mijn wekker op 18.30 staan maar als mijn telefoon er een keer niet is vergeet ik het ook meteen weer Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 00:20

Kaitlin schreef:

Nee, was serieus. Knipoog
En hahaha dat heb ik ook, als ik 2 dagen overtijd ben ofzo ben ik echt zó bang dat ik zwanger ben. Huilen van het lachen

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 00:24

Anthea schreef:
ksb schreef:

Nee, was serieus. Knipoog
En hahaha dat heb ik ook, als ik 2 dagen overtijd ben ofzo ben ik echt zó bang dat ik zwanger ben. Huilen van het lachen

Owh oke, nooit afgevraagd hoe het komt, kan toch niet normaal zijn?
Als ik de pil slik heb ik er echt geen last van, maar als ik de pil niet slik, zit ik echt met nood scenario's in m'n hoofd, haha! Clown

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 01:20

Sirius_ schreef:
normaal fem, maak je er een trend van Clown

Klinkt een beetje sletterig hè? Clown Maar heb nog maar 4 bedpartners gehad dus ik banketstaaf een end weg maar t stelt niks voor. Dromen
Enne, Frouk, foto? Misschien ken ik hem wel!

Overigens noem ik het niet 'wachten'. Het is gewoon een 'beveiliging' voor jezelf. Je weet maar nooit wat voor gek je voor je hebt zitten. Spijt van met iemand het bed in duiken is volgensmij het meest kl*terige wat je kan overkomen.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 01:22

Ohja, in mijn laatste relatie (die momenteel aan een zijden draadje hangt) is 'het' al gebeurd na nog geen maand. Maar; ik kende hem al héél lang. En het voelt gewoon super goed en vertrouwd. Heb er geen spijt van en ga dat ook niet krijgen. Het is een bewuste keus, hebben er veel over gepraat en het voelt gewoon oké.

Heb je je vriend al gevraagt hoe hij er over denkt Frouk?

Halina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 01:46

Kaitlin schreef:
Owh oke, nooit afgevraagd hoe het komt, kan toch niet normaal zijn?

Ik heb me door de arts laten vertellen bij aardig wat vrouwen het daar zo erg gevoelig is.

Ik heb er een speciale zalf voor die licht verdoofd.
Nog nooit uitgeprobeerd want je moet het 1,5 uur van te voren opsmeren.
Alsof ik dat van te voren weet Clown

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 01:54

3 weken...
maar we zijn nog steeds bij elkaar al 5 jaar....

gr gemma

Vanillala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 02:16

Ja bij mij ook gelijk de eerste nacht al liggen eh- rommelen, nog niet helemaal want ik durfde niet. De eerste keer helemaal all the way was na iets meer dan een week. En nu drie jaar bij elkaar, dus het is inderdaad een stom fabeltje dat je niet gelijk/ te snel moet gaan rollebollen omdat dat slecht zou zijn voor je relatie.

Je moet het gewoon doen als je er klaar voor bent en je er zin in hebt. Ik was dat dus gelijk al, maar ik durfde niet goed, was bang dat ik het helemaal ging verprutsen en wilde hem niet gelijk wegjagen haha Bloos

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 03:10

Het ligt eraan of het puur lichamelijk is of niet.

Er zijn zat jongens geweest die ik net een uur kende en hoppa, geweldige seks en Doei, doei

Met mijn eerste vriendje heb ik 2 maanden gewacht (was ik 15), met mijn huidige vriend 4 dagen, maar die kende ik al 4 maanden. De eerste keer dat ik bij hem sliep hebben we ook echt alleen maar geslapen (hij met zijn hand op mijn buik, omdat ik buikpijn had van mijn menstruatie).