Huis afgebrand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annebe

Re: Huis afgebrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:36

sterkte!!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:36

Verschrikkelijk!! Dit is echt mn grootste nachtmerrie! Stal heeft hier al eens in brand gestaan, sindsdien ben ik panisch voor vuur!!
Wat een geluk dat jullie Max hebben zeg!! Superhond is het en hoop dat jullie nog lang van hem kunnen genieten! Sowieso al super dat jullie een herplaatser op leeftijd in huis hebben genomen OK dan!
En veel sterkte en succes met alles de komende tijd!

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:37

Jeetje meid wat een nachtmerrie.

Een lintje voor jullie hond Afgod

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:39

Wat vreselijk!
Hoe is de brand ontstaan?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:39

Verschrikkelijk zeg! Ik weet maar half hoe je je voelt, bij ons is vorig jaar de bovenverdieping uitgebrand door blikseminslag!
Maar wij hadden bijna alles nog!

Heel veel sterkte te komende tijd. Je moet weer helemaal opnieuw beginnen. Vreselijk! Hopelijk worden jullie door iedereen goed geholpen om zo snel mogelijk jullie leven weer op te pakken!

En Max, die verdient een lintje! Wat een geweldigde engel heb je in huis genomen!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:41

Jeetje wat een nachtmerrie zeg.. Scheve mond Lijkt me vreselijk om zo alles kwijt te moeten raken. Ach gut
Heel veel sterkte de komende tijd en wees idd maar extra trots op jullie hond. Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:42

Wat verschrikkelijk zeg! Wat een geluk dat jullie Max hadden, dat is echt jullie beschermengel geweest.
Heel veel sterkte de komende tijd Ach gut , en fijn dat jullie zo goed geholpen worden.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 19:43

brandverzekering was nog niet afgesloten, maar was nog niet overgezet op nieuw adres (we woonden er pas van september), echt dom dom dom!
Maar bon, we zien wel hé.... kan er me nu niet druk om maken eerlijk gezegd. Ben vooral blij dat we nog leven.
Maar er is ook veel kans dat het op de verzekering van huiseigenaar valt(wij huurden) omdat het miss iets te maken had met de constructie van de schouw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:44

Familie van me hadden ook een oud huis, schouw leek uit.
Huis is afgefikt, bleek later bij onderzoek dat de mantel van de schouw te heet is geworden, dus in de mantel, dat zie je niet van buiten afaan.

Gelukkig hadden jullie een geweldige hond! Wens jullie heel veel sterkte

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:44

ik hóóp het voor je dat het verzekerd wordt, anders is het knap l*llig!
Hoe is het ontstaan?

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:47

Jeetje, dat is even schrikken!
En Max is geloof ik wel de held in dit verhaal.
Sterkte!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:51

Mijn hemeltje lief wat een nachtmerrie Bloos!
Allereerst... wat een geweldige hond uiteraard en wat een prachtige kleur heeft hij ook! Gelukkig kwam hij die dag al en niet een paar dagen later... wat een kanjer!

Heel veel sterkte want het is niet niks om álles kwijt te zijn...
En inderdaad... op dit moment is het het allerbelangrijkste dat jullie allemaal levende lijve uit het huis gekomen zijn, de rest is een zorg van morgen hoewel dat natuurlijk ook wel behoorlijk beroerd af kan lopen maar daar nu even niet aan denken. Ach gut

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:11

jeetje meid wat erg. Vroeger toen ik in groep 3 zat hebben wij ook thuis brand gehad. Het is nog steeds als de dag van gister.

Ik wens jullie heel veel sterkte en geluk toe de komende tijd! En ik ben blij dat jullie zoveel steun hebben!

En een pluim voor Max!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:18

Ach meis wat erg zeg!!! Vreselijk!! Gelukkig hadden jullie Max, wat een held zeg!! Als jullie nog wat nodig hebben laat maar horen hoor!! Heel veel sterkte!!

