Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iloveyah87 schreef:ik heb weleens op stal gehad met de kindertjes die ik lesgaf vrolijk naar de koker van het paard stond te wijzen van oooooooohhh kijk hij heeft een piemel...
polly2 schreef:Hahahaha....ik herken het!
Zo'n 18 jaar geleden was ik als nieuwe juf op een school een dagje aan het invallen bij de kleuters. Ik had toen ook een verdrietig exemplaar op schoot zitten. En zij betastte ook ineens mijn boezem en zei: Hé....die zijn groot zeg! Toen ik later haar moeder zag, begreep ik de uitspraak...![]()
![]()
![]()
En in diezelfde kleutergroep (het was sinterklaastijd, net als nu) vertelde een ander meisje mij het volgende:
Juf...vannacht was ik wakker en ging ik naar beneden naar de wc. Toen hoorde ik lawaai in de kamer. Ik dacht dat sinterklaas of zwarte piet dat was...maar weet je juf....mijn pappa en mamma waren op de bank in hun blootje aan het vechten! En ze werden heel boos op mij!![]()
![]()
DarkDreamer schreef:Wuahahaha omijngod ik zou echt een knal verkocht hebben uit reflex.
Ik heb stage gelopen bij de kleuters en op een gegeven moment kwam zo'n jongetje naast me staan: "Juf.." Ik: "Wat is er?" Hij: "U bent een lekker ding!" *big smile.*
Ik stond toen ook wel even zo van wat moet ik nu zeggen. Heb hem maar bedankt
.
Dan ga je je toch af vragen hoe zo'n klein jochie aan die woorden komt.
Nakisha schreef:Citaat:Juf...vannacht was ik wakker en ging ik naar beneden naar de wc. Toen hoorde ik lawaai in de kamer. Ik dacht dat sinterklaas of zwarte piet dat was...maar weet je juf....mijn pappa en mamma waren op de bank in hun blootje aan het vechten! En ze werden heel boos op mij!
Waaahahahahah!
Daar zou ik als ouder nou niet boos om worden. Zo'n kleintje heeft toch geen idee wat ze nou hebben gezien, dus ik zou het waarschijnlijk als moeder ook op een ''stoeipartijtje'' houden.
Boos worden... nee... dat zou ik nooit doen. Ik zou juist gewoon zo normaal mogelijk doen denk ik.
Schijnt dat ik als klein meisje eens bij een vriendinnetje was geweest, die de seksboekjes van haar ouders wist te liggen... eenmaal thuis vertelde ik dus vrolijk aan mijn ouders was ik gezien had. Nu is mijn vader heel open, dus die deed er gewoon normaal over. Later heeft hij toen tegen de ouders van mijn vriendinnetje gezegd; ''Wist je ook dat je dochter weet waar je seksboekjes liggen...?''
LOL! Denk dat die mensen wel geschrokken waren!!!
Ik had sowieso hele open ouders, dus seks is bij ons thuis altijd normaal bespreekbaar geweest. Gelukkig maar.
jiehaaa schreef:Ik moet er niet aan denken, heeft zijn moeder hem nog niet afgespeend ofzo? Aaargh...
AnnemiekvM schreef:Ik had laatst een meisje op schoot en die plaste in haar broek....Moest ik nog de hele middag rondlopen in een ondergepieste broek. Voor de kids hebben we zat reserve kleding. Helaas was dat niet mijn maat..