ik ben super blij met hem en wat iedereen er ook van vind, kan me niks schelen. ik heb trouwens altijd een vader gehad en ze zijn nooit gescheiden dus heb nog steeds een lieve vader

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:Musetta schreef:Mijn therapeut beweert trouwens hetzelfde.
Het "papa-syndroom"
Musetta schreef:Rienn schreef:
Het "papa-syndroom"
En mama syndroom ook.![]()
lor1_1984 schreef:Het "papa-syndroom"
Flor schreef:@Myukii - Tja niet iedereen is even begripvol. Maar wat vind jij dan een 'achterlijke leeftijd'? Hoe oud is de man waar je nu op valt?
Over dat papasyndroom.. tja ik zie er wel wat in. Mijn vader neemt een hele grote plek in in mijn leven.. dus een evt. vriend moet mij heel wat te bieden hebben wil hij een beetje voor me kunnen zorgen en wil ik het nog inspirerend en leuk vinden. Nouja en dat kunnen jongens van een jaar of 20 gewoon nog niet (tenminste, de meesten).
Myukii schreef:Ik heb dus net even aan een vriendin verteld over de man waar ik echt érg (te erg) verliefd op ben, nouuuu dat was dus geen strak plan. Ik dacht: als er op bokt mensen zijn die hetzelfde hebben, moet zij het ook kunnen begrijpen. Eeh, fout dus. “Zet hem uit je hoofd, hij is te oud, hij had al kinderen kunnen hebben. Weet je wel zeker dat hij geen kinderen hééft? Dan ben je straks pleegmoeder! Kom op Joyce, hij is echt te oud voor je, dat gaat nooit werken. Dat kan helemaal niks worden, ga toch op zoek naar iemand van je eigen leeftijd.”
Dus ik hou het maar bij mijn liefde voor mezelf houden, en hier op bokt jullie verhalen lezen, haha
Rinske schreef:Myukii schreef:Ik heb dus net even aan een vriendin verteld over de man waar ik echt érg (te erg) verliefd op ben, nouuuu dat was dus geen strak plan. Ik dacht: als er op bokt mensen zijn die hetzelfde hebben, moet zij het ook kunnen begrijpen. Eeh, fout dus. “Zet hem uit je hoofd, hij is te oud, hij had al kinderen kunnen hebben. Weet je wel zeker dat hij geen kinderen hééft? Dan ben je straks pleegmoeder! Kom op Joyce, hij is echt te oud voor je, dat gaat nooit werken. Dat kan helemaal niks worden, ga toch op zoek naar iemand van je eigen leeftijd.”
Dus ik hou het maar bij mijn liefde voor mezelf houden, en hier op bokt jullie verhalen lezen, haha
Zo reageerden vriendinnen van mij ook in het begin, ach, ze moeten er maar aan wennen. Er zijn ook heel veel mensen die het onderhand eerder zagen dan wij, die vonden ons al jaaaaren leuk bij elkaar passen
.
Flor schreef:Oedipus was toch verliefd op zijn moeder en vermoordde daarom zijn vader? Een Oedipuscomplex is dus als de zoon verliefd is op de moeder en zijn vader als concurrent ziet. Ieder kind heeft die fase, maar als het goed is gaat die ook weer voorbij.. maar niet bij iedereen dus.
toptoys schreef:Wij schelen ook 15 jaar.....voel je niks van hoor
Myukii schreef:Ik heb dus net even aan een vriendin verteld over de man waar ik echt érg (te erg) verliefd op ben, nouuuu dat was dus geen strak plan. Ik dacht: als er op bokt mensen zijn die hetzelfde hebben, moet zij het ook kunnen begrijpen. Eeh, fout dus. “Zet hem uit je hoofd, hij is te oud, hij had al kinderen kunnen hebben. Weet je wel zeker dat hij geen kinderen hééft? Dan ben je straks pleegmoeder! Kom op Joyce, hij is echt te oud voor je, dat gaat nooit werken. Dat kan helemaal niks worden, ga toch op zoek naar iemand van je eigen leeftijd.”
Rinske schreef:Myukii schreef:Ik heb dus net even aan een vriendin verteld over de man waar ik echt érg (te erg) verliefd op ben, nouuuu dat was dus geen strak plan. Ik dacht: als er op bokt mensen zijn die hetzelfde hebben, moet zij het ook kunnen begrijpen. Eeh, fout dus. “Zet hem uit je hoofd, hij is te oud, hij had al kinderen kunnen hebben. Weet je wel zeker dat hij geen kinderen hééft? Dan ben je straks pleegmoeder! Kom op Joyce, hij is echt te oud voor je, dat gaat nooit werken. Dat kan helemaal niks worden, ga toch op zoek naar iemand van je eigen leeftijd.”
Zo reageerden vriendinnen van mij ook in het begin, ach, ze moeten er maar aan wennen. Er zijn ook heel veel mensen die het onderhand eerder zagen dan wij, die vonden ons al jaaaaren leuk bij elkaar passen
.
Guinevere schreef:Ik meld me ook maar even.Ik val altijd op oudere vrouwen (jaar of 20 verschil). Geen idee waarom, maar vrouwen van mijn eigen leeftijd trekken me gewoon niet aan.