de borsten van de juf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemiekvM

Re: de borsten van de juf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 22:08

Ik had laatst een meisje op schoot en die plaste in haar broek....Moest ik nog de hele middag rondlopen in een ondergepieste broek. Voor de kids hebben we zat reserve kleding. Helaas was dat niet mijn maat..

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 22:30

ik heb weleens op stal gehad met de kindertjes die ik lesgaf vrolijk naar de koker van het paard stond te wijzen van oooooooohhh kijk hij heeft een piemel...

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 23:09

iloveyah87 schreef:
ik heb weleens op stal gehad met de kindertjes die ik lesgaf vrolijk naar de koker van het paard stond te wijzen van oooooooohhh kijk hij heeft een piemel...

De allereerste keer dat ik dat zag (was toen zes) dacht ik dat dat paard ziek was, dat hij ging doodgaan ofzo Haha!
Ik al wenend naar mijn mama; "Mams, Frederik heeft een gezwel onder zijn buik, er is iets ergs!!!"
Denk dat mijn moeder geen gepast antwoord vond, ze moest wél heel hard lachen Clown Haha!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 23:35

Hiihih TS, ben je niet geschrokken!
Ik zou niet weten wat ik daarop had moeten zeggen Tong uitsteken

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 23:36

polly2 schreef:
Hahahaha....ik herken het!

Zo'n 18 jaar geleden was ik als nieuwe juf op een school een dagje aan het invallen bij de kleuters. Ik had toen ook een verdrietig exemplaar op schoot zitten. En zij betastte ook ineens mijn boezem en zei: Hé....die zijn groot zeg! Toen ik later haar moeder zag, begreep ik de uitspraak... Haha! Haha! Haha!

En in diezelfde kleutergroep (het was sinterklaastijd, net als nu) vertelde een ander meisje mij het volgende:

Juf...vannacht was ik wakker en ging ik naar beneden naar de wc. Toen hoorde ik lawaai in de kamer. Ik dacht dat sinterklaas of zwarte piet dat was...maar weet je juf....mijn pappa en mamma waren op de bank in hun blootje aan het vechten! En ze werden heel boos op mij! Bloos Bloos Bloos

ROFL Huilen van het lachen Geweldig Huilen van het lachen

@ TS: ik zou ook niet kalm kunnen blijven denk ik Vork

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 23:37

DarkDreamer schreef:
Wuahahaha omijngod ik zou echt een knal verkocht hebben uit reflex Nagelbijten / Gniffelen.

Ik heb stage gelopen bij de kleuters en op een gegeven moment kwam zo'n jongetje naast me staan: "Juf.." Ik: "Wat is er?" Hij: "U bent een lekker ding!" *big smile.*

Ik stond toen ook wel even zo van wat moet ik nu zeggen Huilen van het lachen. Heb hem maar bedankt Tong uitsteken.
Dan ga je je toch af vragen hoe zo'n klein jochie aan die woorden komt Nagelbijten / Gniffelen.

Waarschijnlijk heeft diegene een broer Clown

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 23:40

Haha je beschrijft het ontzettend grappig. Wel lief kleutertje die kwam helpen zeg!
Wat kunnen ze toch vaag zijn, die koters Tong uitsteken.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 10:45

Nakisha schreef:
Citaat:
Juf...vannacht was ik wakker en ging ik naar beneden naar de wc. Toen hoorde ik lawaai in de kamer. Ik dacht dat sinterklaas of zwarte piet dat was...maar weet je juf....mijn pappa en mamma waren op de bank in hun blootje aan het vechten! En ze werden heel boos op mij!

Waaahahahahah!

Daar zou ik als ouder nou niet boos om worden. Zo'n kleintje heeft toch geen idee wat ze nou hebben gezien, dus ik zou het waarschijnlijk als moeder ook op een ''stoeipartijtje'' houden.

Boos worden... nee... dat zou ik nooit doen. Ik zou juist gewoon zo normaal mogelijk doen denk ik.
Schijnt dat ik als klein meisje eens bij een vriendinnetje was geweest, die de seksboekjes van haar ouders wist te liggen... eenmaal thuis vertelde ik dus vrolijk aan mijn ouders was ik gezien had. Nu is mijn vader heel open, dus die deed er gewoon normaal over. Later heeft hij toen tegen de ouders van mijn vriendinnetje gezegd; ''Wist je ook dat je dochter weet waar je seksboekjes liggen...?''
LOL! Denk dat die mensen wel geschrokken waren!!! Knipoog

Ik had sowieso hele open ouders, dus seks is bij ons thuis altijd normaal bespreekbaar geweest. Gelukkig maar. Lachen