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:19

Jeetje zeg wat vreselijk!!
Jullie mooie nieuwe huisje! Wat een ontzettend geluk heb je gehad dat je max net in huis had, beesten hebben zo'n dingen veel sneller door als mensen!
Hoe gaat het nou verder? Want in dat noodhuisje kun je ook niet altijd blijven neem ik aan..

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:20

Jeetje meid, sterkte hoor! De winkel van mijn Oom en tante is in Oktober totaal afgebrand, dus weet heel goed hoe je je voelen moet! Dit gun je niemand. Nogmaals veel sterkte Ach gut
Je hebt trouwens een geweldige hond, daar heb je nu vast al een hele speciale band mee.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:21

Jeetje, hier schrik ik echt van. Oh die die Max verdient wel een gouden lintje zeg, wat een superhond.

Ik zat al te bedenken of jullie hulp nodig hadden, spullen ofzo. Maar las dat er dingen geregeld zijn.
Jammer van jullie huis, maar jullie zijn er nog en dat is het belangrijkst!!
Sterkte nog in ieder geval!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:28

Wat een vreselijk iets, als je mooie nieuwe huisje tot op de grond afbrandt. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
Gelukkig niemand gewond, dat is het belangrijkste...al zul je wel veel dingen gaan missen.
Veel sterkte en succes met het opnieuw beginnen.

En Max...sommige dingen zijn meant to be, denk ik dan maar.
Hij is niet voor niets bij jullie terecht gekomen.
Echt een vriend voor het leven!!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:39

Oh dat is echt mijn grootste nachtmerrie !!
Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg....
Alles weg ... in een keer

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen ! En geef max maar een grote knuffel !

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:50

Lijkt me echt vreselijk, al je spulletjes waaraan je gehecht bent, kleren, foto's gewoon werkelijk alles van je leven....

Veel sterkte toegewenst, ik kan me haast niet voorstellen dat alles weg is van je huis! Heb je ook foto's gemaakt voor later?? Klinkt stom....maar misschien goed voor de verwerking, vaak komt de echte klap later.

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:52

Dit is echt verschrikkelijk Mil! Jullie mogen dus echt van gelukt spreken dat jullie nog leven. Wat een superhond is Max!

Heel erg veel sterkte de komende tijd.. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:59

O wat vreselijk is dit zeg en dat zo een pracht van een huisje. Vraag maar even een bon van de laatste keer dat de schoorsteen is geveegd...!! Dan kan je misschien alles op de vorige eigenaar verhalen. Moet nl 1 keer per jaar ivm de brandverzekering. Idd de bouw van de schouw kan ook een oorzaak zijn.

Wat een geluk dat jullie nog leven. Misschien hebben wij bokkers nog wel spullen over, op zolder, of paardenspul wat je misschien niet meer hebt, wat we kunnen missen, laat maar horen.

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 21:04

paardespul lag een groot deel op stal. Heb zelf geen eigenpaard(wel bijrijdpaard). Dus dat is het minste van mijn zorgen.
Wel mijn dierbare spullen van ranko,mijn overleden pony, is voor mij het ergst.
En al mijn fotos(op de pc, duizenden),gelukkig had ik van ranko nog enkele fotos op mijnalbum.nl staan. Niet veel, geen goede kwaliteit, maar bon, kan me niet voorstellen hoe het geweest moest zijn als ik niets meer had van hem...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:07

Ja foto's, persoonlijke spullen is idd het ergst, onvervangbaar.

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:08

Tjeezz Milly wat erg! Ik kan me nog herinneren hoe blij je was met jullie mooie huisje.. En nu hebben jullie er maar een paar maand van kunnen genieten!

Wat zal die hond nu van onschatbare waarde zijn voor jullie zeg.. Je wil er toch niet aandenken wat er zonder hem was gebeurd!

Heel veel sterkte de komende tijd Ach gut