Yorin, hoe bedoel je met het licht wijzen? hard op zeggen? denken? fluisteren? of wat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Achmeddie_ schreef:Een vriendin van mij heeft wel iets heel raars mee gemaakt.
Ze had zon bord van 'glaasje draaien' op straat gevonden, en heeft het mee naar huis genomen. Ze was alleen thuis en ging dus glaasje draaien, er gebeurde niks, toen ze het bord eenmaal had opgeruimd.. toen knapten ineens alle ramen, de kaarsen begonnen te branden etc.
Meisje zit nu in een inrichting, en elke dag naar de psygiater.
Redrumfox schreef:Volgens mij geloven mensen alleen maar in geesten e.d. omdat ze niet kunnen relativeren dat het een keer afgelopen is en omdat ze zich niet kunnen voorstellen wat erna komt. (misschien wel helemaal niks? en ja wat is niks dan? don't ask me, I don't know..)
xXutopiaXx schreef:Hahaha ok.. Pluizebolpum..snorry..
xXutopiaXx schreef:Hahaha ok.. Pluizebolpum..snorry..
Redrumfox schreef:Ik geloof er niet in. Ik ben van mening dat gevoelens, emoties e.d. allemaal ''chemische reacties'' (even kort door de bocht..) zijn die in je lichaam ontstaan. En geluiden horen, witte wolkjes zien etc.? Allemaal verbeelding. Wat dat betreft ben ik erg nuchter. Ondanks mijn theorieën ben ik wel als de dood voor griezelfilms e.d. maar dat is meer door het idee dat het wél echt zou zijn.
Volgens mij geloven mensen alleen maar in geesten e.d. omdat ze niet kunnen relativeren dat het een keer afgelopen is en omdat ze zich niet kunnen voorstellen wat erna komt. (misschien wel helemaal niks? en ja wat is niks dan? don't ask me, I don't know..) Net zoals het geloof en het idee hemel&hel: het geloof is bedacht omdat mensen iets willen om steun aan te hebben. De hemel om het goede in de mens naar boven te halen en de hel om mee te dreigen.
Ik wil niemand aanvallen hoor, maar volgens mij is het allemaal flauwekul. Jullie mogen me wel van mijn standpunt af proberen te halen hoor, mits je het onderbouwt als je me ongelijk wil geven, en verhaaltjes met 'ja maar ik heb het gezien' vind ik lariekoek.
Guetta schreef:Ik geloof er wel in, maar wil er weinig mee te maken hebben.