Je weet natuurlijk niet precies in welke context dat boos worden geplaatst moet worden. Misschien zijn de ouders geschrokken en hebben in een schrikreactie boos gereageerd. Misschien had het kind altijd de gewoonte om uit bed te komen en hebben ze op boze toon gezegd: Ga jij eens vlug terug in bed...of noem maar op. Uiteindelijk heeft die moeder toch uitgelegd dat ze met papa aan het stoeien was en niet aan het vechten. Het waren hele leuke ouders, hele normale mensen, dus ik denk niet dat ze onevenredig boos geworden zijn.... Het zijn de woorden van een kind en die komen vanuit de beleving van het kind. Dus een opmerking als: Potverdikkie, wat doe je hier in de kamer....naar je bed jij! Dat kan door een kind al als boos omschreven worden. Ik til daar niet zo zwaar aan.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 10:51

Ik heb nog wel een grappige:

Ik Heb twee jaar op een school voor asielzoekerskinderen gewerkt, op een opvangcentrum. Ik had kinderen uit allerlei landen, dus met allerlei talen.
Op een gegeven moment hadden we het over woorden in hun taal en in het Nederlands, die hetzelfde klinken, maar een andere betekenis hebben. Dit naar aanleiding van een hagelbui buiten. De kinderen vroegen wat het was. Ik zei: Hagel... en vervolgens vertelden de kinderen mij dat dat in het Somalisch een erg scheldwoord was.
Zo gingen we verder. Ik hoorde de Somalische kinderen vaak "kale" tegen elkaar zeggen. En dat betekent in het Somalisch "kom" .
Ik vertelde ze dat "kale" in het Nederlands betekent dat je geen haar hebt. Dan ben je kaal...dan ben je een kale....zei ik.
Die middag kwam de directeur van de school bij mij in de klas. Deze was behoorlijk kaal aan het worden en vond dat eigenlijk niet zo leuk. Je voelt 'm al aankomen.... Eén van de kinderen riep: Joef....kijk daar....KALE!
De directeur vroeg zich volgens mij toen wel af wat ik die kinderen allemaal leerde.... Bloos

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:43

Zit wat in Polly2; ik ging vroeger al janken als iemand boos naar me kéék... Knipoog Kinderen noemden emoties vaak behoorlijk direct bij de naam, helemaal mee eens.

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:46

Totdat ik hem met grote interesse ergens naar zie kijken, en voor ik het weet, grijpen zijn grijpgrage handjes zó, pats-boem, elk één van mijn melkfabrieken vast. “Borsten!” roept hij enthousiast. Ik zie hem al denken: “lunch!”.

Wat heb ik gelachen zeg *LOL*

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:49

Hahaahah polly2 , wat een geweldige verhalen! Ik heb zo gelachen Tong uitsteken

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:51

jiehaaa schreef:
Ik moet er niet aan denken, heeft zijn moeder hem nog niet afgespeend ofzo? Aaargh...

Hahahaa idd Vork

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:55

Haha Haha! leuk geschreven !

pres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:58

Hahahaha wat een grappig verhaal.
Tjah die kleuters soms.......*LOL*

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:20

Wwat een leuke verhalen zeg *LOL*
kleuters hebben ook gewoon geweldige uitspraken

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:23

haha geweldig! Haha!
Ik denk dat ik ook wel even vreemd op zou kijken als dat mij zou gebeuren.. Tong uitsteken

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:25

AnnemiekvM schreef:
Ik had laatst een meisje op schoot en die plaste in haar broek....Moest ik nog de hele middag rondlopen in een ondergepieste broek. Voor de kids hebben we zat reserve kleding. Helaas was dat niet mijn maat..

Fijn....ik heb een keer een stagiaire gehad, die dat overkwam. Ik was niet jaloers op haar...dat kan ik je verzekeren!

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:30

Pardon? die is er al vroeg bij Clown

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:34

Whaha, misschien maar goed dat ik van opleiding veranderd ben Clown

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:44

whaha,, ik lig hier echt dubbel

inge_0rland0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:46

haha wat een verhaal zeg, ik lag op de grond van het lachen

ik zou me kapot zijn geschrokken Tong uitsteken

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:47

Hahaha wat een heerlijke verhalen!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:50

Haha, moest er toch wel heel erg om lachen Huilen van het lachen ROFL
Dat je zo kalm blijft Vork
Maarja, het blijven kinderen, maar beetje raar, wat word dat later, als ie groot is Nagelbijten / Gniffelen

inge_0rland0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:52

ik heb oook een keer heel hard moeten lachen om mijn broertje,

we waren op het strand en er lagen vrouwen zonder bikinitopje aan te zonnen, komt mijn broertje aanlopen
''mama, hebben alle vrouwen borsten'' mijn moeder zo van ja Tong uitsteken
mijn broertje wees een van die vrouwen aan, maar die niet
die vrouw hoorde het Tong uitsteken echt ik lag in een deuk